quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 19:27:01 ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Taexon het volgende:
weer leila
Walvis vinnie
Btw... kerst in huize Taexon... dat betekend flauw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Taexon het volgende:
weer leila
Zeehond vinnie
Btw... kerst in huize Taexon... dat betekend flauw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ok.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef msacras het volgende:
Ga heeft weer de OP?
Tevens Vin, u heeft een inbox bericht!
Geile pics enzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Taexon het volgende:
Wat heeft vinniee nou weer gedaan dat iedereen hem dingen stuurt?
ja en ik wou de massa weten, nogmaals. kilogram is dan de juiste aanduidingquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:24 schreef badschaap het volgende:
gewicht = hoeveel newton het voorwerp uitoefent op een tafel ofzo, je weet wel waar het op staat
Massa = Hoeveelheid materie
een fucking schoolquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef badschaap het volgende:
Maar de kracht die het tafeltje uitoefent op de grond, is weer een andere kracht dan de kracht die het voorwerp op het tafeltje uitoefent. En nu genoeg natuurkunde. tis geen fucking school.
Wacht even danquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww nou de pics die je van hun krijgt stuur jij toch wel door naar me dus zie ze later wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |