quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 19:27:01 ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Taexon het volgende:
weer leila
Walvis vinnie
Btw... kerst in huize Taexon... dat betekend flauw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef Taexon het volgende:
weer leila
Zeehond vinnie
Btw... kerst in huize Taexon... dat betekend flauw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ok.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef msacras het volgende:
Ga heeft weer de OP?
Tevens Vin, u heeft een inbox bericht!
Geile pics enzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Taexon het volgende:
Wat heeft vinniee nou weer gedaan dat iedereen hem dingen stuurt?
ja en ik wou de massa weten, nogmaals. kilogram is dan de juiste aanduidingquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:24 schreef badschaap het volgende:
gewicht = hoeveel newton het voorwerp uitoefent op een tafel ofzo, je weet wel waar het op staat
Massa = Hoeveelheid materie
een fucking schoolquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef badschaap het volgende:
Maar de kracht die het tafeltje uitoefent op de grond, is weer een andere kracht dan de kracht die het voorwerp op het tafeltje uitoefent. En nu genoeg natuurkunde. tis geen fucking school.
Wacht even danquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww nou de pics die je van hun krijgt stuur jij toch wel door naar me dus zie ze later wel!
Oké. De massa is in dat geval gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja en ik wou de massa weten, nogmaals. kilogram is dan de juiste aanduiding
Vrouw of man?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand lopen in COMPLEET roze outfit
Nou die valt zoizo wel op in dit donkere weer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand lopen in COMPLEET roze outfit
Dat kun je niet menenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef AppelCake het volgende:
Is het gemeen om dikke stalksters te gebruiken voor seks?
Wat betekend dat :$ nooit van gehoord hihiquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
AppelCake heeft het woord geil gehoord vandaag
als je dat doet ben je echt triester dan triestquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef AppelCake het volgende:
Was leuk heurquote:
Vrouw, offcoursequote:
ZE HAD WEL EEN LEKKERE KONT.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou die valt zoizo wel op in dit donkere weer.
Jij bent te jong voor seks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef AppelCake het volgende:
hihihi leg je wel uit op wa :$$ is zooo genantquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat betekend dat :$ nooit van gehoord hihi
Jawel.quote:
Nee, ik ben de hele dag thuis geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
AppelCake heeft het woord geil gehoord vandaag
Je wilt toch ook niks met haar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel.
Anders maak ik haar niet wijs dat we iets hebben.
[..]
Nee, ik ben de hele dag thuis geweest.
Bedoel je dit nu om er zelf lichamelijk of financieel van te profiteren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:32 schreef AppelCake het volgende:
laatstequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
deze
[ afbeelding ]
deze
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Oki die vieze woordjes ook he :$quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihihi leg je wel uit op wa :$$ is zooo genant
Maar jij doet havo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze zit op kader, daar kan dat wel.
Ik wil haar wel doen en alles.quote:
Lichamelijk, ik doe mijn ogen wel dicht en ze gaat onderop en alles.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je dit nu om er zelf lichamelijk of financieel van te profiteren?
hij zou zich zooo goed voelen en terechtquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Appol hoe zou jij het vinden als een leuk meisje je alleen zou gebruiken voor seks en je daarna keihard dumpt? ik bedoel maar
hahaha is goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oki die vieze woordjes ook he :$
spreek je op WA
Ja lijkt me niets mis mee als zij het graag wil.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lichamelijk, ik doe mijn ogen wel dicht en ze gaat onderop en alles.
Niet voor lang meer.quote:
Je noemt mij dus leuk ter vergelijking.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Appol hoe zou jij het vinden als een leuk meisje je alleen zou gebruiken voor seks en je daarna keihard dumpt? ik bedoel maar
Slet.quote:
Doe wat je niet laten kuntquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil haar wel doen en alles.
[..]
Dat meisje bovenop.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik maak het wel duidelijk om haar iets uit mijn beurs te laten pakken waar ik dan condooms in doe, en dan moet ze wel vragen waarvoor die zijn en dan zeg ik mijn ex en alles en dan wil zij ook ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja lijkt me niets mis mee als zij het graag wil.
nee omdat zij jou leuk vindt noobquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet voor lang meer.
[..]
Je noemt mij dus leuk ter vergelijking.
[..]
Slet.
je moederquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet voor lang meer.
[..]
Je noemt mij dus leuk ter vergelijking.
[..]
Slet.
omdat je in de war bentquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het morgen maandag is
Ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het morgen maandag is
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat meisje bovenop.dat zou je dood worden.
Sgatju.quote:
Je zegt alweer leuk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee omdat zij jou leuk vindt noob
Je oma.quote:
ik je moeder vinden via jouw naamquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
klopt...
[..]
Sgatju.
[..]
Je zegt alweer leuk!
[..]
Je oma.
Komt ze uberhaupt wel bovenop?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat meisje bovenop.dat zou je dood worden.
ik vind je nu echt triest bezig. Zoiets doe je gewoon niet ookal is ze nog zo lelijk dat je er niks mee wil. Dan ga je er gewoon geen seks mee hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
klopt...
[..]
Sgatju.
[..]
Je zegt alweer leuk!
[..]
Je oma.
Ik je moeder neuken via jouw naam.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik je moeder vinden via jouw naam
Jawel, jij wil niet en zij wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind je nu echt triest bezig. Zoiets doe je gewoon niet ookal is ze nog zo lelijk dat je er niks mee wil. Dan ga je er gewoon geen seks mee hebben.
sex waarvoor je niet hoeft te betalen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind je nu echt triest bezig. Zoiets doe je gewoon niet ookal is ze nog zo lelijk dat je er niks mee wil. Dan ga je er gewoon geen seks mee hebben.
hoe oud is ze? heeft ze social media?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik je moeder neuken via jouw naam.
ik hou niet zo van trieste 14 jarige personen neequote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, jij wil niet en zij wel.
Dat gaat hij echt niet doen hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
14 en jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe oud is ze? heeft ze social media?
Jawel, ik maak ook naaktfoto's voor FOK! en alles.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat gaat hij echt niet doen hoor.
Ik wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou niet zo van trieste 14 jarige personen nee
Waarom zouden we die willen zien?quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, ik maak ook naaktfoto's voor FOK! en alles.
+1quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef Taexon het volgende:
Sex hebben met iemand waarvan je weet dat diegene je gewoon echt leuk vind en als je er dan zelf verder niks mee te maken wilt hebben is gewoon triest
QFTquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef Taexon het volgende:
Sex hebben met iemand waarvan je weet dat diegene je gewoon echt leuk vind en als je er dan zelf verder niks mee te maken wilt hebben is gewoon triest
Denk dat het komt omdat ik normaal op zaterdag OF zondag werk..quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat je in de war bent
of autistisch
Omdat ze dan niet kunnen fappen voor 24 uur.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom zouden we die willen zien?
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef Taexon het volgende:
ben je nou echt zo dom of wat? je doet gewoon niemand die je niet leuk vindt, dat is zielig voor degene die het wel graag wilquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wel.
Daarom wil ik haar doen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom of wat? je doet gewoon niemand die je niet leuk vindt, dat is zielig voor degene die het wel graag wil
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat gaat hij echt niet doen hoor.
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom of wat? je doet gewoon niemand die je niet leuk vindt, dat is zielig voor degene die het wel graag wil
waarom is dat triest? als jullie allebei de onder de lakens willen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef Taexon het volgende:
weekend werken is kut jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat ik normaal op zaterdag OF zondag werk..
maarja problemen problemen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |