Dat vind ik alleen maar irritant.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
App kan net als apples app met vingers geroteerd worden en in perspectief getrokken worden.
Als ik screens maak om ergens bij te plaatsen vind ik het wel handigquote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar irritant.Het noorden hoort altijd bovenaan te staan, anders raak ik de weg kwijt.
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen maar irritant.Het noorden hoort altijd bovenaan te staan, anders raak ik de weg kwijt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Met Hotmail lukt dat niet. Met GMail wel want Exchange.
Heb nu mijn hotmail verbonden aan een gmail account. Hoe nu verder? Moet dit via icloud, exchange of gewoon via google mail?quote:Op donderdag 13 december 2012 07:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neem een gmail account. Eventueel kun je gmail je hotmail mail ook nog laten ophalen.
Google calender werkt al jaren fantastisch.
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=138740quote:Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef marinos.. het volgende:
[..]
[..]
Heb nu mijn hotmail verbonden aan een gmail account. Hoe nu verder? Moet dit via icloud, exchange of gewoon via google mail?
wat is de makkelijkste weg?
Oke.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef TC03 het volgende:
Google Maps, aardige app maar Apple Maps is (qua app) beter. Ik vind de UI omslachtig en de app is niet heel snel/vloeiend. Niet op de iPhone 4 iig.
Oké.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef WH141 het volgende:
[..]
Oke.
Pas wel even op dat je niet ergens in een gracht beland ofzo.
Grapje zeker? Ik vind de UI nog beter dan de Android-versie.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef TC03 het volgende:
Google Maps, aardige app maar Apple Maps is (qua app) beter. Ik vind de UI omslachtig en de app is niet heel snel/vloeiend. Niet op de iPhone 4 iig.
Iemand zoeken die hem jou wil schenken zodat jij die 89 cent terug kan storten/geven.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit kopen zonder iDeal enzo?
So? In mijn buurt klopt het, en tot nu toe bij al mijn klanten ook. Van de 070 streek tot Voorschoten en Noordwijk geen problemen meequote:Op woensdag 12 december 2012 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol. Ga maar eens kleine straatjes in met wat eenrichtingsverkeer.
Mooi, thuis even installeren.quote:Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef gamefreek het volgende:
Google maps is dan eindelijk verschenen in de AppStore https://itunes.apple.com/app/google-maps/id585027354?mt=8
Nope.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, thuis even installeren.
Kan je 'm dan ook de default mapapp maken?
Ik wil 'm best wel als geschenk geven als iemand mij uitlegt hoe.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
Verveeeeleennndddd.
Heb nu dus de iPhone 5, kom ik er nu pas achter dat Whatsapp 89 cent is
Zou heel fijn zijn, ik baal enorm.. heb alles en iedereen al toegevoegd in m`n toestel en wilde leuk Whatsapp downloaden, nee hoor..quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik wil 'm best wel als geschenk geven als iemand mij uitlegt hoe.
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme wat vind ik mijn iPhone 4 traag de laatste tijd. Dat ding is anderhalf jaar oud en er staat bijna geen troep op.
Je ging em toch verkopen, mooi opgelost.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
Verveeeeleennndddd.
Heb nu dus de iPhone 5, kom ik er nu pas achter dat Whatsapp 89 cent is
Ik hou hem, lees mijn V&A advertentie even doorquote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je ging em toch verkopen, mooi opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |