Sturen ze je een nanosim met pakketpost? Die van mij van T-mobile kwam gewoon in een envelopje.quote:Op zondag 16 december 2012 13:57 schreef iFok. het volgende:
Godverdomme, ****** Onlinepakketdienst.![]()
Koop ik een nanosim, ze zouden hem donderdagavond bezorgen, kwamen ze te vroeg (was ik niet thuis). Prima, gebeld. Nieuwe afspraak op zaterdag, komen ze niet. Nu een afspraak op dinsdag (tussen 16.30 en 20.30). Ik ben pas 18.00 thuis dus de kans is groot dat ik hem dan ook niet krijg...
quote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef iFok. het volgende:
Ben even naar de Albert Heijn geweest, een normale sim gekocht en deze geknipt.Ik kan nu met mijn iPhone werken
Ik had geen geduld meerquote:
iPhone 5 bevalt goed?quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik had geen geduld meer10 euro voor de simkaart, met 5euro beltegoed.
de 5 euro had ik er wel voor over
Na de android is alles wel wennenquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef iFok. het volgende:
Werkt wel lekker snelIs weer even wennen na de Android.
Koop lekker zoiets: http://photojojo.com/m/store/awesomeness/iphone-boom-micquote:Op maandag 17 december 2012 03:03 schreef Braddie het volgende:
Iemand dit probleem?
Ja ik drum in dit filmpje enorm slecht, maar het ging me meer om de kwaliteit van de mics te testen, het lijkt wel alsof de compressie het soms niet doet...
Site lijkt mij twijfelachtig. Hoeveel kost dat? Je kan ook dit proberen:quote:Op maandag 17 december 2012 07:27 schreef Doublepain het volgende:
Hallo ik heb een vraagje
Mijn Iphone komt niet uit Nederland en heeft blijkbaar baseband 04.12.01 en kan je dus niet meer op de jailbreak manier unlocken.
Nu zocht ik wat op en kom ik op dit uit:
http://www.imeiunlockiphone.com/order.php
Iemand enig idee of dit werkt en betrouwbaar is?
- DP
Neequote:Op maandag 17 december 2012 07:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Koop lekker zoiets: http://photojojo.com/m/store/awesomeness/iphone-boom-mic
Hoe bedoel je? Welke codequote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef DancePlaza het volgende:
mocht er nog iemand een Vodafone ff code nodig hebben, dm me maar met je emailadres!
Toch maar gedaan, kostte maar 10 dollarquote:Op maandag 17 december 2012 08:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Site lijkt mij twijfelachtig. Hoeveel kost dat? Je kan ook dit proberen:
http://www.redmondpie.com(...)ey-ultra-interposer/
Te vinden op eBay/Marktplaats/etc.
Ah, dat is mooiquote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Toch maar gedaan, kostte maar 10 dollar
De iPhone 4S is -nog steeds- een uitstekende telefoon. Uitstekende camera, snelheden, batterij, apps, etc.quote:Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef quer het volgende:
Binnenkort (nu en 3 weken) mag ik een nieuw toestel uitkiezen, raden jullie de iphone 4s nog steeds aan want vind de iphone 5 te duur..., of toch de sgs3 (waarschijnlijk niet omdat dit een iphone topic is)
alles is een verbetering aangezien mijn toestel nu een blackberry bold 9780 is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hiervoor een ipod touch gehaald dus wel ervaring met ios, nog nooit een android toestel gehad. Iphone heeft toch iets aantrekkelijks vind ikquote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
De iPhone 4S is -nog steeds- een uitstekende telefoon. Uitstekende camera, snelheden, batterij, apps, etc.
Maar als je iOS niet gewend bent, zou ik ook serieus kijken naar de Samsung Galaxy S3.
Beide kan je hier vergelijken: Samsung Galaxy S3 en iPhone 4S.
Ik denk dat je beide in je hand moet hebben voordat je de keuze echt kan maken.
iPhone is voor baasjesquote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef quer het volgende:
[..]
heb hiervoor een ipod touch gehaald dus wel ervaring met ios, nog nooit een android toestel gehad. Iphone heeft toch iets aantrekkelijks vind ik
Dan heb je, denk ik, je keuze al gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef quer het volgende:
[..]
heb hiervoor een ipod touch gehaald dus wel ervaring met ios, nog nooit een android toestel gehad. Iphone heeft toch iets aantrekkelijks vind ik
Apple apps hebben geen toegang tot je SMS gegevens. Dat is een beperking van Apple.quote:Op zondag 16 december 2012 16:22 schreef TNA het volgende:
Weten jullie een goede app die bijhoudt hoeveel je hebt gebeld en ge-sms't? Dit i.v.m. de bundel. Mijn provider biedt zo'n dienst niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |