abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120079839
Hallo,

Ik moet dit topic maken voor m'n meisje en d'r ma maar ze kregen dus een brief een boete eigenlijk van het incassobureau dat er 21 euro betaald moet worden voor doorrijden bij het tanken zonder te betalen..

Maar ze zijn er natuurlijk nog nooit geweest. Het heen en terug naar dat tankstation rijden alleen al meer dan 21 euro dus ja wtf :')

Er moet binnen 4 dagen betaald worden maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren want ja flikker op waren wij niet..

Ik zelf zat te denken aan een storing of zo? Misschien sneeuw drap op het kenteken o.i.d...

Of natuurlijk keiharde kentekenfraude met misschien zelfs dezelfde merk, type en kleur auto... Het is natuurlijk het meest extreme geval maar je weet maar nooit en kan net pech hebben. Heb er zelf geen verstand van of dit vaak voorkomt. Lijkt me niet voor dat bedrag iig wie doet zoiets nou. Doet gewoon denken aan een fout.

Maar goed wat moet je nu dus doen?

Ik zelf dacht aan foto's opvragen en als deze duidelijk zijn (dus echt van alle camera's voor en achterkant) eventueel naar de politie dat je auto dus een kloon heeft.

Is het ook nog aan te raden om bij het tankstation zelf langs te gaan of maandag gewoon dat incassobureau bellen, vragen om bewijs en ja graag hoor ik adviezen want we hebben geen idee wat of waarom :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_120079927
Ik vind het een erg raar bedrag, je tankt vaak altijd wel meer dan 21 euro en nu is het dus gewoon van 'betaal nog maar even dan is het prima'. Rare gang van zaken dit.

Heb je het incassobureau even door google gegooid om te kijken of het niet een verdacht bedrijfje is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_120079958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:06 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het een erg raar bedrag, je tankt vaak altijd wel meer dan 21 euro en nu is het dus gewoon van 'betaal nog maar even dan is het prima'. Rare gang van zaken dit.

Heb je het incassobureau even door google gegooid om te kijken of het niet een verdacht bedrijfje is?
http://www.groenewegen.com/

Ziet er allemaal ok uit volgens mij?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_120080027
Hmm en als je de gegevens checkt, kan je dan terughalen waar het vandaan komt? Wat staat er exact in de brief, wel een tijdstip / dag lijkt me. Is er gepind? Dan even op internetbankieren terugkijken. Misschien is er een flesje drinken gescand en is de pomp vergeten ofzo :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:11:28 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_120080047
Je kan gewoon bezwaar indienen, die ze dan in behandeling moeten nemen. In die tijd hoef je ook niet te betalen. Dus gewoon vragen om bewijs dat jij dat was.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:12:41 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_120080077
Als ze er nooit geweest zijn, kun je vragen naar beelden, lijkt me. En even bij de politie melding maken van het misbruik van je kenteken.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:13:23 #7
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120080093
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:10 schreef rene90 het volgende:
Hmm en als je de gegevens checkt, kan je dan terughalen waar het vandaan komt? Wat staat er exact in de brief, wel een tijdstip / dag lijkt me. Is er gepind? Dan even op internetbankieren terugkijken. Misschien is er een flesje drinken gescand en is de pomp vergeten ofzo :').
Eerste gedeelte van de brief:

Tot ons kantoor heeft zich gewend ACHILLES BRANDSTOFFEN. U hebt op 06/12/2012 om 17:43 uur, te Pijnacker bij cliente getankt met een *Automerk + type* en het kenteken *kenteken* WAARNA U BENT WEGGEREDEN ZONDER TE BETALEN.
Dat cliente daar geen genoegen mee neemt, kunt u aan de hand van de inschakeling van ons kantoor al begrijpen en wij hebben dan ook het verzoek gekregen al het nodige te doen om alsnog betaling te verkrijgen.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:14:38 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_120080130
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Tot ons kantoor heeft zich gewend ACHILLES BRANDSTOFFEN. U hebt op 06/12/2012 om 17:43 uur, te Pijnacker bij cliente getankt met een *Automerk + type* en het kenteken *kenteken* WAARNA U BENT WEGGEREDEN ZONDER TE BETALEN.
Dat cliente daar geen genoegen mee neemt, kunt u aan de hand van de inschakeling van ons kantoor al begrijpen en wij hebben dan ook het verzoek gekregen al het nodige te doen om alsnog betaling te verkrijgen.
Wat een overdreven brief zeg :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:15:26 #9
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120080155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Wat een overdreven brief zeg :')
Ja vooral die zin over het wegrijden. Staat nog net geen ' :o ' bij.
pi_120080295
Sowieso, zou je dan ook niet een boete/gedoe met de politie voor diefstal en zo krijgen? Een beetje raar allemaal.
De brief komt nou ook niet echt over alsof hij echt is (gelet op taalgebruik en zo).
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:24:18 #11
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_120080422
Wie eist, bewijst.

Laat die firma eerst maar eens met beelden/foto's komen.
Tics van je petten.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:25:12 #12
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120080449
Het zal u duidelijk zijn dat de daaraan verbonden hoge kosten voor uw rekening komen, hetgeen u alsdan aan uzelf te wijten heeft.
Tevens maken wij u erop attent dat uw persoonsgegevens zijn geregistreerd in ons computerbestand.

But i'm a good girl :'(
pi_120080476
Als dat tankstation zo zeker van z'n zaak is hadden ze gewoon aangifte moeten doen, lijkt me.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_120080479
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Incl die caps lock? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:26:45 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_120080486
Raar verhaal, rare brief. Laat ze maar met bewijzen komen inderdaad.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:27:28 #16
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120080500
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Incl die caps lock? :D
Lol ja :D
pi_120080503
ik zou idd ook niet betalen voordat ik bewijzen gezien had. En als je er echt niet bent geweest, hebben ze die niet!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120080525
Wel het snelste incassobureau ever volgens mij, binnen 24h alles geregeld. Ik zou even kijken of het allemaal wel klopt, het lijkt mij vrijwel onmogelijk om binnen een dag iemands gegevens te achterhalen, een incassobureau in te schakelen en een boete uit te laten schrijven.
;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 december 2012 @ 18:28:34 #19
862 Arcee
Look closer
pi_120080531
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:28:40 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_120080536
Dit zou trouwens op de 6e gebeurd zijn? Dan zijn ze er wel heel snel bij.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_120080555
Neem eerst 'ns even contact op met het betreffende tankstation.
pi_120080565
Wat een idiote brief.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:29:31 #23
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_120080566
Google hun rekeningnummer eens voor de grap? Of kijk of dat overeenkomt met dat op hun website?
pi_120080575
Als iedereen nou eens massaal weg zou rijden zonder te betalen, dan kunnen deze belachelijke benzineprijzen eindelijk eens een halt toegeroepen worden. Maar massaal protesteren kent men in nl niet, makke schapen zijn we.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:31:23 #25
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120080625
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef koekwausss het volgende:
Als iedereen nou eens massaal weg zou rijden zonder te betalen, dan kunnen deze belachelijke benzineprijzen eindelijk eens een halt toegeroepen worden. Maar massaal protesteren kent men in nl niet, makke schapen zijn we.
Ja sowieso, ook gewoon bij de drogisterij. Zo duur die make-up prijzen, we moeten gewoon protesteren :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef Flurry het volgende:
Google hun rekeningnummer eens voor de grap? Of kijk of dat overeenkomt met dat op hun website?
Krijg ik maar 1 hit, iets over een proces verbaal en deurwaarders. Oude link die je niet meer kan openen ofzo. Maar de website zelf ziet er wel betrouwbaar uit, dat van dat incasso bureau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')