ach hij wou stoer doen. xdquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dat niet door hebt ben je echt dom.
Mijn 'bips' is niet koud. Dus nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil je bips wel komen warmen.
Ah vandaar, logische reactie welquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou ze whatsappte mij dus ik reageren in shock en toen was het van "ik bel je wel even."
Maar die andere vriendin gaat dus nu daten met haar ex en ze heeft het die vriendin niet eens verteld. Vol raar, maar we skypen eigenlijk nooit.
Maar maar, je hebt het altijd koud.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn 'bips' is niet koud. Dus nee hoeft niet.
Zondag zie ik nooit zo als rustdag, alles weer klaarmaken voor maandag en voor op een normale tijd naar bedquote:
Ja maar mijn bips niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar maar, je hebt het altijd koud.
das waarquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zondag zie ik nooit zo als rustdag, alles weer klaarmaken voor maandag en voor op een normale tijd naar bed
Zal ik het zo even uitleggen? Als ik klaar ben met m'n telefoongesprek.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah vandaar, logische reactie wel.
Al snap ik er geen hol meer van. Iets met letters of fictie-namen was handiger geweest
Jij wilde stoer doen door hem dat te geven en hem dan uit te lachen oid. Ik vind het maar triest.quote:
zondag is ook geen rustdag, zaterdag is de eckte eckte rustdagquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zondag zie ik nooit zo als rustdag, alles weer klaarmaken voor maandag en voor op een normale tijd naar bed
Okokquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar mijn bips niet.
En ik heb koorts. Ik heb het niet koud nu.
Is goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Zal ik het zo even uitleggen? Als ik klaar ben met m'n telefoongesprek.
ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zondag is ook geen rustdag, zaterdag is de eckte eckte rustdag
Hij zij dat hij smirnoff met gemak weg kon gieten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilde stoer doen door hem dat te geven en hem dan uit te lachen oid. Ik vind het maar triest.
*3 uur later*quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Zal ik het zo even uitleggen? Als ik klaar ben met m'n telefoongesprek.
hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hij zij dat hij smirnoff met gemak weg kon gieten?
Nou dan krijgt hij ook smirnoff van mij
Dat zijn de leukstequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is NOG raarder geworden nu, dit gaat een lang verhaal worden.
Is het ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind bips zo'n infantiel kutwoord trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |