PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Prestige token gebruiken netzoals in mw3quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
Ik kan prestigen. Hoe zorg ik ervoor dat ik ghost hou
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel maar jij krijgt ze alleen niet
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:50 schreef leoon. het volgende:
[..]
Prestige token gebruiken netzoals in mw3
DEZE?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:50 schreef leoon. het volgende:
[..]
Prestige token gebruiken netzoals in mw3
nee als je lvl 4 staat hij bij je creat a class.quote:
Wees blij, mijn ps3 valt uit dus ik kan helemaal niet spelen. Waag het er ook niet meer op straks is hij kapot!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben bijna lvl 55.
Ik heb alleen nog verschrikkelijk veel last van dat mijn PS3 volledig vastloopt bij sommige potjes....
Denk samsung galaxy s3?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet een nieuwe telefoon. Wat is de beste op de markt nu? (Zolang hij maar niet van Apple is.)
waarom niet van Apple ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet een nieuwe telefoon. Wat is de beste op de markt nu? (Zolang hij maar niet van Apple is.)
waarachter broeder?quote:Want ze zijn er achter gekomen..
Wat jij allemaal in je vrije tijd uitspookt. Daarom hebben ze besloten om je geen daily gifts meer te gevenquote:
Wat zegt steefie danquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Djeetje het volgende:
1e keer dat ik iets doe wat vdm zeg sta meteen 6-1 achter met de rust tegen een team waar iedereen max 6 chem heeft.
HTC One X+quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
HTC One seriequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
dat ik rodrigo nolito en costa in me team moest.quote:
Dat ding gaat vaak stukquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Koop zo'n Lumia, die zijn de bom
Samsung Galaxy S3, by far.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb jij hem?quote:
hmm sexyquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat jij allemaal in je vrije tijd uitspookt. Daarom hebben ze besloten om je geen daily gifts meer te geven
Eigen schuld, dikke bult. Je kunt het beste op ultimatedb gewoon spelers zoeken en naar de stats kijken die het beste bij jouw spel passen. Niet die VdM het prettigste vindt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat ik rodrigo nolito en costa in me team moest.
middenveld word nu compleet overlopen.
Ah.. Was zelf van plan zo'n Lumia te halen volgend jaar, dat Windows Phone lijkt me wel watquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn beste maat had hem en was er totaal niet over te spreken
Dat zou heel goed kunnen hoor, ik heb een Galaxy S3, en ben er erg tevreden mee. Vrijwel alle telefoons in het hogere prijssegment zul je geen miskoop aan hebben. Behalve de iphone.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
One x is veel mooier zijn wel bijna zelfde telefoons
Ik zou voorlopig even weg blijven bij Windows Phone. Misschien dat de volgende serie een stuk beter is dan dezequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah.. Was zelf van plan zo'n Lumia te halen volgend jaar, dat Windows Phone lijkt me wel wat
Snelste processor, uitbreidbaar geheugen, batterij is verwisselbaar, scherm is het beste leesbaar in de zon en het scherm in 0,1" groter dan die van de HTC One.quote:
Ja, over een jaar is het alweer verder ontwikkeld alquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig even weg blijven bij Windows Phone. Misschien dat de volgende serie een stuk beter is dan deze
De verschillen zijn marginaal, behalve dat de batterij verwisselbaar is bij de S3 en dan je het geheugen kunt uitbreiden, wat ik zelf wel erg handig vind. De behuizingen van beide telefoons zijn gemaakt van hetzelfde materiaal en welke je mooier vind hangt natuurlijk af van je eigen smaak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
One x is veel mooier zijn wel bijna zelfde telefoons
Ben je een mooiboy?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Djeetje het volgende:
wat is er dan zo slecht aan de iPhone ?
Alleen al de verhouding in productiekosten en retailprijs.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Djeetje het volgende:
quote:De productiekosten van nieuwe iPhone 5 - die aankomende vrijdag in Nederland en België te koop is - bedragen slechts 197 dollar (ongeveer 153 euro). Het goedkoopste model dat in de winkels ligt, kost 679 euro.
Da's bijna met elk toestel wel zo denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Alleen al de verhouding in productiekosten en retailprijs.
[..]
De productiekosten wel ja. Maar de retailprijs is niet zo duur als bij de goedkoopste iphone.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's bijna met elk toestel wel zo denk ik
Die je op android al sowieso hebtquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Djeetje het volgende:
ja en als je iPhone gewoon jailberak heb je veel opties.
Apple vraagt een veel te hoge prijs voor de producten, ze hadden vorig jaar zoveel geld in het bedrijf dat ze maar geld aan de aandeelhouders gegeven hebben. Plus ze naaien je. Ze maken bij elke update je iphone een stukje trager, zodat deze uiteindelijk compleet onhandelbaar wordt, en je een nieuwe moet kopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb geen moeite met het geheugen van mijn One x dat ga ik al bijna niet vol krijgen. Ik vind persoonlijk de interface van HTC mooier iets strakker dan die van Samsung. Maar het zijn beide meer dan prima toestellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De verschillen zijn marginaal, behalve dat de batterij verwisselbaar is bij de S3 en dan je het geheugen kunt uitbreiden, wat ik zelf wel erg handig vind. De behuizingen van beide telefoons zijn gemaakt van hetzelfde materiaal en welke je mooier vind hangt natuurlijk af van je eigen smaak.
dus jij kan sowieso al apps downloaden gratis die normaal geld kosten.quote:
De iPhone is niet slecht, maar is prijs/kwaliteit gezien veruit de slechte smartphone die er is. Verder kan ik geen 1 punt opnoemen waar de iPhone beter is dan de HTC One of de Galaxy S3.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:27 schreef Djeetje het volgende:
Damn inderdaad man, die S3 is nog erg goedkoop vind ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
De productiekosten wel ja. Maar de retailprijs is niet zo duur als bij de goedkoopste iphone.
Kan Android jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus jij kan sowieso al apps downloaden gratis die normaal geld kosten.
best knap dan.
Jailbreaken is leuk voor gratis apps. Maar het is absoluut geen impuls voor een nog snellere en betere smartphone. In tegendeel, jailbreaken is erg slecht voor de prestaties van je smartphone.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
best knap dan.
Nee. Je moet gewoon geen troep installeren, iPhone blijft even snel. Kan hem zelfs sneller maken met jailbreakquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jailbreaken is leuk voor gratis apps. Maar het is absoluut geen impuls voor een nog snellere en betere smartphone. In tegendeel, jailbreaken is erg slecht voor de prestaties van je smartphone.
Ik zet altijd wat films op m'n telefoon voor in de trein. Met een resolutie van 1280x720 raakt je geheugen vrij snel vol hoor. Ik heb er nu een 64GB kaartje in en in combinatie met het 16GB interne geheugen heb ik toch nog ruimtegebrek.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het geheugen van mijn One x dat ga ik al bijna niet vol krijgen. Ik vind persoonlijk de interface van HTC mooier iets strakker dan die van Samsung. Maar het zijn beide meer dan prima toestellen
Iedereen kiest toch wat hij wilt..quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En de meeste mensen die een iPhone hebben weten geeneens waarom ze voor die telefoon hebben gekozen.
Voor het appeltje toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En de meeste mensen die een iPhone hebben weten geeneens waarom ze voor die telefoon hebben gekozen.
'omdat apple het beste is'quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja dat kan ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
best knap dan.
Okee, als jij het zegt zal het wel zo zijn. Jammer dat die pagina's die ik krijg als ik op google: effect jailbreak intik iets anders zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon geen troep installeren, iPhone blijft even snel. Kan hem zelfs sneller maken met jailbreak
Lees dan ook even wat die mensen geinstalleerd hebben. Het is niet gemaakt op de ziekste thema's en bende erop te installeren. Je moet er gewoon een beetje normaal mee omgaan. Die thema's maken je systeem traagquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, als jij het zegt zal het wel zo zijn. Jammer dat die pagina's die ik krijg als ik op google: effect jailbreak intik iets anders zeggen.
1 Ding heeft de iphone absoluut in zijn voordeel, en dat is gebruikersgemak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NCSettings kan ik je erg aanradenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef Djeetje het volgende:
het enigste wat ik gebruik via jailbreak is: gratis apps, activator en protube meer niet.
Dat is wel weer waar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Ding heeft de iphone absoluut in zijn voordeel, en dat is gebruikersgemak.
Neuh ik lees de headlines. Voor een discussie als deze hoef ik geen mini studie aan te wagen. Zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees dan ook even wat die mensen geinstalleerd hebben. Het is niet gemaakt op de ziekste thema's en bende erop te installeren. Je moet er gewoon een beetje normaal mee omgaan. Die thema's maken je systeem traag
Ja of omdat het kanquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
'omdat apple het beste is'
'omdat hij mooi is'
Ach ik lig er niet wakker van
o ja die gebruik ik ook nog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
NCSettings kan ik je erg aanraden
En omdat ze HTC/Samsung te ingewikkeld vinden. Voor oudere mensen snap ik dat wel, maar voor mensen van 16-18 jaar zou dat toch geen probleem mogen zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of omdat het kan
Ook iPhones zijn prima toestellen als je doekoe over hebt wil je voor minder geld een beter toestel dan neem je een HTC of Samsung.
Gebruikersgemak in welke zin? Geen flash, niet compatible met Windows PC's, niet open-source en noem maar op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind dat home scherm van de iPhone echt dom eruit zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flash is aanwezig. En hoe niet compatible met Windows? Open of close-sourced geeft ook bijna niemand om..quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruikersgemak in welke zin? Geen flash, niet compatible met Windows PC's, niet open-source en noem maar op.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gebruikersgemak in welke zin? Geen flash, niet compatible met Windows PC's, niet open-source en noem maar op.
Om niet in de details te treden als flash, en wel of niet compatible.... Geef een bejaarde een ipad, en hij/zij snapt het. Geef een voorvocht kind een ipad, hij/zij snapt het. Dat bedoelde ik meer met gebruikersgemak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Flash out-of-the-box? Dacht het niet. Even je smartphone inpluggen in je PC en content op er knallen? Out-of-the-box? Ook niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Flash is aanwezig. En hoe niet compatible met Windows? Open of close-sourced geeft ook bijna niemand om..
Via de PC content erop gooien gaat prima. Maar Flash was toch ook van Andoid weggehaald of niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Flash out-of-the-box? Dacht het niet. Even je smartphone inpluggen in je PC en content op er knallen? Out-of-the-box? Ook niet.
Open-source is juist waarom Android zo goed is. Er werkt een enorme community aan Android. Snelle bugfixes, custom ROM's, apps ontwikkeld door particulieren, etc.
Ook gewoon drag & drop?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via de PC content erop gooien gaat prima. Maar Flash was toch ook van Andoid weggehaald of niet?
Versnelt alle animaties, waardoor het sneller lijkt, maar eigenlijk niet zo is. FakeClockUp heet het geloof ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:44 schreef Djeetje het volgende:
GJE
met welke jailbreak tweaks/apps shit maak je je iphone sneller dan ?
gebruik jij het ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Versnelt alle animaties, waardoor het sneller lijkt, maar eigenlijk niet zo is. FakeClockUp heet het geloof ik
Dat drag & drop principe is zo achterhaald.. Heb liever juist iTunesquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ook gewoon drag & drop?
Android heeft gewoon Adobe Flash hoor.
Tijdje gebruikt, nu niet meerquote:
is het handig of niet ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tijdje gebruikt, nu niet meer
Moet je zelf bepalen, je weet wat het doetquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Wel mooi om te lezen hoe mensen hun telefoon verdedigen alsof het om hun eigen moeder gaat
Ik vind het juist fijn om snel dingen in een mappenstructuur te kunnen spelen. Met iTunes heb je toch weer een extra programma en kan je daar ook bestanden met exotische extensies mee overzetten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat drag & drop principe is zo achterhaald.. Heb liever juist iTunes
Had wat dingen gelezen op internet dat Adobe geen Flashplayer meer ondersteunt
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Djeetje het volgende:
ik kan echt niet overweg met Android.
vind iPhone besturing handiger.
verband, ik zie het.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Om niet in de details te treden als flash, en wel of niet compatible.... Geef een bejaarde een ipad, en hij/zij snapt het. Geef een voorvocht kind een ipad, hij/zij snapt het. Dat bedoelde ik meer met gebruikersgemak.
Daarom is de iPhone er ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Djeetje het volgende:
ik kan echt niet overweg met Android.
vind iPhone besturing handiger.
Ja, ik won het silver toernooi voor de 2e keer. In de finale won ik 0-1 maar ik speelde echt slechtquote:
Wat voor team?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik won het silver toernooi voor de 2e keer. In de finale won ik 0-1 maar ik speelde echt slecht
Extra programma vind ik juist fijn, lekker alles gebundeld wat gerelateerd is aan m'n iDevices. Kan alleen niet met alle extensies overweg inderdaad, maar voor mij maakt dat niets uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om snel dingen in een mappenstructuur te kunnen spelen. Met iTunes heb je toch weer een extra programma en kan je daar ook bestanden met exotische extensies mee overzetten?
Dat Adobe geen Flashplayer meer ondersteund is iets anders dan dat het is weggehaald. In de Play Store kun je gewoon de laatste Flash downloaden.
Nou ja, eerder z'n ding dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Extra programma vind ik juist fijn, lekker alles gebundeld wat gerelateerd is aan m'n iDevices. Kan alleen niet met alle extensies overweg inderdaad, maar voor mij maakt dat niets uit eigenlijk.
Wat Flash betreft, waren artikelen die zeiden dat ze het uit de Playstore hadden gehaald, maar na 2 weken was het weer terug
ik denk eerder dat het er aan ligt dat ik nog nooit een android telefoon heb gehadquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarom is de iPhone er ook.Voor mensen als jij.
Jup. Volgende telefoon gaat wss toch geen iPhone wordenquote:
Hoe the fuck kan je dan weten of je er wel of niet mee om kunt gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het er aan ligt dat ik nog nooit een android telefoon heb gehad
vrienden van me hebben een Android.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan je dan weten of je er wel of niet mee om kunt gaan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vrienden van me hebben een Android.
als ik dan even op een van hun mobiel zit vind ik de besturing kut.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarom is de iPhone er ook.Voor mensen als jij.
stiekem wil je ook een iPhone, maar kan je er geen een betalen.quote:
Mijn Samsung was duurder.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
stiekem wil je ook een iPhone, maar kan je er geen een betalen.
maar dat heb ik ook met iOSquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vrienden van me hebben een Android.
als ik dan even op een van hun mobiel zit vind ik de besturing kut.
Kom net thuis van mijn werk. Ga vanavond weer verder. Ben echt pas bij de tweede of derde missiequote:
ik ben ook pas bij de vierde missie ofzo, ben vooral bezig met jagen, outposts overnemen en radio towers activerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kom net thuis van mijn werk. Ga vanavond weer verder. Ben echt pas bij de tweede of derde missierest een beetje ongelukken maken en wat mensen afschieten
is far cry 3 leuk ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben ook pas bij de vierde missie ofzo, ben vooral bezig met jagen, outposts overnemen en radio towers activeren
PODOLSKIIquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
wie in de spits, moet wel een beetje passen bij 433
[ afbeelding ]
Een BPL spits. Goh, hier ga je heel veel antwoorden op krijgen, en moet je het toch uiteindelijk zelf beslissen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Eto'o 6 chemquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |