Nu wel (en welkom bij FMT!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt nog geen puntdus doe maar rustig aan
Alleen als je aanwijst welke de kleine er voor je moet uittrekkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Komt goed. De dvdkast wordt met enige regelmaat door dreumes leeggetrokken, dan lees je nog wel es wat er aan taglines op staat(of zou dat ook tellen als opzoeken?
) dus dat punt, daar heb ik wel vertrouwen in
menukaart kijken--> thuis gaan eten.quote:
Oh ja, ik was hem alweer vergeten. Misschien moet je thuis eens wat lekkerder gaan etenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
menukaart kijken--> thuis gaan eten.
Aangepast, sorry.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
Volgende keer graag de vraag in bold
Legally blonde, want die speelt zich af op een college ipv high school?
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
Leuke vraag, welkome afwisseling. We hebben namelijk tegenwoordig vaak dezelfde soort vragen, vaak alleen screenshots (ik dus vooral).
Bij zo'n soort vraag zou jij als vragensteller mogen bepalen of jij dat antwoord dan had goedgekeurd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef innepin het volgende:
Ik schrok even, dacht dat er misschien stiekem meerdere antwoorden mogelijk waren.
Ach, ik heb altijd kansloze zaterdagavonden. Nu doe ik ook eens iets nuttigs tijdens het FMT'en.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
Wat zitten we hier eigenlijk allemaal kansloos te FOKken op een zaterdagavond
wat dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik heb altijd kansloze zaterdagavonden. Nu doe ik ook eens iets nuttigs tijdens het FMT'en.
Verrek joh, je hebt gelijk. Alleen had ik daar niet bij stilgestaan! (dacht ook bij Cruel Intentions & 10 things dat ze uit 2000 kwamen. Blijken ze uit 1999).quote:
ah, maatschappelijk werk.quote:
Legally Blonde -> want niet gebaseerd op een boek?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef innepin het volgende:
Wyccie zat met één antwoord meer in de richting. Wel het foute antwoord, maar goede richting.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Legally Blonde -> want niet gebaseerd op een boek?

Ik vond mijn Frans er al zo raar uitzien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
cruel intentions = les liaisons dangereux.
Auw.quote:tussenstant
Ik maak geen vrienden hier hè? Sorry. Mobiel heeft kuren, teruglezen wil niet zo (en typen ook niet). Dragonfodder, las ik inmiddels.quote:
auw, recht in mijn dingesquote:
Ik vind het leuk om te weten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef innepin het volgende:
(ps clueless, is gebaseerd op jane austen's emma, en my own private idaho op een reeks henry-de-zoveelste van shakespeare, if.anyone.cares)
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt mij The Boy in the Striped Pajamas?
Robby's getting his snob on.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
ps. Sam wannabe PI? Snap ik best...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt mij The Boy in the Striped Pajamas?
Dust Devil, wat een gillerquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
ps. Sam wannabe PI? Snap ik best...
Die heeft Sam in zijn ava, of doel jij ergens anders op? Ik laat deze lekker staanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat heeft Dust Devil ermee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |