Vergetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Kom op Waaghals, jij weet hem toch wel?
Het is je vergevenquote:
4 sterren hotelquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Andere optie is een film over een hotel
Ze zoekt vervolgens een toevluchtsoord om de zwangerschap door te komen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Film is al genoemd op de vorige pagina.. Het is een film waarin ze zwanger is (zowel in de film als in het echt) en heroine verslaafd is (alleen in de film)
quote:
Niet om een vervelende zak te zijn... maar als er maar 1 persoon is die iets probeerd te raden en het fout heeft... is het misschien handig om op het moment dat je Nee zegt er ook een hintje bij te zetten...quote:
Ik snap je punt wel; maar wat Dragon al zegt. En je tweede antwoord is ook fout helaas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om een vervelende zak te zijn... maar als er maar 1 persoon is die iets probeerd te raden en het fout heeft... is het misschien handig om op het moment dat je Nee zegt er ook een hintje bij te zetten...
Maar... het is maar een suggestie
Iedereen mag meedoen... als je maar wel een vraag stelt als je een punt krijgtquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:59 schreef innepin het volgende:
Mag ik ook meedoen ook al weet ik verder toch nooit wat en zal ik vast na 1 punt weer in de vergetelheid zakken? Want deze weet ik welFargo
Je hebt nog geen puntquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef innepin het volgende:
Oh! Dan moet ik even een vraag bedenken en de regels lezen
Komt goed. De dvdkast wordt met enige regelmaat door dreumes leeggetrokken, dan lees je nog wel es wat er aan taglines op staatquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt nog geen puntdus doe maar rustig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |