quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Oke laatste tijd ben ik erg aan het worden..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij komt weer met tietenson
komt ge wat tekort ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke laatste tijd ben ik erg aan het worden..
Nee hoor lijkt alleen maar zoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt ge wat tekort ofzo
de datum wordt waarschijnlijk nog gewijzigd en ik moet nog kijken, mijn moeder raakt vol in paniek als ik te laat thuis komquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neen, ik ben dan thuis met de familie omdat mijn nichtjes uit amerika terugkomen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Iedereen komt als ik weg moet
Helemaal verslet door de samenleving daar, waarschijnlijk al in clips van 50cent gespeeld o.i.d.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neen, ik ben dan thuis met de familie omdat mijn nichtjes uit amerika terugkomen.
Ben der.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw schuld
half 8 wees er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben der.okeoke is goed, ik kom met de ooootoooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot dan
ben werken liefjons, tot vanavond
Tax wil tetten :)!
Mijn nichtje heeft in Amerika wel een of ander psychologisch probleem gekregen doordat ze een enge film keek.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Helemaal verslet door de samenleving daar, waarschijnlijk al in clips van 50cent gespeeld o.i.d.Goede keus.
Werkse!!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okeoke is goed, ik kom met de ooootoooo.
tot dan
ben werken liefjons, tot vanavond
Kom naar me huis danquote:
is ze achterlijk ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft in Amerika wel een of ander psychologisch probleem gekregen doordat ze een enge film keek.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft in Amerika wel een of ander psychologisch probleem gekregen doordat ze een enge film keek.
Nu kan je doen als arme gozer zonder spullen die kan verkopenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik nou nog spullen had kon ik me weer voor doen als arme straatverkoper bij alle toeristen, maar helaas geen spullen meer
Verscheur je kleding en bedel...quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik nou nog spullen had kon ik me weer voor doen als arme straatverkoper bij alle toeristen, maar helaas geen spullen meer
zo'n dokter oz ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]en dan naar zo'n know-it-all dokter gaan die daar wel raad mee weet.
Nee, ze is 11.quote:
Ze doet nu aan therapie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]en dan naar zo'n know-it-all dokter gaan die daar wel raad mee weet.
Bedelen gaat te ver, ik zet gewoon zonnebril op en ga naar toeristen toe: Do you wanna buy this good price for you only for you, en dan kopen ze meestal welquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verscheur je kleding en bedel...
Profit!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja en als je de rekening ziet word je weer spontaan ziek
waaromquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar het VMBO!
FOK! is iets.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet echt niks te doen vandaag wat is dit
Zie je wel dat je niet thuis hoort in die hoogbegaafde klas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar het VMBO!
ik doe ook vmbo en wees blij je hoeft niks te doen toetsen leer je al in de les en hw maak je gewoon in de lesquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik voor 3 vakken een 4 sta.
Dat komt toch nog op mijn cv/quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet thuis hoort in die hoogbegaafde klas.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik doe ook vmbo en wees blij je hoeft niks te doen toetsen leer je al in de les en hw maak je gewoon in de les
Beetje te weinig gesport laatste 2 wekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
taexon hoe gaat het met sporten man?
Mijne werdt ook boos toen ik men cito en nio totaal had verneuktquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder wordt nu boos.
same here, slecht gegeten slecht geslapen en 2 x sport niet kunnen doen deze week, baalde er stevig van maar vanaf maandag weer 101% er tegenaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje te weinig gesport laatste 2 weken
Weer meer beginnen aankomende week
Ik zit dus echt niet op mijn plek, ik leer me kapot en dan krijg ik een 3,3.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijne werdt ook boos toen ik men cito en nio totaal had verneukt
maar ik zit nu wel op ''mijn plek''
maar dat komt omdat ik gewoon een lui varken ben
VMBO doen dus, geen moeite. maar later moet je wel ff VAVO pakken om je hbo diploma te regelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit dus echt niet op mijn plek, ik leer me kapot en dan krijg ik een 3,3.
Hoe ziet jou toekomst eruit denk je?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit dus echt niet op mijn plek, ik leer me kapot en dan krijg ik een 3,3.
dikzak ik 55quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef AppelCake het volgende:
Ik weeg nu 67,7 Kilo op het moment.
en je bent hoe lang?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef AppelCake het volgende:
Ik weeg nu 67,7 Kilo op het moment.
Hillegommerquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:37 schreef Feamous het volgende:
[..]
Hoe ziet jou toekomst eruit denk je?
Politieagent worden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:37 schreef Feamous het volgende:
[..]
Hoe ziet jou toekomst eruit denk je?
Ben jij een politieagent?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe maar niet... straks worden we nog collega's
je wordt dan zeker net zo agentje als hier:quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, dan wordt ik niet zo snel verdacht en alles.
hoe bedoel je zo'n agentje? alle nederlandse politie is zo manquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je wordt dan zeker net zo agentje als hier:
HEY JONGENS STOPPEN!
ik fiets rustig verder en ze doen niks
Ik schiet dan een kogel door je kop.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je wordt dan zeker net zo agentje als hier:
HEY JONGENS STOPPEN!
ik fiets rustig verder en ze doen niks
Mij eerst ook niet hoor, gewoon met de coole gasten omgaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef AppelCake het volgende:
Wel een minpunt, veel mensen op het VMBO moeten me niet.
En dat soort mensen kunnen beter zichzelf weg gooienquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik schiet dan een kogel door je kop.
ja dat wel, serieus nog nooit een politie gehad die mij op de grond haalde..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe bedoel je zo'n agentje? alle nederlandse politie is zo man
en dan staat er de volgende dag voor je deur:quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik schiet dan een kogel door je kop.
Als je hier door fietst zit er binnen 5 seconde de heli boven je hoofdquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe bedoel je zo'n agentje? alle nederlandse politie is zo man
Bij mij was het vanwege fietslichtquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je hier door fietst zit er binnen 5 seconde de heli boven je hoofd
j/k
Waarom zouden ze een 14 jarige snotneus op de grond willen halenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat wel, serieus nog nooit een politie gehad die mij op de grond haalde..
wegrennen, belidigen, uithalen naar de agent enzquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een 14 jarige snotneus op de grond willen halen
Anders gaan die 14 jarige klagen dat ze worden mishandeldquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat wel, serieus nog nooit een politie gehad die mij op de grond haalde..
Of met hun vriendinnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mij eerst ook niet hoor, gewoon met de coole gasten omgaan
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan weeg je ongeveer hetzelfde als ik en ook nog zelfde lengte. Jij bent dun man.
Welkom in Nederland, als die agent aan je zit is hij waarschijnlijk nog schuldig aan mishandeling ook...quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wegrennen, belidigen, uithalen naar de agent enz
geloof me vmbo sletjes zijn echt niet geweldig, 5 kilo make-up ze lopen allemaal te paffen en te blowen en zijn net zo dom als een schoenzoolquote:
ik zou ook beledigd worden als je niet eens beledigd kan spellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wegrennen, belidigen, uithalen naar de agent enz
ik ga geen aangifte doen als een agent naar mij uit zou halen..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, als die agent aan je zit is hij waarschijnlijk nog schuldig aan mishandeling ook...
Omdat nederlands rechtsysteem
Zelfde probleem in de beveiliging btw.
Toch zijn ze geil.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof me vmbo sletjes zijn echt niet geweldig, 5 kilo make-up ze lopen allemaal te paffen en te blowen en zijn net zo dom als een schoenzool
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zou ook beledigd worden als je niet eens beledigd kan spellen
Nou dan vraag ik me af wat voor mensen er bij jou op school zitten.. ken hier genoeg normale die geen 5 kilo make-up dragen en ook niet zo dom als een schoenzool zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof me vmbo sletjes zijn echt niet geweldig, 5 kilo make-up ze lopen allemaal te paffen en te blowen en zijn net zo dom als een schoenzool
Ik ben sinds mijn 13e maar 1 cm gegroeid....quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
16
14je bent trouwens wel vroeg met groeien.
Jij niet maar 99% van de bontkraagjes etc wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga geen aangifte doen als een agent naar mij uit zou halen..
volgens mij groei ik ook niet meerquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 13e maar 1 cm gegroeid....
Maar je was gister jarig tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hoe te leven met een kleine penis' van Appelcakequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach ja, niet zo heel veel mensen halen je meer in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
K'bouter.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
volgens mij groei ik ook niet meer
ze zijn wel makkelijk in bed te krijgen.quote:
ik ben wel 1x uitgehaald door een volwassenen maar dat was wel terecht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij niet maar 99% van de bontkraagjes etc wel.
In Limburg is het niet verstandig met een Turks accent te praten hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze zijn wel makkelijk in bed te krijgen.
tutorial hoe neuk je een vmbo chick:
1: doe een nickelson jas aan
2: doe stoer
3: ga roken
4: praat een beetje als een turk
ik wed dat je binnen 2 weken een chick gefixed heb die je wil neuken
Vieze boenders in Limburg zeker?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In Limburg is het niet verstandig met een Turks accent te praten hoor.
het VMBO in rotterdam is wel fun altijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In Limburg is het niet verstandig met een Turks accent te praten hoor.
Beter een brandende sigaret dan een aangestoken lawine pijl.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben wel 1x uitgehaald door een volwassenen maar dat was wel terecht.
Hadden hem helemaal gek gemaakt door elke dag aan te bellen
En 1x bij me keel gepakt door een vent omdat ik een brandende sigaret in zijn brievenbus deed, daarna wel gestopt met die onzin
oowja dat was ook nog, ik gooide toen het sneeuwde tegen iemands raam hele tijd sneeuwballen. ging met de auto achter mij aan, ik sprint een trapje op en ga een gebouw in, deed ik als of ik er helemaal geintreseerd in was en toen ging ik weer wegquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben ook een keer bij mijn keel gegrepen door een man bij een advocatenkantoor, was hele tijd sneeuwballen tegen zijn kantoor raam aan het gooien
Ha-ha!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
volgens mij groei ik ook niet meer
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar je was gister jarig tochNein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg met je 3 cm.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Hoe te leven met een kleine penis' van AppelcakeTrue story.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ach ja, niet zo heel veel mensen halen je meer in.![]()
Ach best al veel lange kinderen eigenlijk.Ja zoiets.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vieze boenders in Limburg zeker?In Limburg zijn geen Turken enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het VMBO in rotterdam is wel fun altijd
of een brandende krant.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een brandende sigaret dan een aangestoken lawine pijl.
geniaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oowja dat was ook nog, ik gooide toen het sneeuwde tegen iemands raam hele tijd sneeuwballen. ging met de auto achter mij aan, ik sprint een trapje op en ga een gebouw in, deed ik als of ik er helemaal geintreseerd in was en toen ging ik weer weg
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
of een brandende krant met een drol erin en dan voor iemand deur leggen![]()
![]()
bij ons heb je het zo:quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ha-ha!
[..]
Nein.
[..]
Ga weg met je 3 cm.
[..]
True story.![]()
Ach best al veel lange kinderen eigenlijk.
[..]
Ja zoiets.
[..]
In Limburg zijn geen Turken enzo.
ja best wel, was een kunstgallerij ofzo ik helemaal: ja dat is echt mooi hoelang zouden ze daar over hebben gedaanquote:
Ik heb wel een aanklacht gehad van ''zware mishandeling'' maar die gozer gaf aan dat ik alleen maar keek, dus verder niks meer van gehoord..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was ook een keer een leraar die aangifte tegen mij wou doen, ik kwam in conflict en ze gingen me vast pakken. maar ze kregen geen controle over mij en toen besloot die mongol om met zijn lompe gewicht zijn elleboog in mijn sleutelbeen te rammen heb hem toen flink geschopt en geslagen, ook politie gebeld maar was al weg voordat ie kwam
toen ik doktersverklaring liet zien dat mijn sleutelbeen gekneusd was besloot hij toch maar van aangifte af te zien, dat is zo beetje het dichtste wat ik ooit met justitie ben geweest
ze trappen herhaaldelijk in de stront zeg maar, en in mijn geval is een keer in de stront staan, moet je nagaan als je het een aantal keer doetquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
eigenlijk nooit gedaan, wat gebeurt er precies? glijden ze uit of worden hun schoenen vies
LOL je keek naar hem en hij gaf je aan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanklacht gehad van ''zware mishandeling'' maar die gozer gaf aan dat ik alleen maar keek, dus verder niks meer van gehoord..
die ga ik een x proberenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze trappen herhaaldelijk in de stront zeg maar, en in mijn geval is een keer in de stront staan, moet je nagaan als je het een aantal keer doet
Ik was erbij betrokken, toen die politie later onze ''groep'' tegenkwam zijn we zegmaar aangehouden. daarna heeft die gezegt wie er echt aanvielen en zei die wie er keken zegmaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
LOL je keek naar hem en hij gaf je aan?
je hebt ook de wat meer innovatieve mensen die gewoon de tuinslang pakkenquote:
o op die manierquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik was erbij betrokken, toen die politie later onze ''groep'' tegenkwam zijn we zegmaar aangehouden. daarna heeft die gezegt wie er echt aanvielen en zei die wie er keken zegmaar.
ik ga ook nog een x een rotje in een brievenbus doen(van een flat he)quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je hebt ook de wat meer innovatieve mensen die gewoon de tuinslang pakken
Maar volgens mij hoefde het niet echt onder zware mishandeling te vallen, een paar kneuzingen nou wo woquote:
ik heb zo zin om een cobra 6 bij mijn buurman in de brievenbus te doen, maar dan is zijn deur helemaal naar de godverdomme. maar het is echt een boeren hondenlul die kerel, zit echt te twijfelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga ook nog een x een rotje in een brievenbus doen(van een flat he)
tegenwoordig als ik jou 2 schrammen bezorg is het zware mishandelingquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar volgens mij hoefde het niet echt onder zware mishandeling te vallen, een paar kneuzingen nou wo wo
dan ben je echt een kneus.. voor hetzelfde geld zit er een rouwkaart ofzo in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga ook nog een x een rotje in een brievenbus doen(van een flat he)
doen als die niet thuis is, gewoon doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb zo zin om een cobra 6 bij mijn buurman in de brievenbus te doen, maar dan is zijn deur helemaal naar de godverdomme. maar het is echt een boeren hondenlul die kerel, zit echt te twijfelen
ik doe het toch op oud en nieuw en ik zou sowieso alle post er vroeg al uit halenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
dan ben je echt een kneus.. voor hetzelfde geld zit er een rouwkaart ofzo in.
En papieren van me werk zou ik ook niet blij zijn als die vernietigd worden.
Denk even 2x na voor je zulke domme geintjes flikt
Naja maar stel ik vecht met iemand van de zelfde leeftijd, zonder wapens enz, kan je dan al aanklagen voor mishandelingquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tegenwoordig als ik jou 2 schrammen bezorg is het zware mishandeling
ik heb je aangegevenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik doe het toch op oud en nieuw en ik zou sowieso alle post er vroeg al uit halen
Dus.. oud en nieuw of niet wacht maar tot je zelf wat verantwoordingen krijgt en snapt hoe belangrijk sommige post is..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik doe het toch op oud en nieuw en ik zou sowieso alle post er vroeg al uit halen
ik ben nog jongquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus.. oud en nieuw of niet wacht maar tot je zelf wat verantwoordingen krijgt en snapt hoe belangrijk sommige post is..
Hey LBquote:
Ja tuurlijk kneus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja maar stel ik vecht met iemand van de zelfde leeftijd, zonder wapens enz, kan je dan al aanklagen voor mishandeling?
geloof me er blijft dan geen flikker van zijn deur over, kan ik beter niet doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
doen als die niet thuis is, gewoon doen
Waar gaat je PWS over?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Profielwerkstuk is zoveeeeel werk.
Wat vind je daar leuk aan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor iets wat nog niet gedaan is?
Hoef je toch pas in mei in te leven ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Profielwerkstuk is zoveeeeel werk.
"Heeft kauwgum kauwen invloed op je leerprestaties?"quote:
stel jij stompt mij helemaal kappot, gekneusd ribbetje, neusje gebroken en een blauw oog. als ik je dan aangeef ben je gewoon de lulquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja maar stel ik vecht met iemand van de zelfde leeftijd, zonder wapens enz, kan je dan al aanklagen voor mishandeling?
LOL wij gingen vorig jaar vuurwerk naar elkaar toe gooien, dat was wel lol maar ook niet zo slim..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof me er blijft dan geen flikker van zijn deur over, kan ik beter niet doen
ging vorig jaar wel allemaal van die babypijltjes op zijn deur afvuren. hij zei ruim die zooi op dus ik raap ze bij elkaar zet er een cobra in steek aan en loop weg. zag hem zo kijken van huh wat doet ie nou. dat ding gaat keihard af, heb nog nooit iemand zo hard zien schrikken hij ging gelijk naar binnen hahahaha
hij's een kind van 14 en hij is een Fin, je kan geen logica bij hem verwachtenquote:
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor iets wat nog niet gedaan is?
Dus..?quote:
Hoop dat als je het flikt je gepakt word.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
geloof me er blijft dan geen flikker van zijn deur over, kan ik beter niet doen
ging vorig jaar wel allemaal van die babypijltjes op zijn deur afvuren. hij zei ruim die zooi op dus ik raap ze bij elkaar zet er een cobra in steek aan en loop weg. zag hem zo kijken van huh wat doet ie nou. dat ding gaat keihard af, heb nog nooit iemand zo hard zien schrikken hij ging gelijk naar binnen hahahaha
Wij moeten hem 2e week van Januari inleverenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoef je toch pas in mei in te leven ofzo?
Ah ja truequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij's een kind van 14 en hij is een Fin, je kan geen logica bij hem verwachten
Nou dan maakt het niet zo uit wat dat gebeurd toch nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
stel jij stompt mij helemaal kappot, gekneusd ribbetje, neusje gebroken en een blauw oog. als ik je dan aangeef ben je gewoon de lul
Haha tof. Ik heb wel ooit meegedaan aan een onderzoek voor een pws over of energydrank invloed heeft op je concentratievermogen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Heeft kauwgum kauwen invloed op je leerprestaties?"
Alles goed?quote:
tuurlijk doe ik dat niet man, het is een leuk idee. maar dat zou hetzelfde zijn als een moker pakken en zijn hele deur eruit raggen dat doe je ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat kan.
[..]
Dus..?
[..]
Hoop dat als je het flikt je gepakt word.
Wat heeft het er mee te maken dat ik een Fin ben?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een vriend van mij is blind aan 1 oog door zo een baby pijltje, echt lol he?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
LOL wij gingen vorig jaar vuurwerk naar elkaar toe gooien, dat was wel lol maar ook niet zo slim..
Oh. Ik ben alweer seniel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wij moeten hem 2e week van Januari inleveren
Als je jong bent mag je domme dingen doen?quote:
Ik ben jong dus ik geniet van de tijd die ik nog hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat kan.
[..]
Dus..?
[..]
Hoop dat als je het flikt je gepakt word.
Schreeuw dat justin bieber in het dorp rijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef msacras het volgende:
Toppunt van verschrikkelijkheid:
Met je keelontsteking grafkop proberen een shitload aan huiswerk weg te werken terwijl je zusje van 13 met VIJF vriendinnetjes thuis nogal veel decibel aan het veroorzaken is.
Help me.
hiquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
Schatjes
Heel even hier, want de stopcontacten in de trein doet het niet.
je moet ook niet de staart eraf halen >_<quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vriend van mij is blind aan 1 oog door zo een baby pijltje, echt lol he?
allemaal kutvolkquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat heeft het er mee te maken dat ik een Fin ben?
jongen er was niks gebeurd we kapte er toch mee nadat iemands moeder ons tot de orde riepquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vriend van mij is blind aan 1 oog door zo een baby pijltje, echt lol he?
Haha geeft niksquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Ik ben alweer seniel.
Doe je nog een beetje leuk onderwerp?
Oh dan pas kap je. Zelf kan je niet nadenken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jongen er was niks gebeurd we kapte er toch mee nadat iemands moeder ons tot de orde riep
Was met staart, een paar kneuzen zaten vanaf een afstandje voor de gein pijltjes op mensen te schieten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je moet ook niet de staart eraf halen >_<
Bij ons is het zo erg dat ze alles wat vernielt kan worden weg halenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik steek al een aantal jaar echt zwaar vuurwerk af, cobra's supervlinders zware nitraten etc etc
nog nooit een verwonding gehad, heb alleen een keer een rotje in mijn hand af laten gaan omdat ik de aansteker weggooide ipv het rotje. het punt is steek het gewoon veilig af en ga er niet mee lopen kutten of dingen slopen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh dan pas kap je. Zelf kan je niet nadenken?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik steek al een aantal jaar echt zwaar vuurwerk af, cobra's supervlinders zware nitraten etc etc
nog nooit een verwonding gehad, heb alleen een keer een rotje in mijn hand af laten gaan omdat ik de aansteker weggooide ipv het rotje. het punt is steek het gewoon veilig af en ga er niet mee lopen kutten of dingen slopen
We schoten babypijltjes en gooide rotjes dus kon toch niks gebeurenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh dan pas kap je. Zelf kan je niet nadenken?
heb je die kneuzen kapotgeslagen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was met staart, een paar kneuzen zaten vanaf een afstandje voor de gein pijltjes op mensen te schieten.
Alles goed?quote:
Ik weet niet waarover het gaat, maar misschien eens een kijkje wagen in een (universiteits)bibliotheek?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haha geeft niks![]()
Ja ik vind van wel maar je kan er niet zoveel informatie over vinden
heb jij het IQ van een baksteen ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
We schoten babypijltjes en gooide rotjes dus kon toch niks gebeuren
Was er jammer genoeg niet bij, hij woont hier ook niet in de buurt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb je die kneuzen kapotgeslagen?
ik zou iemand echt hard klappen als die me blind maakte. je gaat toch niet vuurwerk op iemand afvuren wat een K*nker mongolen man. vuurwerk is voor de knal of het effect niet om anderen te verwonden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was met staart, een paar kneuzen zaten vanaf een afstandje voor de gein pijltjes op mensen te schieten.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet waarover het gaat, maar misschien eens een kijkje wagen in een (universiteits)bibliotheek?
Hmm misschien vind ik inderdaad wat jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Heeft kauwgum kauwen invloed op je leerprestaties?"
we schoten niet eens op elkaar gewoon ernaastquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb jij het IQ van een baksteen ofzo?
het deed pijn, maar moest er destijds zelf ook om lachen. en de mensen om me heen nog veel meerquote:
Haten op colbertsquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Geen pak kunnen vinden. Of pantalon zit raar bij m'n kont, of het is regular fit, of het zijn lelijke colbertjes
Sorry man zat net in drukke party @ xboxquote:
Aww ik ken het probleemquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie vorige post. Verder wel goed
wij schoten niet op elkaar gewoon in de buurt, voor het schrik effectquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou iemand echt hard klappen als die me blind maakte. je gaat toch niet vuurwerk op iemand afvuren wat een K*nker mongolen man. vuurwerk is voor de knal of het effect niet om anderen te verwonden.
vind het altijd erg jammer om dit soort dingen te horen, net zoals van die wauzen die prullenbakken opblazen
Nee, dat doe ik niet. Maar bij degene waar pantalon goed zat, was colbertje lelijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haten op colberts
[..]
Sorry man zat net in drukke party @ xbox
HOI
jij bent echt kankerdom of niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we schoten niet eens op elkaar gewoon ernaast
ik maakte lolquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bent echt kankerdom of niet?
fixedquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar het was grappig, babypijltje neerzetten als een raket en dan aansteken en zij* dan: WOW KIJK UIT
die dingen gaan heen waar ze willenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij schoten niet op elkaar gewoon in de buurt, voor het schrik effect
kan ook leuk staanquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga maar naar de bruiloft in mijn grijze pantalon.
Wel interessant onderwerp eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Hmm misschien vind ik inderdaad wat ja
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bent echt kankerdom of niet?
de meeste van ons gingen niet eens aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
die dingen gaan heen waar ze willen
Nestalgiequote:
quote:
ik ging een keer kruit eten, de volgende dag de grote boodschap aan het toilet was helsquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de meeste van ons gingen niet eens aan
Maar die gozers gingen wel met kruit lopen kutten, daar deed ik niet aan mee
Oeh ff lezen, thanks!quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel interessant onderwerp eigenlijk.
ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat gat vindt ik zo lelijk
vet manquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga een 2 tattoos zetten
2pac
biggie smalls
biggie smalls op me onderarm en 2pac op me sleutelbeen
een 2?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga een 2 tattoos zetten
2pac
biggie smalls
biggie smalls op me onderarm en 2pac op me sleutelbeen
Ik had een mislukte henna tattoo van een of ander chinees teken op mijn schouder.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik had een henna tattoo van een 2
ik ga sowieso nooit meer henna gebruiken. ik had me zelf helemaal onder gezet met lelijke tattoo'squote:Op zaterdag 8 december 2012 15:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik had een mislukte henna tattoo van een of ander chinees teken op mijn schouder.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
heb ook een keer henna tattoo gehad, bleek dus dat ik allergisch was. hele huid kapot ontsteking van dik 2 cm dik. uiteindelijk 1.5 jaar met een litteken in de vorm van de tattoo rondgelopen
En was het wel een mooie tattoo of echt iets verschrikkelijks?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
heb ook een keer henna tattoo gehad, bleek dus dat ik allergisch was. hele huid kapot ontsteking van dik 2 cm dik. uiteindelijk 1.5 jaar met een litteken in de vorm van de tattoo rondgelopen
was een soort mislukte tribal en het was een zwaar gerafeld litteken dus het zag er helemaal niet meer uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En was het wel een mooie tattoo of echt iets verschrikkelijks?
Bij de echte denk je tenminste nog wel na.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga sowieso nooit meer henna gebruiken. ik had me zelf helemaal onder gezet met lelijke tattoo's
daarom. mijn hele armen en handen zaten onder, zag er echt niet uit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bij de echte denk je tenminste nog wel na.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daarom. mijn hele armen en handen zaten onder, zag er echt niet uit.
Had op me handen CP geschreven en op me andere onderarm: Biggie smalls andere onderarm eazy-e en 2pac en dan op alle bij me bovenarmen precies het zelfde geschrevenGelukkig kreeg ik het snel weg
Awwquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
was een soort mislukte tribal en het was een zwaar gerafeld litteken dus het zag er helemaal niet meer uit
Ik laat Miley op mijn voorhoofd zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja wel, ik had biggie laten staan, die verdiende gewoon een plekje op mijn arm
Ja, dus?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu is een relatie tussen ons verboden.
True.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk wat iemand aan mij stuurt
@******* je doet je op je fotos heel stoer voor maar je bent echt een lulletje
New York heb ik!quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb er ook 1. van new york of london ;P
Nice.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb ff gekeken ik heb hollywood
Dus? Uitspraak is nog steeds waar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het is niet waar want hij riep zijn moeder toen ik hem wou slaan
Helemaal niet. als je ruzie zoekt wees dan ook zo stoer om te vechtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dus? Uitspraak is nog steeds waar.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en voor de rest allemaal axe shit
Hij zocht geen ruzie volgens mij hoor maar jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Helemaal niet. als je ruzie zoekt wees dan ook zo stoer om te vechten
Hij zei tegen mij: Je kk moederquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij zocht geen ruzie volgens mij hoor maar ja
gevaarlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij: Je kk moeder
dan zoek je ruzie
ik verwachte een grote kerel want hij praten zo stoer is het serieus een dwerg van 1,40 ofzo ik denk hijs 8 ik vraag hem ma zegt ze hij is 13quote:
Bad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ff de mijne kijken
axe darktemptation
en daar 2 badschuim van en 1 deo
ja idd wij hebben het niet zo ruimquote:
Naar de hoeren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik denk dat ik vannacht maar naar buiten ga
bad is juist duurder dan douchequote:Op zaterdag 8 december 2012 15:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja idd wij hebben het niet zo ruim
Nee ik krijg een duur cadeau voor kerst daarom voor sinterklaas iets minder
Waarom meld je dit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik denk dat ik vannacht maar naar buiten ga
weet niks te posten meer en verveel me aangezien ik niet de kracht meer heb om naar buiten te gaan.quote:
Op het muurtje bij de Jumbo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet niks te posten meer en verveel me aangezien ik niet de kracht meer heb om naar buiten te gaan.
en nee niet naar de hoeren. naar de chillplek van ons
swag man, yolo enzo die chill spotsquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet niks te posten meer en verveel me aangezien ik niet de kracht meer heb om naar buiten te gaan.
ik weet zelf ook niet wat swag inhoud maar jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
geen idee wat ik zojuist zei
jij bent een tata uit de hood, jij weet die shitquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet zelf ook niet wat swag inhoud maar ja
met dit weer is chillen niet chill.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
helemaal niet dat is op school. na school ga ik gewoon op mode: normaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent een tata uit de hood, jij weet die shit
ow okequote:Op zaterdag 8 december 2012 15:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
met dit weer is chillen niet chill.
Heb t gister ook gedaan maar zonder j ben je focked
Is dit Turks?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
OF is een egte bakra uit de hood, oppassen met hem anders djoekt hij je met zijn nivi
net zoals jij geil sletje van mequote:
Ik ben je sletje niet, dat is A-J al.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
net zoals jij geil sletje van me
djoeken is steken wausquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dus blanke in de hood vallen je aan met een mes?
Oke
blanke geitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |