Nou, ik verwonderde me ook al dat TS blijkbaar al vlucht als er een paar vieze voetstappen op de grond te zien zijn (en een paar briefjes die opgehangen zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:39 schreef malzahar het volgende:
Hoe durven ze toch bij de ingang voetstappen op de grond hebben staan.
Het is een pleuris zooi buiten momenteel, vind je het gek dat de vloer dan ook smerig is bij de ingang.
Even bij vermelden dat dat een AH isquote:
Is inderdaad onduidelijk, maar leek me in de geest van dit topic wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even bij vermelden dat dat een AH is
zonder dat C1000-gedeelte: helemaal eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Mandéra het volgende:
AH is dan ook het grootste kutbedrijf van NL om te werken. Die naam hebben ze en daarom wil er bijna niemand solliciteren. Ik werk sinds kort bij C1000 en moet zeggen dat me dat na 2 weken al een stuk beter bevalt na 3 jaar AH. Veel vriendelijkere werksfeer, ongedwongen, geen ruzie maken over vrije dagen enzo.
Inb4 terechte klacht dus.
Nou dat vind ik wel meevallen hoor. Eerst werkte ik bij een Jumbo, dat was prima, totdat de hoofdcaissiere werd vervangen door een onmenselijke mevrouw welke je als je 17 of ouder bent gemiddeld 0-4 uur in de week (hulpkracht) of 7-10 uur (fulltime) per week inroostert. Ook werden er mensen op staande voet ontslagen omdat er bijvoorbeeld een dag van tevoren een roosterwijziging was waardoor men niet wist dat hij/zij moest komen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Mandéra het volgende:
AH is dan ook het grootste kutbedrijf van NL om te werken. Die naam hebben ze en daarom wil er bijna niemand solliciteren. Ik werk sinds kort bij C1000 en moet zeggen dat me dat na 2 weken al een stuk beter bevalt na 3 jaar AH. Veel vriendelijkere werksfeer, ongedwongen, geen ruzie maken over vrije dagen enzo.
Inb4 terechte klacht dus.
Die foto's zijn vorige week zaterdag gemaakt, niet gisteren of vandaag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:39 schreef malzahar het volgende:
Hoe durven ze toch bij de ingang voetstappen op de grond hebben staan.
Het is een pleuris zooi buiten momenteel, vind je het gek dat de vloer dan ook smerig is bij de ingang.
Op de 1e foto zie je dat het heeft geregend, dus dat verklaart alsnog die voetstappen op de 2e fotoquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef rhosedieldo het volgende:
[..]
Die foto's zijn vorige week zaterdag gemaakt, niet gisteren of vandaag.
Ik zie ook net pas dat dat matje daar slordig in de hoek ligt, waarom heeft het personeel die dan niet netjes op de vloer gelegd zodat men daar zijn/haar schoenzolen op kan drogen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op de 1e foto zie je dat het heeft geregend, dus dat verklaart alsnog die voetstappen op de 2e foto.
Had m'n bericht al geëditquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef rhosedieldo het volgende:
[..]
Ik zie ook net pas dat dat matje daar slordig in de hoek ligt, waarom heeft het personeel die dan niet netjes op de vloer gelegd zodat men daar zijn/haar schoenzolen op kan drogen?
1 seconde op die mat zijn je schoenzolen niet echt bepaald droog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef rhosedieldo het volgende:
[..]
Ik zie ook net pas dat dat matje daar slordig in de hoek ligt, waarom heeft het personeel die dan niet netjes op de vloer gelegd zodat men daar zijn/haar schoenzolen op kan drogen?
Wat een gezeik allemaal daar bij die fillialen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef rhosedieldo het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel meevallen hoor. Eerst werkte ik bij een Jumbo, dat was prima, totdat de hoofdcaissiere werd vervangen door een onmenselijke mevrouw welke je als je 17 of ouder bent gemiddeld 0-4 uur in de week (hulpkracht) of 7-10 uur (fulltime) per week inroostert. Ook werden er mensen op staande voet ontslagen omdat er bijvoorbeeld een dag van tevoren een roosterwijziging was waardoor men niet wist dat hij/zij moest komen.Of dat er ook echt uren van je gewerkte uren af werden getrokken etcetera, gewoon troep daar, echt een filiaal dat je moet vermijden, en zeker niet de moeite voor moet gaan nemen om daar te solliciteren. Ik was dan ook stiekem erg blij toen ik hoorde dat mijn contract niet werd verlengd, net als bij minstens 20 anderen die eigenlijk ook allemaal al weg wilden, al zijn we nog steeds boos om hoe daar met personeel om wordt gegaan.
Daarna heb ik bij een Albert Heijn gewerkt (franchise) waar alles netjes geregeld was, niks personeel wegpesten enzo, maar daar werd mijn contract vlak voordat ik 18 word niet verlengd omdat er een vage klacht zou zijn ingediend over mij door een klant, alleen kan ik mij die klacht totaal niet herinneren... Maar toch vind ik die winkel wel nog steeds een nette werkgever.
Maar supermarkten zijn over het algemeen gewoon matig tot slechte werkgevers als je 17 jaar of ouder bent, en soms ook al als je nog niet die leeftijd hebt.
Maar wel wat droger, dus minder dweilwerk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:50 schreef malzahar het volgende:
[..]
1 seconde op die mat zijn je schoenzolen niet echt bepaald droog.
Tenzij mensen daar echt gaan blijven wachten totdat hun zolen droog zijn.![]()
Geldt dat ook voor Plus Prinsenhof? Zoja dan ga ik daar even solliciteren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat een gezeik allemaal daar bij die fillialen.
Ikzelf werk nu 1,5 jaar in een Plus filiaal en hier gebruikt men geen tijdsdruk op het vakkenvullen, geen pestgedrag, en je mag zoveel komen werken als je wil, naast je vaste rooster wat je 1 (school)jaar hebt. Overuren worden hier btw ook gewoon betaald, netzoals avondmaal (onder bepaalde voorwaarde). Je wordt hier zelfs niet ontslagen wanneer je +18 bent en je mag er ook zolang blijven werken als je wil. Gelukkig voor dit filiaal is dit maar tot zo'n ongeveer 18 / 19 jaar i.v.m. vervolgstudies.
Een groot nadeel is wel dat je doordeweeks wel tot half 11 /11 uur aan het werken bent.
Ik weer niet of dit filiaalgebonden is of dat dit gewoon een Plus mentaliteit is...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef rhosedieldo het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Plus Prinsenhof? Zoja dan ga ik daar even solliciteren.
Franchise is ook meestal wel wat beter geregeld en persoonlijker heb ik het idee. Ik was eigenlijk wel verrast dat ik nog bij de C1000 werd aangenomen, ben 19 jaar. Ze wilden iemand van minimaal 18, kijken dus wel naar kwaliteit i.p.v. goedkoop personeel. Is ook franchise btw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:45 schreef rhosedieldo het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel meevallen hoor. Eerst werkte ik bij een Jumbo, dat was prima, totdat de hoofdcaissiere werd vervangen door een onmenselijke mevrouw welke je als je 17 of ouder bent gemiddeld 0-4 uur in de week (hulpkracht) of 7-10 uur (fulltime) per week inroostert. Ook werden er mensen op staande voet ontslagen omdat er bijvoorbeeld een dag van tevoren een roosterwijziging was waardoor men niet wist dat hij/zij moest komen.Of dat er ook echt uren van je gewerkte uren af werden getrokken etcetera, gewoon troep daar, echt een filiaal dat je moet vermijden, en zeker niet de moeite voor moet gaan nemen om daar te solliciteren. Ik was dan ook stiekem erg blij toen ik hoorde dat mijn contract niet werd verlengd, net als bij minstens 20 anderen die eigenlijk ook allemaal al weg wilden, al zijn we nog steeds boos om hoe daar met personeel om wordt gegaan.
Daarna heb ik bij een Albert Heijn gewerkt (franchise) waar alles netjes geregeld was, niks personeel wegpesten enzo, maar daar werd mijn contract vlak voordat ik 18 word niet verlengd omdat er een vage klacht zou zijn ingediend over mij door een klant, alleen kan ik mij die klacht totaal niet herinneren... Maar toch vind ik die winkel wel nog steeds een nette werkgever.
Maar supermarkten zijn over het algemeen gewoon matig tot slechte werkgevers als je 17 jaar of ouder bent, en soms ook al als je nog niet die leeftijd hebt.
Die Plus waar ik het over heb staat in de enige ghettowijk in een woongemeente naast Den Haag. Maar goed, ik zal erover nadenken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:54 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik weer niet of dit filiaalgebonden is of dat dit gewoon een Plus mentaliteit is...
Daarbij staat ons Filiaal in een dorp i.p.v. een grote stad dus dit zal ook wel enigszins voor een verschil zorgen in mentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |