abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120100825
Overigens heb ik totaal geen boodschap aan veen pavlov-reacties hier van moralisten die zich beter voelen door heel hard te roepen dat iets slechts is.

Alsof er ook maar iemand is hier die dit allemaal maar goed vindt. :')
pi_120100994
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:33 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens heb ik totaal geen boodschap aan veen pavlov-reacties hier van moralisten die zich beter voelen door heel hard te roepen dat iets slechts is.

Alsof er ook maar iemand is hier die dit allemaal maar goed vindt. :')
Free Yassin! Murat we love you! Iedereen steelt toch wel eens een tasje? Driss is vermoord door de politie!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120101032
En verder wens ik jullie veel succes in de stammenstrijd. Wat dat niveau ontstijgen jullie gewoon niet.

Mijn stam tegen hunnie stam.

Als het jullie werkelijk om de doden ging, was de verontwaardiging niet zo selectief geweest. Dan was het niet zo dat elke Marokkanen bericht (al dan niet verzonnen door het AD of de Telegraaf) in een reeks veranderde en terwijl het geweld van autochtonen (wat vaak harder en gewelddadiger van krakter is, marokkanen zitten vooral voor diefstal en lichte grijpen) niet weggewuifd.

Tevens boeide de dood van Rishi ook vrijwel niemand, want ja, die behoort niet tot de goede stam.

Nu weet ik dat de mensen hier hun eigen hypocrisie niet in gaan zien, maar moest het toch even kwijt.
pi_120101037
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Free Yassin! Murat we love you! Iedereen steelt toch wel eens een tasje? Driss is vermoord door de politie!
Wat een onzin. Maar goed jouw niveau is wel bekend hier , dus had ook niks beters verwacht.
pi_120101057
Je bedoelt inbreker en moordverdachte rishi?
Hoeveel steunbetuigingen zijn er voor Jasper S geweest eigenlijk? Of voor Karst T?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 9 december 2012 @ 10:51:49 #81
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120101070
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 10:49 schreef De_Guidance het volgende:
En verder wens ik jullie veel succes in de stammenstrijd. Wat dat niveau ontstijgen jullie gewoon niet.

Mijn stam tegen hunnie stam.

Als het jullie werkelijk om de doden ging, was de verontwaardiging niet zo selectief geweest. Dan was het niet zo dat elke Marokkanen bericht (al dan niet verzonnen door het AD of de Telegraaf) in een reeks veranderde en terwijl het geweld van autochtonen (wat vaak harder en gewelddadiger van krakter is, marokkanen zitten vooral voor diefstal en lichte grijpen) niet weggewuifd.

Tevens boeide de dood van Rishi ook vrijwel niemand, want ja, die behoort niet tot de goede stam.

Nu weet ik dat de mensen hier hun eigen hypocrisie niet in gaan zien, maar moest het toch even kwijt.
_O_Eens met elk woord.

Heb ook weinig zin meer in dit topic te posten.
Een groot deel heeft inderdaad dit niveau-de anderen daargelaten!-en het beneemt je de zin wel.
Leef en Laten Leven
pi_120101078
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 10:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat een onzin. Maar goed jouw niveau is wel bekend hier , dus had ook niks beters verwacht.
Onzin? Zijn toch echt allemaal dingen die echt plaats hebben gevonden. Maar ja, dat past niet in je zielige verhaaltje.
pi_120101084
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je bedoelt inbreker en moordverdachte rishi?
Hoeveel steunbetuigingen zijn er voor Jasper S geweest eigenlijk? Of voor Karst T?
Geen idee, ik ga niet twitter uitpluizen.

Voor Breivik waren er genoeg in ieder geval.
pi_120101103
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onzin? Zijn toch echt allemaal dingen die echt plaats hebben gevonden. Maar ja, dat past niet in je zielige verhaaltje.
Niemand heeft hier gezegd dat hij dit goed vindt zeg ik en dan kom jij met 'Free Yassin'.

Met hier bedoel ik dus Fok.
pi_120101164
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Geen idee, ik ga niet twitter uitpluizen.

Stille tochten voor geweest en zo?

Nee! Over stammenstrijd klagen en dan crimineel rishi als voorbeeld nemen :')
Extreem hypocriet.
pi_120101353
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

_O_Eens met elk woord.

Heb ook weinig zin meer in dit topic te posten.
Een groot deel heeft inderdaad dit niveau-de anderen daargelaten!-en het beneemt je de zin wel.
Dus je bent het eens dat de incidenten met Marokkanen verzonnen worden ? En Rishi moeten we ook gaan verheerlijken ? Gadver zeg, Nederland is echt verloren.
  zondag 9 december 2012 @ 11:10:02 #87
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120101365
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus je bent het eens dat de incidenten met Marokkanen verzonnen worden ? En Rishi moeten we ook gaan verheerlijken ? Gadver zeg, Nederland is echt verloren.
Je snapt er duidelijk niks van, en ik heb geen zin meer erop in te gaan.
Leef en Laten Leven
pi_120101434
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:10 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je snapt er duidelijk niks van, en ik heb geen zin meer erop in te gaan.
Nee " eens met elk woord" :Y is heel moeilijk te begrijpen
pi_120101436
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Niemand heeft hier gezegd dat hij dit goed vindt zeg ik en dan kom jij met 'Free Yassin'.

Met hier bedoel ik dus Fok.
Het slaat nergens op dit tot fok te beperken, het gaat nb over iets buiten fok!
pi_120101554
Er zijn wel degelijk incidenten verzonnen door de media, laatst nog met die zogenaamde mishandeling door 40 Marokkanen en in de Telegraaf over een seksshop die lastiggevallen zou worden is nog in Zembla geweest.

Ik zeg niet dat alle incidenten verzonnen zijn, dat maken de primitieve stamleden er weer van.
  zondag 9 december 2012 @ 11:24:31 #91
241662 Jian
Well, well, well
pi_120101578
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

O ja zeker, er waren er hier en daar en met name op Internet, wat dat betreft idioten genoeg, maar zijn die er nu niet voor onze "vriend" Yassin...., nog meer idioten dus, maar daar zit geen ongelijkheid in, gewoon allemaal idioten. De opmerking van D_H aangaande de ontbrekende steunbetuigingen aan Rishi en de vergelijking met ontbrekende steunbetuigingen aan andere blanke misdadigers snijdt natuurlijk ook gewoon hout. M.a.w. je loopt binnen en begint "je gelijk" te halen met allerhande krakkemikkige argumenten, wat ben je nou eigenlijk aan het doen?
Overigens doet het feit dat je dan meteen steun krijgt van iemand die sowieso schijnbaar op elke straathoek van Fok racisten ziet, er ook niet echt goed aan.

Tjongejonge :N
pi_120101694
Oké , laten we het zo doen dan:

Wie praat hier het geweld goed, of ontkent dat er wel degelijk sprake is van cijfers van misdaad die hoger zijn bij bepaalde groepen?

Ik niet.

Echter ik verander dan niet meteen in een oogkleppen-xenofoob die agressief wordt bij elke normale discussie over de oorzaken.

En ik word ook niet boos als mensen er terecht op wijzen dat Marokkanen bijvoorbeeld , vooral voor lichte vergrijpen vastzitten. Zoals diefstal.
En dat verkrachting en brandstichting bij blanken wel degelijk vaker voorkomt. Ook is er een duidelijke indicatie dat de pakkans en strafkans hoger is als je tot een bepaalde groep behoort.
De rol van bepaalde media die elke allochtone scheet opblazen tot een Tsjernobyl of zelfs hoaxen plaatsen (bewezen bij Telegraaf en AD) is ook een grote factor.

Tevens zijn er ook sociaal economische verklaringen.

In ieder geval, het is gewoon niet zo simpel. En als je niet meegaat met de onderbuik-verklaringen (cultuur! inteelt ! Islam!) wordt je meteen tot softie gebombardeerd of landverrader zelfs.
pi_120101740
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Oké , laten we het zo doen dan:

Wie praat hier het geweld goed, of ontkent dat er wel degelijk sprake is van cijfers van misdaad die hoger zijn bij bepaalde groepen?

Ik niet.

Echter ik verander dan niet meteen in een oogkleppen-xenofoob die agressief wordt bij elke normale discussie over de oorzaken.

En ik word ook niet boos als mensen er terecht op wijzen dat Marokkanen bijvoorbeeld , vooral voor lichte vergrijpen vastzitten. Zoals diefstal.
En dat verkrachting en brandstichting bij blanken wel degelijk vaker voorkomt. Ook is er een duidelijke indicatie dat de pakkans en strafkans hoger is als je tot een bepaalde groep behoort.
De rol van bepaalde media die elke allochtone scheet opblazen tot een Tsjernobyl of zelfs hoaxen plaatsen (bewezen bij Telegraaf en AD) is ook een grote factor.

Tevens zijn er ook sociaal economische verklaringen.

In ieder geval, het is gewoon niet zo simpel. En als je niet meegaat met de onderbuik-verklaringen (cultuur! inteelt ! Islam!) wordt je meteen tot softie gebombardeerd of landverrader zelfs.
Je moet de cijfers gewoon eens lezen man.

514 incidenten in het amateurvoetbal, waarvan 374 in regio West I en IIl, waarbij relatief veel Marokkanen zijn betrokken, dat zijn de cijfers die al 100x voorbij zjn gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door macca728 op 09-12-2012 11:42:04 ]
pi_120101767
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet de cijfers gewoon eens lezen man.

514 incidenten in het amateurvoetbal, waarbij relatief veel Marokkanen zijn betrokken, dat zijn de cijfers die al 100x voorbij zjn gekomen.
Ja en?

Waar ontken in de problematiek ?
pi_120101785
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ja en?

Waar ontken in de problematiek ?
terwijl het geweld van autochtonen (wat vaak harder en gewelddadiger van krakter is, marokkanen zitten vooral voor diefstal en lichte grijpen) niet weggewuifd.
pi_120101806
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

terwijl het geweld van autochtonen (wat vaak harder en gewelddadiger van krakter is, marokkanen zitten vooral voor diefstal en lichte grijpen) niet weggewuifd.
Het gaat in dat geval niet over voetbal maar misdaad over de hele linie.
pi_120101836
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

http://vorige.nrc.nl/binn(...)or_lichtere_delicten
pi_120101838
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 11:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het gaat in dat geval niet over voetbal maar misdaad over de hele linie.
ja hoor, Marokkanen gedragen zich prima, totaal niet respectloos en neimand heeft er last van.
pi_120101866
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja hoor, Marokkanen gedragen zich prima, totaal niet respectloos en neimand heeft er last van.
Dit is zeg ik toch helemaal niet , heb net al drie keer gezegd dat er wel degelijk een probleem is en dat daar verschillende oorzaken voor zijn.
pi_120101867
Cijfers dat autochtonen gewelddadiger zijn dan marokkaanse daders aub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')