abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120073885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

gert waarom zou dat niet helpen.
Zolang ik me kan herrineren ios er namelijk alles gedaan BEHALVE keihard aanpakken.
Nu helpt justitie daar ook niet mee....
Maar in dit geval minimaal 10 jaar lijkt me niet verkeerd
Winkeldiefstal 1x taakstraf , en goed te kijk zetten, 2x celstraf

Laat de politie eens even heel snel respect terugverdienen door door misdaad benadeelde burgers te helpen en daarna iedereen gelijkwaardig aan te pakken geen rezpekt voor koeltoer uitzonderingetjes.

Brutaal zijn tegen agent, lik op stuk beleid , direct , boete niet betalen cel.

Jij en ik betalen een boete als we die krijgen , als we een keer vol bravoure lopen uit te stellen betalen we na de tweede aanmaning toch. Er is een bepaald slag mensen dat hier geen reet om geeft...en ze komen er veelal mee weg. dat is toch van de zotte

Een van de eerdere reeksen had een filmpje van een jongeman (Ik zal nationaliteit buiten beschouwing laten om Mutant niet te provoceren dus laten we zeggen het betrof een blanke acteur die die een 2e generatie berber nadeed ) die na toegesproken te zijn door zo'n wout op 100 m zijn middelvinger opsteekt en een veuls te grote bek heeft: opppakken boete en papierprikken. dan duurt dat gedrag echt niet heel lang meer hoor
Zeker in Nederland is er al 30 jaar niemand hard aangepakt.
Als de groep veelplegers eens gaat bestraffen is het halve probleem opgelost van de criminaliteit.

Gewoon na 3 of 5 lichte vergrijpen 10 jaar cel. En ja alle veelplegers, ook Nederlanders, ook Marokkanen.
pi_120073906
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:28 schreef Gert het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het niet helpt! Ik zeg dat alleen keihard aanpakken niet helpt. Er moet ook iets gedaan worden aan de oorzaken waarom zo veel Marokkaanse jongemannen ontsporen.
Nee alleen keihard aanpakken lost niet alles op, maar wel een hoop en dan kan je de rest aanpakken met andere oplossingen.
pi_120073956
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:28 schreef Gert het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het niet helpt! Ik zeg dat alleen keihard aanpakken niet helpt. Er moet ook iets gedaan worden aan de oorzaken waarom zo veel Marokkaanse jongemannen ontsporen.
Die oorzaak is volgens mij dat die harde aanpak ontbreekt
vanaf 12 is het handjes af
Hoewel een boel van die knulletjes toch echt geen moslim zijn verstoppen ze zich achter die kut Koran waar het respekt voor anderen betreft. En ouders hoe geintegreerd ze ook lijken praten het goed.
kansenwijken knuffelprojectjes en theedrinken helpt niet.
terug naar een jaren 50-60 knuppel erop beleid
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 14:35:38 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120074014
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Die oorzaak is volgens mij dat die harde aanpak ontbreekt
vanaf 12 is het handjes af
Hoewel een boel van die knulletjes toch echt geen moslim zijn verstoppen ze zich achter die kut Koran waar het respekt voor anderen betreft. En ouders hoe geintegreerd ze ook lijken praten het goed.
kansenwijken knuffelprojectjes en theedrinken helpt niet.
terug naar een jaren 50-60 knuppel erop beleid
Dat vind ik echt te simpel, en ik heb ook al een aantal malen in posts verwoord waarom. Maar goed, jij mag natuurlijk denken dat het opgelost wordt zodra je de knuppel trekt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_120074038
En ouders niet janken!
Als je zoon of dochter klappen krijgt bij een (uit de hand gelopen ) demonstratie of feestje of wat dan ook...

Mijn reacatie zal niet zijn...de mijne is onschuldig
Ik zou hem/haar eerst eens goed aan de tand voelen wat die daar precies in de buurt deed.
Die van mij worden opgevoed met als andere rottigheid uithalen... dan ben jij daar niet in de buurt je blijft niet staan kijken om te zien wat er gaat gebeuren
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:38:15 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_120074091
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De norm qua voetbaltv is hoe hufteriger hoe beter. Het is elk fatsoen voorbij, met name ten aanzien van scheidsrechters.
Volgens mij doel je nu zuiver of in elk geval in belangrijke mate op VI en hoewel ik vind dat ze zichzelf de laatste tijd wel erg leuk vinden, leuker in elk geval dan dat ik ze vind, vind ik ook dat het met de echte hufterigheid wel meevalt,

quote:
Ten eerste heeft het heel weinig met kritiek hebben te maken, en ten tweede gaat het niet om die ene gek, maar om hoe je in het algemeen met scheidsrechters omgaat. Het lijkt me niet dat dit incident op zichzelf staat en een ernstig symptoom is van een veel groter probleem.
Nee dat komt omdat jij het direct classificeert als hufterigheid i.p.v. als scherpe kritiek. En nee dit gaat zeker niet alleen om één gek, dit gaat wel degelijk om een tendens, maar om die nu (deels) op te hangen aan de voetbalanalytici gaat me nogmaals te ver. Die komt voor mij bijna in de categorie, "ja maar hij heeft ook geen driewieler gehad en daar zit ook een deel van het probleem"
pi_120074229
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat vind ik echt te simpel, en ik heb ook al een aantal malen in posts verwoord waarom. Maar goed, jij mag natuurlijk denken dat het opgelost wordt zodra je de knuppel trekt.
Kan dat even niet terug vinden dus een kruis postje of pm etje is gewaardeerd
1) een grote bek terughebben naar politie lost het op, ik wil de jongere wel eens zien die voor een tweede keer spuugt schopt slaat dreigt als hem vriendelijk wordt verzocht op te rotten
2) En nee niet de knuppel, maar opppakken boete taakstraf (chaingang) . of celstraaf

Moet je opletten hoe snel de recidivisme nummers dalen.
Er is toch niets dat die jongens belet of afschrikt in herhaling te vallen.

Dat krante artikeltje hier NWS / Marokkanen zijn Marokkaanse overlast zat
Moeder spreekt haar krrost nog steeds goed.
Die meiden zouden aangifte moeten doen omdat ze lastig gevallen worden, en politie zou er wat mee moeten doen (en justitie aanpakken) maar nee hoor het is een free for all. Het gedrag heeft geen enkelle consequentie
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:45:26 #33
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_120074301
Ik vraag mij oprecht af wat dit vreselijke nieuws voor invloed op de peilingen heeft.

Wordt Nederlands weer rechtser?
pi_120074317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]

1) een grote bek terughebben naar politie lost het op, ik wil de jongere wel eens zien die voor een tweede keer spuugt schopt slaat dreigt als hem vriendelijk wordt verzocht op te rotten
2) En nee niet de knuppel, maar opppakken boete taakstraf (chaingang) . of celstraaf

Die meiden zouden aangifte moeten doen omdat ze lastig gevallen worden, en politie zou er wat mee moeten doen (en justitie aanpakken) maar nee hoor het is een free for all. Het gedrag heeft geen enkelle consequentie
Daarom zeggen de cijfers niet eens alles, een heleboel mensen doen geen aangifte meer of de politie seponeert het gelijk.
pi_120074338
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag mij oprecht af wat dit vreselijke nieuws voor invloed op de peilingen heeft.

Ik denk het niet. De PVV heeft alle vertrouwen verloren, en de VVD is daar op dit moment ook mee bezig.
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:48:10 #36
306109 francoisdublanc
pi_120074376
@iFok, ik denk dat mensen wel degelijk naar de PVV zullen gaan. Misschien worden wij wel de grootste. Dat zal dacht ik de eerste keer zijn.
pi_120074400
quote:

Zou daar wat mis mee zijn, links heeft genoeg verziekt
pi_120074417
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:46 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ik denk het niet. De PVV heeft alle vertrouwen verloren, en de VVD is daar op dit moment ook mee bezig.
Vandaar dat VVD en PvdAllochtone zetels naar PVV en SP lijken te gaan
pi_120074442
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zal eerder richting de SP gaan dan de PVV denk ik. En de SP is er nog steeds niet over uit of ze links of rechts zijn. ;)
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:52:04 #40
306109 francoisdublanc
pi_120074468
@iFok, ik denk van niet! SP staat niet bekend om een partij die hier tegen strijdt.
pi_120074476
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Al was dat voor de verkiezingen eigenlijk ook al, voordat het een strijd tussen Rutte en Samsom werd.

Als mensen nu gewoon eens standvastig waren gebleven.
pi_120074506
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Volgens mij doel je nu zuiver of in elk geval in belangrijke mate op VI en hoewel ik vind dat ze zichzelf de laatste tijd wel erg leuk vinden, leuker in elk geval dan dat ik ze vind, vind ik ook dat het met de echte hufterigheid wel meevalt,
Dat heet normvervaging. Toevallig of niet zo heel toevalllig loopt die paralel met de normvervaging op het voetbalveld.

quote:
Nee dat komt omdat jij het direct classificeert als hufterigheid i.p.v. als scherpe kritiek.
En terecht. Als je de regels niet kent, niet goed kijkt en wel doet alsof je alles kunt zien dan is kritiek al het verkeerde woord, laat staan scherpe kritiek. Dan blijft alleen negativiteit en afzeiken over. En het gaat niet alleen om VI.

quote:
En nee dit gaat zeker niet alleen om één gek, dit gaat wel degelijk om een tendens, maar om die nu (deels) op te hangen aan de voetbalanalytici gaat me nogmaals te ver. Die komt voor mij bijna in de categorie, "ja maar hij heeft ook geen driewieler gehad en daar zit ook een deel van het probleem"
Ik vind het hypocriet om te zeggen dat spelers een beslissing van de scheidsrechter zouden moeten accepteren terwijl je zelf over de rug van de scheidsrechter probeert een punt te maken gebaseerd op zelfverzonnen regels en een uiterst gebrekkig waarnemingsvermogen.
Ik vind het hypocriet om je te beklagen over een ouder die de scheidsrechter uitscheldt terwijl je eigen programma met je eigen collega's ook altijd wat te zeiken heeft, en vaak onterecht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_120074552
Ja mensen, het is immers allemaal de schuld van dé PvdA en dé PvdA is ook dé partij van de allochtonen, als de PvdA minder zetels krijgt dan gaan al die stomme gemene allochtonen weg (alles is immers de schuld van de allochtonen) en dan komt alles goed!!

:')

PVV-stemmers zijn net kleuters af en toe.

Karst T, Tristan van der V., Jasper S. Volkert van der G. dat waren immers ook allemaal allochtonen !!
En vroeger was alles beter!!

en dat was ook de schuld van de PvdA (alsof alle allochtonen op de PvdA stemmen :') , en dan nog zijn dat max 4 zetels)
pi_120074557
quote:

Vast wel. De Marokkanen kwamen weliswaar van rechts het land binnen, maar de achterlijkheid ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_120074595
FemkeHalsema twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:11:51 Er kruipt rare bewijsdrift in de discussie over voetbalgeweld: zie je wel, het komt door Marokkanen. Hier komen meer nl. problemen samen 1/2 reageer retweet
FemkeHalsema twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:13:47 1. Gewelddadig/moorddadig voetbalhooliganism bestaat ook zonder Marokkanen; 2. In dit geval gaat het blijkbaar om Marokkaanse jongens 2/2 reageer retweet
FemkeHalsema twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:17:38 Voetbalgeweld is niet etnisch bepaald. Dat deze jongens Marokkaans zijn geeft misschien een aanvullende verklaring, maar is niet de oorzaak. reageer retweet
pi_120074606
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:55 schreef De_Guidance het volgende:
Ja mensen, het is immers allemaal de schuld van dé PvdA en dé PvdA is ook dé partij van de allochtonen, als de PvdA minder zetels krijgt dan gaan al die stomme gemene allochtonen weg (alles is immers de schuld van de allochtonen) en dan komt alles goed!!

:')

PVV-stemmers zijn net kleuters af en toe.

Karst T, Tristan van der V., Jasper S. Volkert van der G. dat waren immers ook allemaal allochtonen !!
En vroeger was alles beter!!

en dat was ook de schuld van de PvdA (alsof alle allochtonen op de PvdA stemmen :') , en dan nog zijn dat max 4 zetels)
^O^ :D
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:58:50 #47
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120074650
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef De_Guidance het volgende:
FemkeHalsema twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:11:51 Er kruipt rare bewijsdrift in de discussie over voetbalgeweld: zie je wel, het komt door Marokkanen. Hier komen meer nl. problemen samen 1/2 reageer retweet
FemkeHalsema twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:13:47 1. Gewelddadig/moorddadig voetbalhooliganism bestaat ook zonder Marokkanen; 2. In dit geval gaat het blijkbaar om Marokkaanse jongens 2/2 reageer retweet
FemkeHalsema twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 12:17:38 Voetbalgeweld is niet etnisch bepaald. Dat deze jongens Marokkaans zijn geeft misschien een aanvullende verklaring, maar is niet de oorzaak. reageer retweet
Ze legt de kern van de zaak neer bij voetbal terwijl dit verder gaat dan voetbal. Zoals gezegd, als het op een parkeerplaats gebeurd heb je geen parkeerplaatsenprobleem en als het in een park gebeurd heb je geen parkenprobleem. De kern ligt bij kutmarokkanen, die puberende mannetjes die van niets en niemand af kunnen blijven.
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:02:35 #48
66825 Reya
Fier Wallon
pi_120074765
Mutant01 heeft zonder enige uitzondering gelijk.
pi_120074825
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:02 schreef Reya het volgende:
Mutant01 heeft zonder enige uitzondering gelijk.
Wij van WC-Eend
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 15:13:09 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120075053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kijk in andere landen en zij hebben ook problemen met groepen in een achterstandspositie. Soms nog veel heftiger. Zo is het in Parijs al meerdere malen verschrikkelijk mis gegaan, en politie en justitie zijn daar echt niet zachtzinnig.
In Oslo schijnen Pakistanen voor heel veel overlast te zorgen en in Barcelona zijn het de Chilenen, las ik vandaag in de krant.
Zolang het voor jongeren in een achterstandsgroep heel moeilijk is om zich een fatsoenlijke positie in de maatschappij te verwerven, lonkt "de straat".
Waarom het dan voor de ene groep moeilijker is dan de andere: daar wordt het ingewikkeld. Het begint meestal bij de opvoeding. Van Marokkaanse jongens is bekend dat ze heel erg vrij worden gelaten mede omdat in hun cultuur de moeder geen gezag meer over ze uitoefent vanaf dat ze een jaar of 12 zijn. Zo'n moeder vraagt dan dus ook niet waar zoonlief geweest is als hij om 11 uur 's avonds thuiskomt. En op school is er vaak al een aanvangsachterstand, en is 'weinig eer te behalen', op straat wel, even kort door de bocht. Maar er zijn meer oorzaken.
Aziatische immigranten zorgen dan weer zelden voor overlast, en ook dat heedt z'n redenen. Kortom: beleid op maat is nodig, op meerdere fronten.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')