Ik kijk anders heel fruitig vind ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Itt sommige anderen (ik noem geen namen) die altijd een beetje zurig en ernstig en niet boos, maar beledigd zijn...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk nou toch, naar dat snoetje. Een al bubbly en cuteness.
Ik vond ook net dat we maar weer eens bij seizoen 1 moesten beginnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:21 schreef lezzer het volgende:
Ik vroeg me wel af waar ik de dvd's neergelegd had ja
"What part of no don't you understand Mr. Green? Bring it on you fucking dwarf."quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Itt sommige anderen (ik noem geen namen) die altijd een beetje zurig en ernstig en niet boos, maar beledigd zijn...
Nou, vooruit; eentje nog danquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:19 schreef Vanyel het volgende:
Neeeeeen. Genoeg voor DP om een mooi plaatje te kiezen voor haar UI.
Shall we move on?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
"What part of no don't you understand Mr. Green? Bring it on you fucking dwarf."
Nee, hyperactief kind was dat in Dawson's Creek.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk nou toch, naar dat snoetje. Een al bubbly en cuteness.
DP, you are the weakest link. Goodbyequote:Op zaterdag 8 december 2012 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh waar ik zei beledigd bedoeld ik teleurgesteld. Stop de tijd!
Ik vond Chazia altijd zo sexy bij De Zwakste Schakel. True story.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
PB, you are the weakest link. Goodbye
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond Chazia altijd zo sexy bij De Zwakste Schakel. True story.
Ow dear, we dwalen hopeloos afquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef Fascination het volgende:
Strenge vrouwen zijn soms gewoon een beetje sexy. Zo zag ik eens een filmpje van ElisaB, waarin ze kordaat maar stevig optrad. O god, de dromen die ik daarvan heb gehad...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
En de link naar de download zit niet in mijn pm-box omdat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo zag ik eens een filmpje van ElisaB, waarin ze kordaat maar stevig optrad. O god, de dromen die ik daarvan heb gehad...
Ow kijk, een cap uit dat filmpjequote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Strenge vrouwen zijn soms gewoon een beetje sexy. Zo zag ik eens een filmpje van ElisaB, waarin ze kordaat maar stevig optrad. O god, de dromen die ik daarvan heb gehad...
Had ik em nog maarquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
En de link naar de download zit niet in mijn pm-box omdat?
Omdat het filmpje door mijn lieftallige echtgenote verwijderd is. Zo van: die hebben we niet meer nodig...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef lezzer het volgende:
En de link naar de download zit niet in mijn pm-box omdat?
Och meid, ik drijf al weg bij slechts het lezen van deze tekst.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Strenge vrouwen zijn soms gewoon een beetje sexy. Zo zag ik eens een filmpje van ElisaB, waarin ze kordaat maar stevig optrad. O god, de dromen die ik daarvan heb gehad...
Het lukte niet om DP met dat filmpje de echtelijke sponde in te lokken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat het filmpje door mijn lieftallige echtgenote verwijderd is. Zo van: die hebben we niet meer nodig...
Juist wel. Misschien was dat het probleemquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef lezzer het volgende:
Het lukte niet om DP met dat filmpje de echtelijke sponde in te lokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |