Ingenomen door de douane? Ioffer staat vol namaak.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:19 schreef pecealo het volgende:
Hoi,
Ik zit eigenlijk met een probleem:
mijn item wat ik op ioffer heb besteld, 5 november 2012 is nog steeds niet binnen. Nu ben ik al aan het claimen bij paypal.
maar via paypal heb ik een traceer nummer EN via ioffer. maar beide zijn anders?
Alleen die van Paypal werkt die van ioffer niet en beide zijn op een andere dag verzonden?
ioffer: Nov 13, 2012 Traceernummer: RA5670XXXXX is, (werkt niet)
paypal: RB01072XXXXX Vervoerder: china post air Status bestelling: Verzonden (3 dec 2012) (Werkt wel)
Let op met de maat: XL daar is M hier......quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand wel eens kleding van TinyDeal besteld? Ik vind die Koreaanse mode best wel gaaf. Schoenen, jassen, etc. Ervaringen?
Ze hebben op zich vrij goede beschrijvingen van de maat en lengtes e.d. Op zich voor mij een voordeel. Ik ben zo 1.79 bij 67 kilo, een middelgroot tenger mannetje dus, in Nederland heb ik over het algemeen maat XS, wat bijna niet te krijgen is....:)quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:21 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Let op met de maat: XL daar is M hier......
Ik heb het nu één keer gehad, met focalprice. Ze hebben refund gedaan en we hebben afgesproken dat ik alsnog het pakket ontvang, het bedrag weer betaal. Dan ga je wel uit van goed vertrouwen, maar ik zou het zeker nog wel betalen als ik het ontvang.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar zodra je over de PayPal claim tijd heen gaat wordt het bij duurdere dingen wel riskant lijkt me?
1m79 met 67 kilo in maat XS?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ze hebben op zich vrij goede beschrijvingen van de maat en lengtes e.d. Op zich voor mij een voordeel. Ik ben zo 1.79 bij 67 kilo, een middelgroot tenger mannetje dus, in Nederland heb ik over het algemeen maat XS, wat bijna niet te krijgen is....:)
En gelukkig is iedereen anders, ik ben 1.84, 78kg en draag altijd maat 48 / Mquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
1m79 met 67 kilo in maat XS?
dude.... heb je lange benen met een korte rug ofzo?
Ik ben zelf 1m78 met 68-70 kilo en moet L dragen... omdat M mij uit de broek kruipt.
(nou train ik wel)
Willen mensen wat meer geld uitgeven en niet klooien, privacy shades, werkt ook prima, gewoon klikken, niet plakken.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef yorkick het volgende:
Heb trouwens een tijd geleden ook privacy folie via ebay gekocht.
Spul was redelijk verpakt.. opgerold, niet gevouwen, en werkt goed. Hoekjes vouwen soms wel een klein beetje terug.
And where would that be?quote:
Als het binnen de paypal terugclaim periode is geweest waar iedereen ongeveer tegenaan zat, issie gewoon op tijd geweest. Beter iets opnieuw moeten bestellen dan potentieel door de honderd wegflikkeren, no?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:17 schreef maartend het volgende:
[..]
Van mij is binnen een week binnen. Hier is er een topic, op Tweakers zijn er 3 topics. Ik denk dat je iets te snel bent afgehaakt.
Heb je 't al geprobeerd? Werkt het echt niet met android toestellen?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef shiznuts het volgende:
FiiO E02i Rocky werkt voor geen meter met je Android smartphone.
Nu geen tijd voor vergelijkingen.Ben de deur uit, 'schapjes doen.
lolquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bestelling van 20-11 is eerder dan 13-11
Bedankt, ik ben inderdaad al aan het claimen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is de status van de 2e tracking? (preciese status).
Ioffer is echt een naai platform, ik zou gewoon claimen met het verhaal dat de seller al een tracking heeft gegeven en steeds blijft uitstellen en niet behulpzaam is/was. Dat zou moeten helpen.
Nieuwe BIC codes:
[..]
Dan kan je beter deze nemen, 0,5 kleiner maar wel een 720P scherm en 1GB ram, en dat voor 12 dollar meer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef W00fer het volgende:
Hebben jullie de ZOPO Z900S gezien? Smartphone met 5 inch scherm voor 199 dollar en redelijke specs. Wellicht dat daar nog wat korting vanaf kan, en hopelijk heb je geen douane.
http://www.pandawill.com/(...)ark-blue-p67753.html
Deze? De Zopo lijkt me wel cool. Mooi wit is niet lelijk. En 720P? Veel apps zijn daar niet eens op gemaakt. Ik heb een oude Streak 5 inch en dat werkt met lezen toch net ff fijner dan een 4 of 4,5 inch (laat staan een tablet)quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:12 schreef pecealo het volgende:
[..]
Dan kan je beter deze nemen, 0,5 kleiner maar wel een 720P scherm en 1GB ram, en dat voor 12 dollar meer?
Ik zag de TT en dacht; da's vast een SHiz TT.. En ja hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef shiznuts het volgende:
Overpriced (heeft ZOPO sowieso een beetje last van) voor zo'n standard issue 512MB-phone. En die resolutie op 5.3" zou ik niet willen (te kleine pixeldensity). De versie zonder 'S' is trouwens beter. En ook duurder. Is ook een Samsung Galaxy SIII cloon-a-like, moet je ook niet echt willen i.v.m. custom clearance misschien gedoe?
Hoe dan ook; ga ff naar het speciale topic ervoor en lees je in:
› DIG / Chinese Smartphones #12 - Are zhe quadcores comink?!
Ik weet het niet, voor overhemden heb ik iig graag maat 36-37, wat XS is. S is meestal nog net iets te wijd. Ik houd ook wel van "tight". (Maar welke man niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
1m79 met 67 kilo in maat XS?
dude.... heb je lange benen met een korte rug ofzo?
Ik ben zelf 1m78 met 68-70 kilo en moet L dragen... omdat M mij uit de broek kruipt.
(nou train ik wel)
Ik denk dat het bedrag dat je uitgegeven te hoog is. Volgens mij kan je tot 21 euro bestellen en anders moet je invoerrechten betalen en belasting etc?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:03 schreef 0wen het volgende:
ja zeker!
130$ direct betaald na check-out
Lees de OP eens door (vooral douane / belasting) en vraag dan eens weerquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef 0wen het volgende:
Zo juist kwam de Post-NL langs met een pakket uit Korea. (ebay)
Ik helemaal blij! maar toen zijn de postbode: 'Je moet alleen nog 43,67 rembours betalen'![]()
![]()
![]()
Ik was helemaal verbaasd, ik had de volledige 130 dollar al vooraf aan de verkoper betaald!
Na veel gezeur heb ik die 43,67 toch maar betaald, anders nam hij het pakket mee.
Dit is de bon die ik ter bewijs kreeg:
[ afbeelding ]
Heel raar! ik heb nergens gekozen voor rembours!!
Heeft iemand hier ervaring mee? hoe kan ik dit het beste oplossen? ik wil die 43,67 terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |