quote:
Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef LelijKnap het volgende:[..]
Ben blij dat je het zo opvat. Kan mij voorstellen dat een ander denkt; wat is dit voor een idioot.
Mocht je je ooit bedenken... laat 't maar weten

Haha, de term "idioot is mijn gedachten gepasseerd.." maar ik ben tot de conclusie gekomen dat jij alles behalve een idioot bent.
Je probeert uit hoever je kan gaan zonder jouw eigen te hoeven te verliezen. En daarmee neem je risico's... tenminste zo kan ik concluderen.
Goed, ik kan wel meer concluderen (wat niet wil zeggen dat ik jou goed inschat)... maar ik ben nog net arrogant genoeg om te geloven in jouw verhaal, omdat ik die keuze al vrij snel gemaakt heb.
Maar ook omdat ik weet dat je het niet kunt maken van loser tot winnaar, zonder support.
Tot op bijna mijn 20 ste was ik gewoon een loser...daarna was ik regelmatig een winnaar wat de vrouwen betreft tot rond mijn 30 ste. In die 10 jaar heb ik meer seks gehad dan 6 keer het gemiddelde. Maar nooit heb ik opgeschept over de aantallen vrouwen die ik heb gehad.
Maar mijn uitstraling had niets te verbergen; ik was zelfverzekerd, ook wanneer ik zonder vrienden op stap ging. Goed... meestal ging het beter met vrienden... maar later ging het juist beter zonder afleiding.
Op het laatst ging ik juist liever zonder vrienden op stap. Dan keek ik een halve minuut in het rond en keek welke mooie vrouw er alleen danste. En nee, ik hoefde niet te lullen over wat dan ook.
Ik hield het vertrouwen voor mezelf en stapte resoluut op de jonge vrouw af en zei slechts (maar met pretoogjes vol zelfvertrouwen) dat ik haar mooi vind en dat ik haar wilde zoenen.
Een kans van 1 op 2. Degenen die perfect reageerden, die had ik binnen 10 seconden te pakken.
Degenen die hier niet op in gingen, hebben me altijd met een vergevende glimlach nee gezegd.
Nooit een klap, of een hatelijk nee gekregen. In elk geval nooit keihard de kelder ingeschopt.
Kortom altijd goed genoeg om in de swing te blijven (al moet je het niet meer dan 3 keer in dezelfde tent proberen).
Succes ermee!
Helaas zijn er maar weinig tenten in Amsterdam waar 20'ers en 40' ers samen op jacht kunnen gaan op zoek naar vrouwen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.