Adam oostquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef LelijKnap het volgende:
Woon je in de buurt van Haarlem of Adam ?
ja, als vrouw zou ik hem als de trofee zien, de perfecte man. TS heeft geld, een carriere, goede opleiding en is zeer sociaal ingesteld. Niet alleen heeft hij geen normale vrienden om zo al zijn tijd aan jou als chick te besteden, maar degene die hij online wil ontmoeten als vriend (fluffer) wil hij zonder enige moeite ook wel ditchen voor een potentieeltje.quote:
Dat "niet raar opkijken als je mij ineens niet meer ziet" gedeelte was wel een beetje teleurstellend ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, als vrouw zou ik hem als de trofee zien, de perfecte man. TS heeft geld, een carriere, goede opleiding en is zeer sociaal ingesteld. Niet alleen heeft hij geen normale vrienden om zo al zijn tijd aan jou als chick te besteden, maar degene die hij online wil ontmoeten als vriend (fluffer) wil hij zonder enige moeite ook wel ditchen voor een potentieeltje.
Had ik nu maar een stel pronte borsten op mijn borst en een fleshlight op de plaats 30cm lange fallus, dan hoefde de TS hier niet eens voor een fluffer te zoeken.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, als vrouw zou ik hem als de trofee zien, de perfecte man. TS heeft geld, een carriere, goede opleiding en is zeer sociaal ingesteld. Niet alleen heeft hij geen normale vrienden om zo al zijn tijd aan jou als chick te besteden, maar degene die hij online wil ontmoeten als vriend (fluffer) wil hij zonder enige moeite ook wel ditchen voor een potentieeltje.
Had ik nu maar een stel pronte borsten op mijn borst en een fleshlight op de plaats 30cm lange fallus, dan hoefde de TS hier niet eens voor een fluffer te zoeken.
Je bent dus gewoon een aandachtshoer die constant op zoek is goedkeuring, in jouw geval van vrouwen. Je hebt alcohol nodig om dingen te bereiken. Als je echt zo sociaal was ging je wel in je up naar de club zonder wingman of fluffer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Je snapt er echt niks van, he ? Ik moet niks hebben van vrouwen die geilen op carriere en geld. Om die reden fake ik dat wanneer nodig -en ze willen het oh zo graag geloven-, neuk ik ze en ga ik weer verder![]()
Verder ben ik wellicht wat té sociaal, te praatgraag... maar ja... vrienden acht ik niet meer echt nodig, behalve daar ik niet in m'n up de stad in durfMisschien is dat schattig ?
Dat is een persoon die jij zoekt. Samen vrouwen oppikken.quote:
Dat eerste klopt wel. Maar ik geniet ook gewoon van seks. Dat ik alcohol te midden van andere drinkers nodig heb, klopt ook... lijkt mij niets om mij voor te schamen ? En thoeft niet eens zoveel te zijn, aangeschoten raken is afdoende.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Drinky het volgende:
Je bent dus gewoon een aandachtshoer die constant op zoek is goedkeuring, in jouw geval van vrouwen. Je hebt alcohol nodig om dingen te bereiken. Als je echt zo sociaal was ging je wel in je up naar de club zonder wingman of fluffer.
Dank je. Maar blijkbaar had ik beter een of ander lul verhaal kunnen ophangenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ts is in ieder geval eerlijk. Twintig jaar geleden was ik waarschijnlijk wel in geweest voor zo'n avondje stappen. Na een uur of twee ben je wel uitgepraat en is het tijd voor andere mensen.
Zit ik al zo goed als...Waarvandaan al dit gehaat ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:05 schreef no1uknow het volgende:
Ik hoop dat je in een sociaal isolement terecht komt.
lijkt me niet zo moeilijk waarom, je reageert nogal bot en simpel. Dan krijg je deze antwoorden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit ik al zo goed als...Waarvandaan al dit gehaat ?
What goes around comes aroundquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zit ik al zo goed als...Waarvandaan al dit gehaat ?
Haha, de term "idioot is mijn gedachten gepasseerd.." maar ik ben tot de conclusie gekomen dat jij alles behalve een idioot bent.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zo opvat. Kan mij voorstellen dat een ander denkt; wat is dit voor een idioot.
Mocht je je ooit bedenken... laat 't maar weten
Interessant om te lezen moet ik zeggen. Herken het ook deels zeker wel. Vooral wat betreft die zelfverzekerde pretoogjes. Ik heb zeer sprekende ogen en ben daar denk ik wel mee gematstquote:
Hoef je jezelf niet voor te schamen, ik zoek mijn vrienden en scharrels ook altijd via FOK!.quote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
Er zijn er hier een paar die roepen wel te willen. Maar verder nog niks van ze vernomen....
Tevens zoek ik geen vrienden maar stap''vrienden''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |