Ik heb één goede vriend (die momenteel in het buitenland is). Een excentriek figuur waarmee ik over allerlei (pretentieuze/pseudo-intellectuele) zaken kan lullen. Dat is voor mij genoeg.... vind het gros van de mannen verder te oppervlakkig en saai....(gebrek aan uitdaging). Kan dan ook enkel lol met ze beleven wanneer ik bezopen ben, ofwel: wanneer ik niet meer helder kan nadenken en ''versimpel''.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom "boeien" jongens jou niet? Heb je geen behoefte aan vrienden?
Ik ga in Februari gewoon weer studeren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef OhNoes het volgende:
Studiegenoten
23, geen baan geen school en 9k werkuur gehad, ok.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:09 schreef LelijKnap het volgende:
Kan ik nu ff niks aan doen...
maak je geen zorgen
heb op mn 23ste al zon 9000 werkuren op mn naam staan en zou in mn 3de jaar wijsbegeerte zitten was ik niet ziek geworden
Met een nog verbijsterde blik zul je er vervolgens achter komen dat deze dames een penis bezitttenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
Met zo een verbijsterde blik zul je mij dames zien oppikken
''It's over 9 inches!"quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Met een nog verbijsterde blik zul je er vervolgens achter komen dat deze dames een penis bezittten
Ik wil welquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:56 schreef LelijKnap het volgende:
Mijn navorsing is nog niet voltooid: kick.
schattig tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:59 schreef Drinky het volgende:
Tering, hoeveel triestheid kun je wel niet in een OP stoppen.
Adam oostquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef LelijKnap het volgende:
Woon je in de buurt van Haarlem of Adam ?
ja, als vrouw zou ik hem als de trofee zien, de perfecte man. TS heeft geld, een carriere, goede opleiding en is zeer sociaal ingesteld. Niet alleen heeft hij geen normale vrienden om zo al zijn tijd aan jou als chick te besteden, maar degene die hij online wil ontmoeten als vriend (fluffer) wil hij zonder enige moeite ook wel ditchen voor een potentieeltje.quote:
Dat "niet raar opkijken als je mij ineens niet meer ziet" gedeelte was wel een beetje teleurstellend ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, als vrouw zou ik hem als de trofee zien, de perfecte man. TS heeft geld, een carriere, goede opleiding en is zeer sociaal ingesteld. Niet alleen heeft hij geen normale vrienden om zo al zijn tijd aan jou als chick te besteden, maar degene die hij online wil ontmoeten als vriend (fluffer) wil hij zonder enige moeite ook wel ditchen voor een potentieeltje.
Had ik nu maar een stel pronte borsten op mijn borst en een fleshlight op de plaats 30cm lange fallus, dan hoefde de TS hier niet eens voor een fluffer te zoeken.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, als vrouw zou ik hem als de trofee zien, de perfecte man. TS heeft geld, een carriere, goede opleiding en is zeer sociaal ingesteld. Niet alleen heeft hij geen normale vrienden om zo al zijn tijd aan jou als chick te besteden, maar degene die hij online wil ontmoeten als vriend (fluffer) wil hij zonder enige moeite ook wel ditchen voor een potentieeltje.
Had ik nu maar een stel pronte borsten op mijn borst en een fleshlight op de plaats 30cm lange fallus, dan hoefde de TS hier niet eens voor een fluffer te zoeken.
Je bent dus gewoon een aandachtshoer die constant op zoek is goedkeuring, in jouw geval van vrouwen. Je hebt alcohol nodig om dingen te bereiken. Als je echt zo sociaal was ging je wel in je up naar de club zonder wingman of fluffer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Je snapt er echt niks van, he ? Ik moet niks hebben van vrouwen die geilen op carriere en geld. Om die reden fake ik dat wanneer nodig -en ze willen het oh zo graag geloven-, neuk ik ze en ga ik weer verder![]()
Verder ben ik wellicht wat té sociaal, te praatgraag... maar ja... vrienden acht ik niet meer echt nodig, behalve daar ik niet in m'n up de stad in durfMisschien is dat schattig ?
Dat is een persoon die jij zoekt. Samen vrouwen oppikken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |