TS is 23 en heeft vadertje staat leeg getrokken via DUOquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:09 schreef koekii het volgende:
Hoi ts hoe oud ben jij en hoe wil je gaan stappen als je geen baan/geld hebt?
Nee... ik zie daar de relevantie niet van in o.O Mocht het zo zijn dat we elkaar niet kunnen uitstaan, dan scheiden onze wegen in de kroeg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:11 schreef sinepedraap het volgende:
Zullen we anders eerst gewoon kennismaken? Gewoon bij elkaar blijven logeren of zo
Daar doe ik niet aan. Maar de ander mag wel autistisch zijn hoor. De meeste successen zijn geboekt waar ik naast een zeer introverte vriend stond.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
idd, als ik TS zo inschat wordt hij ook nog vervelend en gaat lopen zeiken als jij wel een leuke avond hebt.
quote:
Ja dat denken, of hopen ze (met name Hans Klok) in de Stalker ook altijd. Voel me dan ook wel eens schuldig als ik met een vrouwtje richting de jassen loop.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:06 schreef Auroraw het volgende:
OH zeg dat dan! Ik zat de hele tijd al te denken dat je homo was
Je mag ook best blijven plakken hoor. Wie weet is het gezellig en merken we de dames niet eens op (no homo). Maar ik betwijfel dat er nog kut-loze mensen zijn die mij erg kunnen boeienquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef Faux. het volgende:
Hoi ik ben TS. Ik zoek iemand die het eerste uurtje van de avond met me wil stappen. Daarna verdwijn ik plots en zoek je het zelf maar uit. Groetjes.
Waarom "boeien" jongens jou niet? Heb je geen behoefte aan vrienden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je mag ook best blijven plakken hoor. Wie weet is het gezellig en merken we de dames niet eens op (no homo). Maar ik betwijfel dat er nog kut-loze mensen zijn die mij erg kunnen boeienKan natuurlijk nog wel altijd doen alsof -zoals het gros dat doet- , als 't echt nodig is.
Ik heb één goede vriend (die momenteel in het buitenland is). Een excentriek figuur waarmee ik over allerlei (pretentieuze/pseudo-intellectuele) zaken kan lullen. Dat is voor mij genoeg.... vind het gros van de mannen verder te oppervlakkig en saai....(gebrek aan uitdaging). Kan dan ook enkel lol met ze beleven wanneer ik bezopen ben, ofwel: wanneer ik niet meer helder kan nadenken en ''versimpel''.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom "boeien" jongens jou niet? Heb je geen behoefte aan vrienden?
Ik ga in Februari gewoon weer studeren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef OhNoes het volgende:
Studiegenoten
23, geen baan geen school en 9k werkuur gehad, ok.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:09 schreef LelijKnap het volgende:
Kan ik nu ff niks aan doen...
maak je geen zorgen
heb op mn 23ste al zon 9000 werkuren op mn naam staan en zou in mn 3de jaar wijsbegeerte zitten was ik niet ziek geworden
Met een nog verbijsterde blik zul je er vervolgens achter komen dat deze dames een penis bezitttenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
Met zo een verbijsterde blik zul je mij dames zien oppikken
''It's over 9 inches!"quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Met een nog verbijsterde blik zul je er vervolgens achter komen dat deze dames een penis bezittten
Ik wil welquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:56 schreef LelijKnap het volgende:
Mijn navorsing is nog niet voltooid: kick.
schattig tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:59 schreef Drinky het volgende:
Tering, hoeveel triestheid kun je wel niet in een OP stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |