Dat is het ooit geweestquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
Geil. Wat is je territorium? Toch niet de Murphy's hè?
Zo af en toe, ben vaak hier en daar in Amsterdam maar geen vast honk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is het ooit geweest. XO oid gaat mn voorkeur nu naar uit...
mr jij bent wrs een stalker-ganger ?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
Pas wel op want na een paar bieries begrijpt Ezio zijn eigen motoriek niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:52 schreef Ezio het volgende:
[..]sssst. Ik kan heel goed tegen drank
Ik ben bekend met bet probleem mop. Maar al te bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Mijn huis stinkt nog steeds naar brandquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben bekend met bet probleem mop. Maar al te bekend.
Negeer me maar danquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
Jawel hoor. Denk dat ik ong 80% vd avonden stappen beet heb gehad de laatste jaren: of een numner, of een ONS of gewoon op zn kinds een beetje zoenen. Maar ik ging niet veel uit en als ik ging zat k lekker in mn vel
Nu alweer n maand of drie niet wezen stappen of uberhaupt in contact geweest dus kzal wel wat roestig zijn
Stalker kan wel leuk zijn... wt is in afam n beetje te doen ?
Goed werk maat. Nummertjes maken is waar het hoofdzakelijk om draait tot je wat voor de langere termijn zoekt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
Jawel hoor. Denk dat ik ong 80% vd avonden stappen beet heb gehad de laatste jaren: of een numner, of een ONS of gewoon op zn kinds een beetje zoenen. Maar ik ging niet veel uit en als ik ging zat k lekker in mn vel
Nu alweer n maand of drie niet wezen stappen of uberhaupt in contact geweest dus kzal wel wat roestig zijn
Stalker kan wel leuk zijn... wt is in afam n beetje te doen ?
Trek jij ze overigens ook wel n beetje aan ?
morgen ga k op jou in wann k achter mb laptop zitquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:50 schreef EricOscuro het volgende:
Hahaha, een mooi figuur ben jij.
Maar goed, misschien kun je dit onderwerp beter ik een stad/ streek topic kunnen plaatsen.
Daarbuiten bereik je namelijk niemand, omdat iedereen die buiten jouw regio woont in het nadeel is, tenzij ze eerder een vrouw versieren dan jij.
Dus besef je wel wat je vraagt in al jouw eerlijkheid... want iemand die met jou gaat stappen kan niet bij jou logeren... omdat de wegen scheiden wanneer jij het wil.
Had je in mijn buurt gewoond dan had ik misschien wel meegedaan, zolang ik maar weer naar mijn eigen woning kon gaan... Maar voor zover ik jou lees ben je wel heel erg egocentrisch. Ik vraag me zelfs af of ik wel bij jou kan logeren als ik wel een vrouwtje versier en jij niet.
Volgens mij ga je dan mokken als een klein kind... en stuur je mij en mijn neukertje gewoon weg.
Wat ik al zei; ik waardeer jouw eerlijkheid. Dat zouden niet veel mensen met de zelfde gedachten durven zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
morgen ga k op jou in wann k achter mb laptop zit
wil wel ff zeggen dat k met opzet mn intenties zo duidelijk maak...
betekent niet dat k niet dingen vr n ander kan doen of wil opofferen...;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |