SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Je word gedisst mangquote:
Dan moet je Christian Bale in de OP doen.quote:
hoi faaluserquote:
Maar daar wordt toch ook niet technisch tegenover toegepast geplaatsts als zijnde een tegenstelling? Ik heb nog steeds het idee dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://tudelft.nl/studere(...)hnische-natuurkunde/
Gewoon dit
met topic? nee ik dacht van ik open em dan maar als niemand et doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoezo ben je daar blij mee KR?
volgende keer krijg je emquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou nog op tc komenlig nu op bed, sorry
Ah oke en wat doen je dan precies met technische natuurkunde want het lijkt me nog steeds wel leuk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar daar wordt toch ook niet technisch tegenover toegepast geplaatsts als zijnde een tegenstelling? Ik heb nog steeds het idee dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.
Maar het gaat dus om dat het een concreet iets oplevert. Kwantummechanica is daar gewoon niet zo "sterk" in. Daarom raad ik je aan als je dat echt leuk vindt/lijkt dat je dan een opleiding "normale" natuurkunde doet, waarbij je veel meer naar de wetenschappelijke kant gaat in plaats van de toepassingskant.
nee dat ik dacht dat je ouder wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met topic? nee ik dacht van ik open em dan maar als niemand et doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |