abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120060378
Het mag, maar als je er zo mee zit en je medecollega's ook kun je altijd nog een prank verzinnen om zijn feestje te verstieren!
.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:02:33 #27
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_120060581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Je mag toch een uur eerder beginnen moeilijk mens, wat een jankerd ben jij zeg
Hij mag zijn feestje ook een uur later laten beginnen. Lul dat hij is.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:03:06 #28
8760 Beavis
pi_120060608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef Fer het volgende:
Het mag, maar als je er zo mee zit en je medecollega's ook kun je altijd nog een prank verzinnen om zijn feestje te verstieren!
Wij denken er ook over om met een paar kratten bier voor het pand te gaan zitten zuipen....
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:03:44 #29
8760 Beavis
pi_120060643
Maargoed, pleur dit topic maar op slot. Ik leg dit wel aan de bond voor.
pi_120060674
Als je daarna een paar dure benzen en bmw;s van de gasten op de kratten zet en het liefst de voorste zodat niemand meer weg kan.
.
pi_120060956
15.15 al vrij!! Heerlijk toch!
pi_120061497
Het leven is zwaar, vooral als je bij de sociale werkplaats werkt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:20:35 #33
8760 Beavis
pi_120061504
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
15.15 al vrij!! Heerlijk toch!
Maar natuurlijk. Als de baas dat op zijn feestje cadeau doet is het heerlijk. Anders ga ik graag door tot 16:30.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:21:13 #34
8760 Beavis
pi_120061525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Het leven is zwaar, vooral als je bij de sociale werkplaats werkt.
Lijkt mij juist niet zwaar. Als je daar werkt heb je geen zorgen....
pi_120061543
Lekker verhaal dat ze je niet gewoon dat uur vrij geven, redelijk kansloos.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_120061597
Wat zei de OR?
dag
pi_120061632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef Beavis het volgende:

[..]

Lijkt mij juist niet zwaar. Als je daar werkt heb je geen zorgen....
Dan kan je zeuren over dit soort onzin.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:25:02 #38
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120061686
Ik vind TS geen aansteller. Hoezo is het onzin? Kom op zeg, iemand verplichten vrij te nemen. Gaat toch nergens over?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:25:31 #39
8760 Beavis
pi_120061707
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef Peter het volgende:
Wat zei de OR?
Ja, niks. Lekker snel buiten OR om geregeld. Waarom denk je dat het pas 4 dagen van tevoren bekend gemaakt wordt?
pi_120061748
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:25 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ja, niks. Lekker snel buiten OR om geregeld. Waarom denk je dat het pas 4 dagen van tevoren bekend gemaakt wordt?
Terugmailen dat je gewoon op de normale tijden beschikbaar bent voor werk. CC naar de OR.
dag
pi_120061980
Jij werkt zeker ook nooit over. Al die frustraties ik kan er niet bij... een uurtje werken voor de baas is toch al niet spannend.... een uur eerder beginnen dan toch ook niet. Maar zo steekhoorn ik in elkaar, jij niet volgens mij.

Het lijkt mij dat zoiets gewoon mag, eenmalige aanpassing van de uren is volgens mij niet onredelijk. Je gaat er ook niet op achteruit, maakt hetzelfde aantal uren voor hetzelfde bedrag. Ze vragen je niet om extra terug te komen of iets.

Het aparte feest is misschien niet gewenst. Maar de onvolwassenheid van de ideeën doet me denken dat het een goed idee is geweest om de feesten te scheiden.

Mag ik vragen in wat voor omgeving je werkt? Kantoor, fabriek of...
All management is Strategic Management.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:42:40 #42
8760 Beavis
pi_120062302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef GodsSon het volgende:
Jij werkt zeker ook nooit over. Al die frustraties ik kan er niet bij... een uurtje werken voor de baas is toch al niet spannend.... een uur eerder beginnen dan toch ook niet. Maar zo steekhoorn ik in elkaar, jij niet volgens mij.

Het lijkt mij dat zoiets gewoon mag, eenmalige aanpassing van de uren is volgens mij niet onredelijk. Je gaat er ook niet op achteruit, maakt hetzelfde aantal uren voor hetzelfde bedrag. Ze vragen je niet om extra terug te komen of iets.

Het aparte feest is misschien niet gewenst. Maar de onvolwassenheid van de ideeën doet me denken dat het een goed idee is geweest om de feesten te scheiden.

Mag ik vragen in wat voor omgeving je werkt? Kantoor, fabriek of...
Ik werk regelmatig over. Meestal omdat ikzelf aangeef dat het nodig is. Ik moet even door om de boel af te krijgen. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Doe ik graag voor de zaak.
Waar ik wel van baal is dat de baas een privé feestje geeft en dat ik dan verplicht een snipperuur op moet nemen. Het komt hem op die dag niet uit dat ik op kantoor ben. Die ruimte is nu blijkbaar nodig voor zijn elite gasten...
Voor jou nieuwsgierigheid: ik heb een kantoorbaan. Jij loopt duidelijk over van de vooroordelen....Wilders stemmer? (dat was mijn enige vooroordeel....ongetwijfeld juist)
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:47:04 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120062463
Je kan dat uurtje een andere dag wel weer inhalen als je het geld hard nodig hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_120062468
Gewone tijd beginnen, uur eerder naar huis en geen snipperuur opnemen, de baas is er toch niet. :+
pi_120062624
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Beavis het volgende:
Ik werk regelmatig over. Meestal omdat ikzelf aangeef dat het nodig is. Ik moet even door om de boel af te krijgen. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Doe ik graag voor de zaak.
Waar ik wel van baal is dat de baas een privé feestje geeft en dat ik dan verplicht een snipperuur op moet nemen. Het komt hem op die dag niet uit dat ik op kantoor ben. Die ruimte is nu blijkbaar nodig voor zijn elite gasten...
Voor jou nieuwsgierigheid: ik heb een kantoorbaan. Jij loopt duidelijk over van de vooroordelen....Wilders stemmer? (dat was mijn enige vooroordeel....ongetwijfeld juist)
Helaas.... fel tegen Wilders...

Je hoeft geen snipperuur op te nemen, uurtje eerder beginnen. Lijkt me geen ramp.
Vooroordeel van mij lijkt me zo gek niet, in alles kom je over als een domme hork die niet verder kijkt dan zijn eigen belang.
All management is Strategic Management.
pi_120062789
pfff waar maak je je druk over een uurtje eerder beginnen..... Als je je baas niet mag ga je neem ik aan ook niet naar het feestje speciaal voor de medewerkers.

En als je het beide niet wil doen dan begin je gewoon op je normale tijd en stop je eerder en schrijf je geen snipperuren. merk je vanzelf wat je leidinggevende zegt.

Maar begin gewoon een uurtje eerder....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:58:23 #47
66083 Platina
78th Element
pi_120062938
Je komt erg gefrustreerd over.

Maar je hebt uiteraard wel gelijk dat deze gang van zaken niet hoort.

Heb je er al over nagedacht om je ziek te melden? Loon betaald en je hoeft helemaal niet uit je bed te komen.
pi_120063635
Met zulke mensen heb je ineens wel een steekhoudend argument om het ontslagrecht te versoepelen :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_120064553
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Beavis het volgende:

[..]

Je klinkt zwaar overwerkt.
Ik adviseer je om een snipperuurtje op te nemen.
pi_120064587
Had ik ook altijd als er een receptie of iets was, moest je een uur eerder beginnen. Maar je was dan wel een uur eerder vrij én kon bier zuipen op kosten van het bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')