Hij mag zijn feestje ook een uur later laten beginnen. Lul dat hij is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Je mag toch een uur eerder beginnen moeilijk mens, wat een jankerd ben jij zeg
Wij denken er ook over om met een paar kratten bier voor het pand te gaan zitten zuipen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef Fer het volgende:
Het mag, maar als je er zo mee zit en je medecollega's ook kun je altijd nog een prank verzinnen om zijn feestje te verstieren!
Maar natuurlijk. Als de baas dat op zijn feestje cadeau doet is het heerlijk. Anders ga ik graag door tot 16:30.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
15.15 al vrij!! Heerlijk toch!
Lijkt mij juist niet zwaar. Als je daar werkt heb je geen zorgen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Het leven is zwaar, vooral als je bij de sociale werkplaats werkt.
Dan kan je zeuren over dit soort onzin.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef Beavis het volgende:
[..]
Lijkt mij juist niet zwaar. Als je daar werkt heb je geen zorgen....
Ja, niks. Lekker snel buiten OR om geregeld. Waarom denk je dat het pas 4 dagen van tevoren bekend gemaakt wordt?quote:
Terugmailen dat je gewoon op de normale tijden beschikbaar bent voor werk. CC naar de OR.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:25 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja, niks. Lekker snel buiten OR om geregeld. Waarom denk je dat het pas 4 dagen van tevoren bekend gemaakt wordt?
Ik werk regelmatig over. Meestal omdat ikzelf aangeef dat het nodig is. Ik moet even door om de boel af te krijgen. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Doe ik graag voor de zaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef GodsSon het volgende:
Jij werkt zeker ook nooit over. Al die frustraties ik kan er niet bij... een uurtje werken voor de baas is toch al niet spannend.... een uur eerder beginnen dan toch ook niet. Maar zo steekhoorn ik in elkaar, jij niet volgens mij.
Het lijkt mij dat zoiets gewoon mag, eenmalige aanpassing van de uren is volgens mij niet onredelijk. Je gaat er ook niet op achteruit, maakt hetzelfde aantal uren voor hetzelfde bedrag. Ze vragen je niet om extra terug te komen of iets.
Het aparte feest is misschien niet gewenst. Maar de onvolwassenheid van de ideeën doet me denken dat het een goed idee is geweest om de feesten te scheiden.
Mag ik vragen in wat voor omgeving je werkt? Kantoor, fabriek of...
Helaas.... fel tegen Wilders...quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Beavis het volgende:
Ik werk regelmatig over. Meestal omdat ikzelf aangeef dat het nodig is. Ik moet even door om de boel af te krijgen. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Doe ik graag voor de zaak.
Waar ik wel van baal is dat de baas een privé feestje geeft en dat ik dan verplicht een snipperuur op moet nemen. Het komt hem op die dag niet uit dat ik op kantoor ben. Die ruimte is nu blijkbaar nodig voor zijn elite gasten...
Voor jou nieuwsgierigheid: ik heb een kantoorbaan. Jij loopt duidelijk over van de vooroordelen....Wilders stemmer? (dat was mijn enige vooroordeel....ongetwijfeld juist)
Je klinkt zwaar overwerkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik werk regelmatig over. Meestal omdat ikzelf aangeef dat het nodig is. Ik moet even door om de boel af te krijgen. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Doe ik graag voor de zaak.
Waar ik wel van baal is dat de baas een privé feestje geeft en dat ik dan verplicht een snipperuur op moet nemen. Het komt hem op die dag niet uit dat ik op kantoor ben. Die ruimte is nu blijkbaar nodig voor zijn elite gasten...
Voor jou nieuwsgierigheid: ik heb een kantoorbaan. Jij loopt duidelijk over van de vooroordelen....Wilders stemmer? (dat was mijn enige vooroordeel....ongetwijfeld juist)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |