abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120155983
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik heb de eerste vertraging ook al te pakken gehad. De Opstapper werkt nog niet helemaal :')
de hele zooi deugt nog niet :') er rijd heel veel met +5 :/
  maandag 10 december 2012 @ 20:36:40 #52
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_120164684
quote:
15s.gif Op maandag 10 december 2012 10:20 schreef Gnittoo het volgende:
Grote chaos op busstation Leiden

LEIDEN - Op het busstation in Leiden heerst maandagochtend grote chaos. Er is grote onduidelijkheid onder de busreizigers nu het openbaar vervoer in Leiden, Gouda en de Bollenstreek is overgenomen door Arriva.
De perrons staan vol met mensen die niet weten welke bus ze moeten hebben. Op de bussen zelf staat geen bestemming. Ook rijden de bussen niet volgens de nieuwe dienstregeling.

Arriva heeft het openbaar vervoer sinds zondag overgenomen van Connexxion. Het bedrijf kwam met het beste bod op de aanbesteding voor het openbaar vervoer.
http://www.omroepwest.nl/(...)op-busstation-leiden
Het valt me wel op dat dat vaak zo is als Arriva ergens start. Toen Qbuzz hier de concessie overnam viel de chaos volgens mij wel mee en ik ken ook niemand die ontevreden over Qbuzz is.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_120165672
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 10:41 schreef Pino112 het volgende:
In Zwolle hebben ze er maar meteen voor gekozen om de lijnen te hernoemen. Bij de stadslijnen staat 'via Station' er nu klein onder ipv dat het in het groot kwam.
83s heet nu Zwolle (direct) ipv Sneldienst Zwolle enz enz. Wel weer wennen.

De reisinformatie was trouwens nergens beschikbaar. Niet in de bus en ook niet op de elektronische borden bij de haltes.
Dat is bij ons in Apeldoorn al langer maar vind het nog steeds raar staan, 201 Zwolle Direct en 231 Arnhem direct ipv sneldienst ofzo.

Weet niet of dat in Zwolle ook zo is maar als een stadsbus amper het centrum uit is veranderd de bestemming al. Zo vertrekt lijn 8 als Rivierenkwartier van het station, bij het kantoor van Centraal Beheer verlaat hij het centrum en draait hij de Koning Stadhouderlaan op. Die weg loopt over in de Arnhemseweg en de bestemming veranderd ineens in Anklaar via Station...
  maandag 10 december 2012 @ 20:50:02 #54
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120165694
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat dat vaak zo is als Arriva ergens start. Toen Qbuzz hier de concessie overnam viel de chaos volgens mij wel mee en ik ken ook niemand die ontevreden over Qbuzz is.
Zijn ze niet zo slim geweest om gewoon de huidige haltes en opstapplaatsen aan te houden dan?

Door alles in één keer om te gooien kweek je ook niet echt goodwill :{ .
  Redactie Sport / Supervogel maandag 10 december 2012 @ 22:12:04 #55
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120170378
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef springer1980 het volgende:

[..]

Dat is bij ons in Apeldoorn al langer maar vind het nog steeds raar staan, 201 Zwolle Direct en 231 Arnhem direct ipv sneldienst ofzo.

Weet niet of dat in Zwolle ook zo is maar als een stadsbus amper het centrum uit is veranderd de bestemming al. Zo vertrekt lijn 8 als Rivierenkwartier van het station, bij het kantoor van Centraal Beheer verlaat hij het centrum en draait hij de Koning Stadhouderlaan op. Die weg loopt over in de Arnhemseweg en de bestemming veranderd ineens in Anklaar via Station...
Ja klopt, daar zullen ze het wel van af hebben gekeken.
In Zwolle niet dat ik weet, iig, het was niet zo. Misschien nu met de nieuwe dienstregeling wel.
pi_120170709
Geen bestemming op de bus? Werkt dat niet of hebben ze dat gewoon niet?
AJAX AMSTERDAM!
pi_120173403

Uiteraard staat er gewoon een RET-logo op de groene baan.

Komende weken gaan ze pas werken aan het interieur en om EBS te installeren in de bussen. Had gedacht dat zij er al mee bezig waren, aangezien hier opeens veel Friese Qbuzz-bussen waren.

[ Bericht 21% gewijzigd door Erasmus op 10-12-2012 23:16:11 ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 december 2012 @ 23:26:53 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120173938
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef bloodysunday het volgende:
Geen bestemming op de bus? Werkt dat niet of hebben ze dat gewoon niet?
waarschijnlijk de boordcomputer niet ingesteld. is ook niet gek als er geen tijd is geweest om daar training in te geven
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120174713
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

waarschijnlijk de boordcomputer niet ingesteld. is ook niet gek als er geen tijd is geweest om daar training in te geven
dat heet kosten beheersing :P
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 december 2012 @ 23:52:07 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120175149
ook tegenwerking van de concurrent die de sjoofs geen tijd voor training geeft
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120185027
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef springer1980 het volgende:

[..]
Weet niet of dat in Zwolle ook zo is maar als een stadsbus amper het centrum uit is veranderd de bestemming al. Zo vertrekt lijn 8 als Rivierenkwartier van het station, bij het kantoor van Centraal Beheer verlaat hij het centrum en draait hij de Koning Stadhouderlaan op. Die weg loopt over in de Arnhemseweg en de bestemming veranderd ineens in Anklaar via Station...
Feitelijke "eindpunt" lag bij Centraal Beheer, vanaf daar begon de nieuwe rit naar het station/Anklaar. Lijnen 1 en 2 hadden dat bij het Burgersveld (in Matenveld), lijnen 3/4 bij de Marskramersdonk.

Nu hebben ze in Apeldoorn ook de bestemmingen van de stadsdienst aangepast naar een 2regelige bestemming. Lijn 3 heet nu
• De Maten
Omnisport - Matenhoeve - Matenveld

Lijn 8
• Zuidbroek
Zevenhuizen - Wkc Anklaar
Bij twijfel: gebruik beton.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:47:07 #62
391173 LtnGeorge
Architectuur & OV liefhebb
pi_120199670
De bussen rijden nou wel heel vreemd door elkaar in friesland.

Zonnet werd een 315 vanuit groningen gereden met een Citea streekbus terwijl op lijn 99 en 41 Ouder Mercedes Integro's rijden. Tevens rijdt er her en der nog een gelede bus tussen harlingen en heerenveen.

Arriva heeft er wel een zootje van gemaakt met de dienstregeling. Al is er op het nieuwe materieel allemaal niks aan te merken. Het lijkt voornamelijk aan (een gebrek aan training bij?) de chauffeurs te liggen.
pi_120206050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef _JdM_ het volgende:

[..]

Feitelijke "eindpunt" lag bij Centraal Beheer, vanaf daar begon de nieuwe rit naar het station/Anklaar. Lijnen 1 en 2 hadden dat bij het Burgersveld (in Matenveld), lijnen 3/4 bij de Marskramersdonk.

Nu hebben ze in Apeldoorn ook de bestemmingen van de stadsdienst aangepast naar een 2regelige bestemming. Lijn 3 heet nu
• De Maten
Omnisport - Matenhoeve - Matenveld

Lijn 8
• Zuidbroek
Zevenhuizen - Wkc Anklaar
Naar mijn idee is het logischer dat de bestemming, bijvoorbeeld Rivierenkwartier, pas veranderd als de bus uit dat deel van de wijk is. Dan zou bijvoorbeeld lijn 90 Arnhem veranderd moeten worden naar Apeldoorn via Arnhem station als hij uit de bebouwde kom is, maar daar blijft gewoon Arnhem op staan...

Idd, alle lijnen zijn anders ingedeeld. Bij mij stopte eerst lijn 8, nu is dat lijn 18 geworden. Zo vaak pak ik de bus niet dus zal de aankomende tijd weer wennen worden.

We hadden vroeger onder de VAD en Midnet zo'n mooi systeem van de stadsbussen, de stadsbus (plus), dat zelfs als ik mij niet vergis zelfs een prijs ofzo heeft gewonnen. Daar blijft zo weinig meer van over! Niet iedere verandering is een verbetering...
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:05:02 #64
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_120208842
quote:
Zonet werd een 315 vanuit groningen gereden met een Citea streekbus terwijl op lijn 99 en 41 Ouder Mercedes Integro's rijden. Tevens rijdt er her en der nog een gelede bus tussen harlingen en heerenveen.

Arriva heeft er wel een zootje van gemaakt met de dienstregeling. Al is er op het nieuwe materieel allemaal niks aan te merken. Het lijkt voornamelijk aan (een gebrek aan training bij?) de chauffeurs te liggen.
dat lijkt mij meer een gevalletje bustype x is er niet meer, dan neem ik wel wat anders mee.
pi_120211392
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef springer1980 het volgende:

[..]

Naar mijn idee is het logischer dat de bestemming, bijvoorbeeld Rivierenkwartier, pas veranderd als de bus uit dat deel van de wijk is. Dan zou bijvoorbeeld lijn 90 Arnhem veranderd moeten worden naar Apeldoorn via Arnhem station als hij uit de bebouwde kom is, maar daar blijft gewoon Arnhem op staan...

Idd, alle lijnen zijn anders ingedeeld. Bij mij stopte eerst lijn 8, nu is dat lijn 18 geworden. Zo vaak pak ik de bus niet dus zal de aankomende tijd weer wennen worden.

We hadden vroeger onder de VAD en Midnet zo'n mooi systeem van de stadsbussen, de stadsbus (plus), dat zelfs als ik mij niet vergis zelfs een prijs ofzo heeft gewonnen. Daar blijft zo weinig meer van over! Niet iedere verandering is een verbetering...
Het eindpunt van de stadsdienst was meestal de laatste halte van de routestrip. BBA/Veolia/Syntus hebben dat niet gewijzigd. Bij lijn 91 (Apeldoorn-Arnhem) zijn de eindpunten juist de busstations in Apeldoorn en Arnhem.

"De Stadsbusplus"heeft inderdaad een prijs gewonnen. Alleen heeft de gemeente Apeldoorn allerlei 30kmh zones aan lopen leggen, zonder dat dit in het systeem paste. Veel lijnen kwamen daardoor veel te weinig rijtijd. (Vooral lijnen 8/9 in Anklaar, lijnen 1/4 in Gelre Ziekenhuis (Lukas) en Sprenkelaar (7 vroeger/17).

Syntus had een heel mooi plan ingediend om de probleemlijnen 1/4 en 8/9 te wijzigen, Lijnen 8/9 werd in Zuid geknipt. Het oostelijke gedeelte werd gekoppeld aan de huidige lijnen 1/4 bij het Gelre Ziekenhuis.

Je zou dus krijgen: 1 Matenveld-Station, 2 Station- Gelre Ziekenhuis-Malkenschoten, 3 Malkenschoten-Componistenkwartier-Station en lijn 4 Station-Matenhoeve. Lijn 8 bleef Anklaar-Station rijden, lijn 9 Station-Rijkskantoren. Globaal op de trajectdelen dezelfde frequenties als nu. Rivierenkwartier ging dus erop vooruit, TNO/Centraal Beheer ging er op vooruit, maar is volledig van tafel geveegd door de gemeente Apeldoorn. Jammer.

Nu hebben ze pas een boutdienstregeling. 4x per uur een bus in een 10/20 frequentie, zonder dat er een samenloop met een andere lijn zodat er 6x per uur iets bediend wordt. Op het middaguur worden eigenlijk alle lijnen in patroon veranderd. dat verschilt tussen 2 minuten tot zelfs wel 45 minuten en zelfs streekbussen die een stadsdienstfunctie krijgen. (lijn 102, 231, 109...) zonder minuten rijtijd extra.
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_120214530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:47 schreef LtnGeorge het volgende:
De bussen rijden nou wel heel vreemd door elkaar in friesland.

Zonnet werd een 315 vanuit groningen gereden met een Citea streekbus terwijl op lijn 99 en 41 Ouder Mercedes Integro's rijden. Tevens rijdt er her en der nog een gelede bus tussen harlingen en heerenveen.

Arriva heeft er wel een zootje van gemaakt met de dienstregeling. Al is er op het nieuwe materieel allemaal niks aan te merken. Het lijkt voornamelijk aan (een gebrek aan training bij?) de chauffeurs te liggen.
sowieso is het raar dat er op de Qliner een STREEK zit, gezien ze de Qliner al veel langer rijden :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 december 2012 @ 23:52:35 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120214756
Groningen heeft nu ook iets moois. Lijn 3 rijdt nu overdag 2x per uur door van Vinkhuizen naar Station Noord en rijdt hierna verder als lijn 1 via de Korrewegwijk en Centraal Station naar De Weijert.

Dit leuke lijntje rijdt geheel geleed. Voorheen reed lijn 1 met standaardbussen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120217811
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Groningen heeft nu ook iets moois. Lijn 3 rijdt nu overdag 2x per uur door van Vinkhuizen naar Station Noord en rijdt hierna verder als lijn 1 via de Korrewegwijk en Centraal Station naar De Weijert.

Dit leuke lijntje rijdt geheel geleed. Voorheen reed lijn 1 met standaardbussen
Ja en die standaardbus rijdt dan zo nu en dan weer op lijn 140 of nieuwe lijn 40 naar Appingedam (te herkennen aan dubbele voordeur en gekleurde filmkast)
pi_120218174
Ik zie zojuist voor het eerst een Citea. Mooi ding. Voor pics is het iets te donker
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_120218320
gelukkig kunnen de foto fappers nog wel even door.. eer alles vervangen is :')
pi_120222862
Zeker in het Limburgse. 2 Citea's per dag worden er afgemonteerd :')
pi_120236754
Hij stond op Maastricht CS. :)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 december 2012 @ 21:09:07 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120244658
Rijdt echt van alles in Fryslân nu. Zo ongeveer elk bustype dat Arriva in dienst heeft rijdt er wel. Qua geleed is er een Scania, enkele Benzen, Duvecdecs en MANs.

Standaardbussen is Wrights, Amba's uit diverse concessies (DAV, HWGO en Achterhoek), Integro's, Intouro's, Citea's en nog een hele rits meuk dat in dienst is van Touring. Ook is er zo'n omgebouwde FIAT Ducato.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120245342
In Leeuwarden waande ik me vanmiddag weer terug in de tijd met die oude Dennis-bussen met BN kenteken.

En gisteren ging er een hele pluk Scania's op weg naar Denemarken.(?) In de kleur rood met extra lampen op het dak.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_120248179
Net een Qliner gespot op de route van 62 (Leeuwarden-Buitenpost). Vanochtend een Arriva touringcar. Verder nog een Dennis bus gespot. En als klap op de vuurpijl kwam er ook nog een bus van Connexxion langs rijden.
Uiteraard alles met vertraging, en zelfs gewoon een bus helemaal uitgevallen. Wat een feest dat Arriva!
pi_120248529
Morgen dan maar weer eens met de camera bij het busstation voor lul staan ;(
pi_120261717
Buffer werkte ook, mooi dat je daar je personenwagen ook gewoon kan parkeren. Vooral Wrights en Citea's zonet, dus morgen nog maar eens kijken. Dennis, Duvedec, Irisbus en MAN gasbus staan nog op de todolist :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 december 2012 @ 17:37:43 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120274499
wat is een Citea een verademing als je het vergelijkt met de oudere serie Amba's, laat staan de ProCity's
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 december 2012 @ 19:42:05 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120278888
die perronindeling in leeuwarden is ook sterk gewijzigd zag ik. Alles van Kubus vertrekt van 8/9, terwijl alle streekdiensten van Arriva van de perrons 1-7 vertrekken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120279663
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
die perronindeling in leeuwarden is ook sterk gewijzigd zag ik. Alles van Kubus vertrekt van 8/9, terwijl alle streekdiensten van Arriva van de perrons 1-7 vertrekken.
nou dan laten ze lekker veel ruimte over voor al die Qbuzz lijnen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 december 2012 @ 20:03:03 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120279864
mja, het wordt er waarschijnlijk juist beter op. In de periode van xx en Kubus was het af en toe bij een aantal perrons juist dringen om de bus te parkeren, terwijl andere perrons vrij waren.

Bij perron 9 had je af en toe lijn 70, lijn 350 + versterking én lijn 14 staan die alle drie op ongeveer hetzelfde tijdstip moesten vertrekken. Gaf altijd een rommelig beeld.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 13 december 2012 @ 21:28:20 #82
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_120283989

Gave promo ^O^
  Spellchecker donderdag 13 december 2012 @ 21:30:44 #83
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_120284102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef Carlos93 het volgende:
Net een Qliner gespot op de route van 62 (Leeuwarden-Buitenpost). Vanochtend een Arriva touringcar. Verder nog een Dennis bus gespot. En als klap op de vuurpijl kwam er ook nog een bus van Connexxion langs rijden.
Uiteraard alles met vertraging, en zelfs gewoon een bus helemaal uitgevallen. Wat een feest dat Arriva!
Wat een narigheid, dat ik dat nu allemaal moet missen :{
Tevens -purist.
pi_120288127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hij stond op Maastricht CS. :)
Die buffer herken ik uit duizenden :P. Sta er minstens 1 keer per dag :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 december 2012 @ 20:11:27 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120316212
het xx-terrein in Leeuwarden begint behoorlijk leeg te worden. Er stonden vandaag geen bussen meer en ze waren de installaties die op het terrein stonden af aan het breken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120351968
Was gisteren en vandaag even in Krimpenerwaard. Daar nam RET de Qbuzz lijnen over en wat mij opviel rond spitsuur was dat alle lijnen door de RET mercedessen werd gereden. Hadden ze er dan zoveel over dat die lijnen met eigen bussen ipv Ex-Qbuzzen gereden kunnen worden ?
Zag Arriva Qliner Volvo met lijnnummer maar zonder bestemming.
Verder kwam ik de nodige Citeas tegen van Arriva.

Tot slot viel mij op toen ik terug naar huis reed: Vestiging Schoonhoven had gewone Connexxion en Utrechtse Connexxions. Nu is Connexxion Zuid Holland weg en staan er Utrecht Connexxions en Arriva Citeas.
Echter; op lijn 195 (Utrecht-Rotterdam Capelsebrug) reden altijd de Utrechtse Connexxions. Nu reed er een Arriva Citea op.
Net even site Arriva en Connexxion gechecked; beiden geven reistabel van lijn 195. Ziet er naar uit dat het dus een combilijn is geworden, beiden rijden erop. En dat is niet zo lastig als je vanuit een vestiging twee maatschappijen rijdt.
Bijzonder, nietwaar?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 december 2012 @ 17:29:38 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120380117
Deze Syntusbus is bijna hersteld en zal volgende week weer de weg op gaan. Betreft een MAN CNG die enkele jaren geleden van Arriva overgenomen is.

http://www.nufoto.nl/fotos/254221/ongeval-lijnbus-op-a50.html
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120380229
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef marcel.nl het volgende:
Was gisteren en vandaag even in Krimpenerwaard. Daar nam RET de Qbuzz lijnen over en wat mij opviel rond spitsuur was dat alle lijnen door de RET mercedessen werd gereden. Hadden ze er dan zoveel over dat die lijnen met eigen bussen ipv Ex-Qbuzzen gereden kunnen worden ?
Zag Arriva Qliner Volvo met lijnnummer maar zonder bestemming.
Verder kwam ik de nodige Citeas tegen van Arriva.

Tot slot viel mij op toen ik terug naar huis reed: Vestiging Schoonhoven had gewone Connexxion en Utrechtse Connexxions. Nu is Connexxion Zuid Holland weg en staan er Utrecht Connexxions en Arriva Citeas.
Echter; op lijn 195 (Utrecht-Rotterdam Capelsebrug) reden altijd de Utrechtse Connexxions. Nu reed er een Arriva Citea op.
Net even site Arriva en Connexxion gechecked; beiden geven reistabel van lijn 195. Ziet er naar uit dat het dus een combilijn is geworden, beiden rijden erop. En dat is niet zo lastig als je vanuit een vestiging twee maatschappijen rijdt.
Bijzonder, nietwaar?
Ik woon naast het traject van een ex-Qbuzzlijn, nu RET, en in de ochtendspits zie ik ook meer Citaro's dan Lion's City. Jammer, want soms zit ik gewoon een uur in de bus (rechtstreekse lijn naar de HES als ik geen zin heb in de metro/overstappen) en dan zitten die Citaro's gewoon kut voor dat uurtje.

Alleen het Qbuzzinterieur vloekt wel enorm met de huisstijl en bestickering van de RET, hoop dat ze dat blauw/geel zullen vervangen voor dat rood/groen.
Wat ook enorm jammer is is dat de oplaadautomaten die in die bussen zitten verwijderd worden ;(.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 16-12-2012 17:36:55 ]
pi_120380314
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Deze Syntusbus is bijna hersteld en zal volgende week weer de weg op gaan. Betreft een MAN CNG die enkele jaren geleden van Arriva overgenomen is.

http://www.nufoto.nl/fotos/254221/ongeval-lijnbus-op-a50.html
och :P
anders had XX nog wel wat wagens teveel _O-
pi_120380519
Nu voor het eerst in een Citea van Veolia zuid limburg.
Wat een heerlijk ding. Qua rust aan boord eindelijk een beetje richting zoals de hogevloerbussen waren.
Mooi schakelende automaat.

Ja, hier mogen er meer van komen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 december 2012 @ 17:47:40 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120380876
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

och :P
anders had XX nog wel wat wagens teveel _O-
mja, andere bus huren is te duur
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120380964
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, andere bus huren is te duur
een wrak oplappen niet dan? :')
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 december 2012 @ 17:51:04 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120381050
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nu voor het eerst in een Citea van Veolia zuid limburg.
Wat een heerlijk ding. Qua rust aan boord eindelijk een beetje richting zoals de hogevloerbussen waren.
Mooi schakelende automaat.

Ja, hier mogen er meer van komen..
Het zijn nu ook prima busjes. Ergens rond 2010 is deze betere versie van de Amba/Citea op de markt gekomen. De versie die er voor 2005 was was echt bagger. Daarna kwam al een meer degelijke versie, maar het gillende motorgeluid bleef. Dat is nu opgelost.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 december 2012 @ 17:51:29 #94
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120381078
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

een wrak oplappen niet dan? :')
zal wel vanuit de verzekering gebeurd zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_120381153
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zal wel vanuit de verzekering gebeurd zijn.
oh :P

nouja Donderdag ofzo es kijken wat Arriva mij gaat voorschotelen _O-
  maandag 17 december 2012 @ 08:24:55 #96
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_120405441
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

oh :P

nouja Donderdag ofzo es kijken wat Arriva mij gaat voorschotelen _O-
Zag vanochtend al een integro op lijn 22 :7
pi_120406235
Er lijkt standaard een Citea op lijn 3 te rijden. Daar ben ik alleen maar blij mee *O*
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_120414377
En het Waalse TEC kwam met een O405 aan in Maastricht. Leuk. Voor t eerst sinds 2007/2008 dat ik er 1 zie denk k. Laatste keer was met Arriva in Groningen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_120424014
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 08:24 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Zag vanochtend al een integro op lijn 22 :7
Jammer ik moet met lijn 98 :7
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 december 2012 @ 17:52:40 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120424476
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 08:24 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Zag vanochtend al een integro op lijn 22 :7
tsja, Arriva rijdt tegenwoordig op de meest onmogelijke tijdstippen :')
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')