en het lijstje is ook een oudequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef Lamb29 het volgende:
Gnuif... eerst zie ik niet dat ik hem dichtgooi
en toen vergat ik de titel aan te passen![]()
haha ja dat wist ikquote:
Ze heeft me laten weten dat ze de buurman tot nu toe niet thuis getroffen heeftquote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef dracudeautje het volgende:
Draculettetje haar buren hebben het pakje, kan iemand haar even twitteren dat het er is :-P
Heb het idee dat ze hier niet heel vaak komt en ik ben zo benieuwd of ze het al heeft!! (En ben n beetje ongeduldig want er zit n meesterwerk in het pakje, dus... :$ )
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:59 schreef danic het volgende:
Lieve stiekummesanta,
Ik maak me geen zorgen hoor, het was een hart onder de riem voor kersjes.
Ik weet dat je er druk mee bezig was/bent, dus dat zit wel goed. Sorry als ik zo ongeduldig over kwam. Ben gewoon retenieuwsgierig!
Enneh.....wat bedoel je met eerder openmaken? Dat kan toch niet? Ik wacht netjes tot de 9e hoor!
Ik ben morgen de hele dag weg, maar zal einde van de middag even polshoogte nemen thuis of het is bezorgd en als het lukt, het je dan laten weten.
Ik ben naar een kerstmarkt in antwerpen, dus hoop dat het lukt....
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zag daarnet wel het busje van de pakketdienst rijden, ik legde m'n haakwerk bijna weg tot ik zag dat ie doorreed... Meestal zijn ze rond deze tijd wel geweest. De postbode had alleen briefpost.
Geen idee, het enige dat ik weet is dat ze dacht dat ik t vandaag zou krijgen. Als ik zo naar de klok kijk gok ik dat ik maandag op z'n vroegst m'n pakketje hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef mrien het volgende:
[..]![]()
Had je santa de track/tracé code nog?
Waarschijnlijk ergens bij een centrum van PostNLquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:00 schreef bellelena het volgende:
Ohhh, waar is het pakje en waar moet het heen? Ik heb een auto!! Ik wil best bezorgdienst spelen
Ahh ja, helemaal niet aan gedacht dat het natuurlijk al ergens onderweg is, dat is wel jammer...quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens bij een centrum van PostNLmaar wat een lief aanbod!
(Ik ben het niet trouwens hè)
TAP, it's not me... ik kan me voorstellen dat je toch wel een beetje baalt...quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb 2 mensen op het oog die mijn SS zouden kunnen zijn, enkel omdat ik ze hier niet vaak heb zien posten
Vooralsnog is mijn vermoeden: draculettetje of nijna.
Ben benieuwd of ik ze nog steeds verdenk als het pakketje hier is.
En verder: ja, heel eerlijk gezegd baal ik wel een beetje. M'n santa heeft er wel enigszins een reden voor gegeven dus ik durf eigenlijk niet te teleurgesteld te reageren want dan voel ik me lullig tegenover haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |