Leuk, die beveiliging, maar je ziet niet of die het wel of niet doet. Zou je er geen losse naast hangen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef patenes het volgende:
er zit idd zo'n spiraal op ja, en idd een zibro-kloon! En er zit idd een beveiliging op, uiteraard wordt er geventileerd, dus lijkt mijzelf ook niet echt een probleem, het is hier nu in ieder geval behaaglijk warm :p
Is de zuinigheid de reden dat je zo'n kachel gebruikt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Gijsch het volgende:
Ja, het hoeft verder niets te doen behalve verwarmen, dus dat maakt die dingen superzuinig.
Ja, ik heb in Frankrijk geen gasaansluiting. Stook mijn huis warm op hout, maar als bijverwarming is zo'n petroleumkachel dan ideaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is de zuinigheid de reden dat je zo'n kachel gebruikt?
Ja, koolmonoxide. De zachte doodquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef GX3 het volgende:
Volgens mij moet je dan een CO-melder hebben, en geen CO2 melder? Of detecteren zij beide hetzelfde?
Of hij neemt een kanarie in huis...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, koolmonoxide. De zachte dood
Is niet leuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |