gewoon een leuk shirt? Blauw effen tricot?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat doe ik op die rok aanIk wil geen rollade lijken
Maar dat is strak, dus rolladequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een leuk shirt? Blauw effen tricot?
Wtf doe jij danquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Diconnected het volgende:
echt seriously hij gaat steeds in de knoop![]()
koop een maat groter, vestje er over, etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat is strak, dus rollade
ik heb een complete kit in de kast liggen, in de winter mot je ook wat!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skjoe jij hoeft niet te haken. Jij gaat al aan de dahlia`s, dat is genoeg truttigheid
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme Spees, je kan toch zelf ook wel wat bedenken
Ik zou 40-42 proberen, volgens mij zijn wij redelijk hetzelfde qua lengte/postuur...quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
zal ik 40 nemen? Of 38-40-42 en dan 2 terugbrengen![]()
![]()
![]()
Ik neem ze wel alle drie want ik moet sowieso dingen terugbrengenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon!
[..]
Ik zou 40-42 proberen, volgens mij zijn wij redelijk hetzelfde qua lengte/postuur...
Vestje inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop een maat groter, vestje er over, etc
Ik heb hem in het kobaltblauw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rokken zijn echt alleen leuk als je lang en mager bent
Ja maar jij bent lang en magerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem in het kobaltblauw.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aankoop voltooid. Bedankt voor het shoppen!
Oh daar had ik niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Spees, dat rokje kan echt bijna alles bij. Niet te moeilijk doen.En een onderjurkje kan prima, als jij je dan zekerder voelt. Hij mag alleen niet onder je rokje uit komen, maar dat snap jij ook.
En anders had ik hem nog steeds zo tof gevonden dat het me niet interesseerde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lang en mager![]()
Mja ik denk dat ik dan een rollade wordt. Eerst maar wat afvallenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En anders had ik hem nog steeds zo tof gevonden dat het me niet interesseerde.
Onderjurk naar binnen vouwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh daar had ik niet eens over nagedachtNaja een shaping dress is altijd handig
Ja, dat sowieso.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh daar had ik niet eens over nagedachtNaja een shaping dress is altijd handig
Galaxy broek ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik heb de galaxy broek.Want supertof!
Ik heb hem in Utrecht wel gezien. Maar dat helpt jou natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dat galaxy rokje, maar kon m in breda niet in de winkel vinden
dus jij trekt dingen aan die je totaal niet staan omdat ze op het plaatje tof zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En anders had ik hem nog steeds zo tof gevonden dat het me niet interesseerde.
Neinz en k heb ook geen tijd om echt te gaan shoppen. Ik kan misschien volgende week ff in tilburg kijken na tentamen/opdracht inleveren maar als er sneeuw ligt heb ik daar niet zo'n trek in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem in Utrecht wel gezien. Maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Ik weet niet hoe het me dan had gestaan natuurlijk, als ik niet mijn figuur had.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij trekt dingen aan die je totaal niet staan omdat ze op het plaatje tof zijn?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij trekt dingen aan die je totaal niet staan omdat ze op het plaatje tof zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, I know.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar het staat je tof omdat...
Laat maar
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar het staat je tof omdat...
Laat maar
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vannacht -10/-15. Wat dacht jij dan?
Mja, had er gewoon nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vannacht -10/-15. Wat dacht jij dan?
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis!
* BBQ-kip pak donuts open rukt
Wat een hoerige kutdag/week
veel te druk gehad met werk...quote:
* Miss_Congeniality schuift roosvicee naar BBQ-kipquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis!
* BBQ-kip pak donuts open rukt
Wat een hoerige kutdag/week
Dank! + zie bovenstaande berichtquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
* Miss_Congeniality schuift roosvicee naar BBQ-kip
Komt wel goed schatje
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Donut(s)![]()
![]()
![]()
Mooie compensatie voor de worm die ik vanmiddag in mijn appel vond
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
* Miss_Congeniality schuift roosvicee naar BBQ-kip
Komt wel goed schatje
hebben die ook vetschortjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen in blauw bloed, alle royaldames aan de peplum! Ik moest lachen haha
dat kutkind zegt overigens zratje, heul geen schatjequote:
hij was gelukkig wel al doodquote:
aan de wattus?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen in blauw bloed, alle royaldames aan de peplum! Ik moest lachen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
een kledingstuk met een ruche/randje om voor je vetschort te hangen. Ideaalquote:
en de tweede hit van vivaforum http://forum.viva.nl/forum/list_message/7510934quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef Mirjam het volgende:
dan google je engelenhaar. en dan is dit de derde hit.
http://forum.viva.nl/forum/list_message/7512370
ik heb er nu een idee bij van een Mien Dobbelsteen keukenschort....quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ee
[..]
een kledingstuk met een ruche/randje om voor je vetschort te hangen. Ideaal
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en de tweede hit van vivaforum http://forum.viva.nl/forum/list_message/7510934
zitten daar alle gekkies die van fok gebanned zijn ofzo?
Ff google images aanslingeren dan heb je snel genoeg een ideequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb er nu een idee bij van een Mien Dobbelsteen keukenschort....
ja ik had al zitten kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ff google images aanslingeren dan heb je snel genoeg een idee
oh sorry dat was Bubselquote:
Volgens mij was dat Bubselquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik had al zitten kijken
Niet mijn ding
Hoe bevallen je binky's? (wel mijn ding, heerlijke laarzen zijn dat!)
kaufen auf Albert Heijnquote:
PRETTYquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
Vanmiddag paar foto's gemaakt in de stad
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi!quote:
Hmzquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kaufen auf Albert Heijn
Das ist in das bonus!
Wat moooi!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg ook nog steeds mailtjes van mensen die iets van me willen. Rot toch op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Studiegenoten waarvan je weet wanneer je ze aanspreken op facebook ze iets van je nodig hebben
Welnee! Gewoon doorgaan met oefenenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
Toffen foto Mir![]()
En ik ben een haak-ramp
Ik ben met dit soort omstandigheden echt als de dķķd om uit te glijden en te vallen, maar ik hou zo van de sneeuw, dus doe het toch maar. En ook nog een keihoge heuvel beklommen, ik heb mijn durfal-sporen wel weer verdiendquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat moooi!
Ik heb mezelf niet kunnen motiveren om naar buiten te gaan.
Maar het levert wel wat op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben met dit soort omstandigheden echt als de dķķd om uit te glijden en te vallen, maar ik hou zo van de sneeuw, dus doe het toch maar. En ook nog een keihoge heuvel beklommen, ik heb mijn durfal-sporen wel weer verdiend
Maar ik wil m niet uitschakelen, ik wil offline weergeven net zoals bij msn. maar dat kan zeker nietquote:
Fuquequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kan niet selectief blokkeren
Het is alles of niets.
Ik heb de chat nog steeds open staan, alleen dan uit. Ik zie het probleem niet zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik wil m niet uitschakelen, ik wil offline weergeven net zoals bij msn. maar dat kan zeker niet
Kun jij dan wel berichten naar mensen sturen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb de chat nog steeds open staan, alleen dan uit. Ik zie het probleem niet zo?
Nee, dan moet je online.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun jij dan wel berichten naar mensen sturen?
gewoon zeggen dat ze d'r bek moet houden en d'r eigen werk moet doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja gelukkig houdt ze dr bek nu, dus eigenlijk is t al niet meer nodig
quote:Good luck! mijn mannetje moet ook op z'n fietsie :S
klinkt wel geilquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even nog wat lezen voor school en dan verder met kip dr ballen
geen twitterquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja het is weer the voice of holland avond. Twitter
4 jaren plan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wel al eentje uitgezocht maar ik moet nog mijn ogen laten opmeten.
Nou wie weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
4 jaren plan?
Welke is het geworden?
leuke simpele brilquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou wie weet.![]()
Dezon:
http://www.hansanders.nl/(...)/000000000002188426/
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuke simpele brilpast overal bij!
Leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou wie weet.![]()
Dezon:
http://www.hansanders.nl/(...)/000000000002188426/
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk!
Krijgen we dan ook nog een 'aan' foto te zien?
Ik denk er wat mijn bril betreft precies hetzelfde overquote:
Ik heb zelfs mijn lenzen in gedaan toen ik midden in de nacht op een inbraakalarm moest reageren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk er wat mijn bril betreft precies hetzelfde over
Alleen voor noodgevallen en thuis en dan ook echt als er niemand langskomt
Haren heeft de kapster vandaag al gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga maar even wenkbrauwen en haren bijverven.
Dat zou ik ook doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn lenzen in gedaan toen ik midden in de nacht op een inbraakalarm moest reageren.
Dat dan weer niet midden in de nacht denk ikquote:
Nice! Mooie kleur? Ik koop altijd standaard van die pakjes in duitsland of hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haren heeft de kapster vandaag al gedaan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen
[..]
Dat dan weer niet midden in de nacht denk ik
Chocolade blond of zoiets. Ik vind em mooiquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nice! Mooie kleur? Ik koop altijd standaard van die pakjes in duitsland of hier.
Mooi! Mijn haar is aardig gezond en glad sinds ik dat spul van de DM gebruik. En ik gebruik toch al een jaar of 10 die pakjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Chocolade blond of zoiets. Ik vind em mooiLijkt een beetje op mijn eigen haarkleur, maar dan zonder zilver
En ik laat altijd uitgroei door kapster bijwerken en eens in de zoveel tijd alles weer opfrissen, van die drogisterij pakjes gaat mijn haar kapot
Als ik met die pakjes mooi haar kon houden, zou ik het ook doen, scheelt veel geldquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mooi! Mijn haar is aardig gezond en glad sinds ik dat spul van de DM gebruik. En ik gebruik toch al een jaar of 10 die pakjes.![]()
En ik heb een hekel aan naar de kapper gaan
Ja zeker. Deze kosten 2,50 per stuk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik met die pakjes mooi haar kon houden, zou ik het ook doen, scheelt veel geld
Ik vind naar de kapper gaan altijd wel leuk, lekker ontspannen
Dan nog maar een week wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD h&m is m'n bestelling al aan t inpakken
Ze kunnen het wel hoor. Mijn vorige bestelling van 28/11 hadden ze 1/12 al geprobeerd te bezorgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh ik hoop woensdag-donderdag of ben ik dan te optimistisch
Oh naisquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel hoor. Mijn vorige bestelling van 28/11 hadden ze 1/12 al geprobeerd te bezorgen.
Eerder waren ze ook echt schijt met hun bezorgtijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb al lang niks meer bij ze besteld trouwens
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil naar skjoe om die hoge martens te proberen
Jupquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Achter Gesloten Deuren. Het blijft zooooo slecht.
als je de deur uit moet en je wil geen pijn: plakken. Als je niet weg hoeft: niet plakken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen lag ik al te slapenmaar ik weet niet hoe t buiten is en we gaan naar de ouders van brum dus is eigenlijk niet zo handig.
Oh wel? Naja er zit nu een gewone pleister op, als bestemming bereikt is plak ik er wel een blaarpleister opquote:
Vannacht was het dus droog geworden, dus toen ik uit bed stapte en richting badkamer liep voelde ik het openscheuren, dat was echt fantastisch.quote:
Lekkahquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vannacht was het dus droog geworden, dus toen ik uit bed stapte en richting badkamer liep voelde ik het openscheuren, dat was echt fantastisch.
Ja zit nu in de autoquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewone pleister gaat eraan vast plakken
Ik zou m nu even wisselen voor compeed als je die daar hebt. Die gelpads van silicone dus
ik ben niet vrijblijvend de hele dag thuus, dus gaarne bericht voorafquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even bij brum zeuren of ie vanmiddag naar Skjoe wil rijdenNOG MEER SCHOENEN OM M'N POTEN MEE KAPOT TE LOPEN
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet vrijblijvend de hele dag thuus, dus gaarne bericht vooraf
Ik heb andere schoenen aan, maar ik moet toch iets erop plakken als ik niet wil dat ik straks aan m'n sok vastgeplakt zitquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom doe je niet ff andere schoenen aan
die is wel prettyquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik krijg Butter London - Two Fingered Salute
Fingeredquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik krijg Butter London - Two Fingered Salute
oh ja. Auwquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb andere schoenen aan, maar ik moet toch iets erop plakken als ik niet wil dat ik straks aan m'n sok vastgeplakt zit
Ja, ik weet het, maar het klinkt gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Een two fingered salute is gewoon een militaire groet
Toch niet je ding?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet vrijblijvend de hele dag thuus, dus gaarne bericht vooraf
Ik moet daarbij altijd hier aan denkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de opdracht die ik maandag met een vriendin moet inleveren gaat uitpakken. Heb t gevoel dat zij niet echt iets aan het doen is dus ik doe mijn deel, mocht t niet genoeg zijn en zij doet niks dan leveren we wel niks in en doe ik het volgend jaar wel (alleen) opnieuwopflikkeren.
Dit heeft ze nl ook al bij een ander vak bij een andere vriendin geflikt maar ik ben in tegenstelling tot die andere vriendin niet van plan om haar werk te gaan doen
Ze zegt dat ze er nu mee bezig is dus ik kan er verder niet echt iets over zeggen ofzo
Omg echt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Net als studiegenootje die zonder enige ervaring een eigen praktijk startte. Weet niet hoe ze het voor elkaar kreeg met de verzekering/betalingen, maar dat was haar gelukt.
En dan elke week mails sturen dat ze niet wist hoe ze bepaalde ziektebeelden en problemen moest behandelen en of ik daar adviezen voor had of iets uit kon zoeken.
En gratis ook nog he
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaag.
JIJ begint een eigen praktijk en strijkt het geld op, dan mag JIJ het lekker uitzoeken, prutser
Hoorde gisteren van een collega dat praktijk alweer gesloten is
wij moesten ook wel met enige regelmaat elkaar beoordelen, onder het mom van "in het werkveld moet je ook collega's beoordelen en collegiale toetsing en verantwoordelijkheid etc etc etc".quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
In het hoger onderwijs moesten wij onze 'teammates' punten gaan gevenDat was echt klote. Maar zo heb ik een keer 9 gehaald; samen met nog iemand van de groep en de andere 2 een 6
Boeide me echt niet hoor; maar ik ging mijn vak echt niet falen door 2 nietsnutten
yep. Ze heeft het toch nog bijna 5 jaar volgehouden, vind ik heel wat in haar gevalquote:
Nee bij de leuke niet; maar wij werden altijd in groepjes gedeeld en als er daar een paar bijzaten die je toch niet moest; en ze deden geen reet; dan mochten ze het ook voelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij moesten ook wel met enige regelmaat elkaar beoordelen, onder het mom van "in het werkveld moet je ook collega's beoordelen en collegiale toetsing en verantwoordelijkheid etc etc etc".
Eigenlijk was de docent gewoon te beroerd er tijd in te stoppen om het na te kijken
Dus dan kreeg iedereen gewoon een veilige 7 van elkaar, zodat iedereen voldoende had en het niet opvallend hoog was
Echt affikken doe je niet bij je (leuke) klasgenoten, zeker niet als je daarmee regelmatig in de kroeg staat te zuipen of weet van elkaar waarom en waar je herpes hebt opgelopen ofzo
De band met mijn collega's is tķch ietsjes anders moet ik zeggen
zorgsector --> softe wijven --> ain't gonna happenquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee bij de leuke niet; maar wij werden altijd in groepjes gedeeld en als er daar een paar bijzaten die je toch niet moest; en ze deden geen reet; dan mochten ze het ook voelen![]()
Bij de leuke was het altijd idd veilig
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zorgsector --> softe wijven --> ain't gonna happen![]()
![]()
Ja da's echt wel beterquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]true
IT-richting. Werken met mannen; als enige vrouwIk had altijd gelijk
![]()
Nee ze wil gewoon van je gezeur afquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg ik terug: 'Okee'
Dus ze weet dat t nergens op slaat?
of datquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ze wil gewoon van je gezeur af
Beide, maar ik heb t al in het engels staan wat niet enigszins op google translate lijkt dus ik vind t wel goed zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is geen evidentie voor de toegevoegde waarde van het gebruik van social media?
Nut in welke zin trouwens, geld? Pr?
hoe kun je er anders iets over zeggen dan? op academisch niveau in deze context?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beide, maar ik heb t al in het engels staan wat niet enigszins op google translate lijkt dus ik vind t wel goed zo.
Je mag evidentie alleen gebruiken als je er onderzoek naar gedaan hebt
Het is een analyse van het bedrijf zelf, dus ik zet neer wat de werknemers hebben gezegd in het interview. Straks moeten we verbeterpunten bedenken over hun ITsystemen en de strategieën en die moeten onderbouwd worden met wetenschappelijke literatuur.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe kun je er anders iets over zeggen dan? op academisch niveau in deze context?
dan is het toch gewoon een mening of ongefundeerde uiteenzetting van jou?
Ditquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zorgsector --> softe wijven --> ain't gonna happen![]()
![]()
ah, ik snap het. Lijkt me dat je er hele moeilijk iets over kunt zeggen dan qua nut en toegevoegde waarde. Is natuurlijk maar vanuit een beperkte invalshoek bekeken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een analyse van het bedrijf zelf, dus ik zet neer wat de werknemers hebben gezegd in het interview. Straks moeten we verbeterpunten bedenken over hun ITsystemen en de strategieën en die moeten onderbouwd worden met wetenschappelijke literatuur.
ANDREA RIEU????quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
DitWat een tutten zeg! Trauma's
![]()
En 3 uur jamaar schijnbaar lang genoeg om mijn slaapfases te doorlopen haha, werd vanzelf weer wakker.
En het was ook zo leukalleen denken super veel mensen in Eindhoven dat ik iemand anders ben mhehe.
Oeh en er werd naar mijn nummer gevraagdmhehe
Ooh en spees, heb je de sokken/panty dan niet gewoon te strak getrokken als je dat voelt? Heb namelijk nergens last van.
Geen last vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee maar door die sokken trekt je panty toch strak om je tenenof ik ben raar
Nee, maar waarschijnlijk heet ze Roos.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ANDREA RIEU????![]()
![]()
![]()
BENDE GIJ DAT????
NIET????quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk heet ze Roos.
Want blaren voelen zoveel fijner?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar sokken over panty's is zo hatelijk. Zo'n kutgevoel aan mn tenen
Klinkt als een puik planquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik denk dat ik de docent anders maar mail dat dit en dit het probleem is, dat ik wat heb maar incompleet, of ik het later verder in kan leveren?
Maar misschien is mezelf druk maken helemaal niet nodig
ik zou gewoon mailen maar goed, ik ben dan ook zo'n figuur die anderen dood wenst als ze iets niet doen als ik het wilquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik denk dat ik de docent anders maar mail dat dit en dit het probleem is, dat ik wat heb maar incompleet, of ik het later verder in kan leveren?
Maar misschien is mezelf druk maken helemaal niet nodig
COOOOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Want blaren voelen zoveel fijner?
Wij hebben een imax (in Den Haag dus) per overmorgen!En de Hobbit is de eerste film die er draait
Kaartjes gereserveerd voor woensdag
Nee ik heb t niet over blaren, maar over dat gevoel in t algemeenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Want blaren voelen zoveel fijner?
Wij hebben een imax (in Den Haag dus) per overmorgen!En de Hobbit is de eerste film die er draait
Kaartjes gereserveerd voor woensdag
vragen of ze d'r tekst tot nu toe mailt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik weet nu dus niet of zij wel iets doet of niet.
Spuibiosquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
COOOOOOOOOOOL
Waaro?
En The Hobbit!![]()
Ik ga na de kerst wel, voor die tijd echt geen tijd
Ik bedoelde om blaren te voorkomenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik heb t niet over blaren, maar over dat gevoel in t algemeen
* SpaceInvaders gaat hielspoor googlenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:44 schreef Mirjam het volgende:
klaagmodus aan:
Ik heb echt al máánden last van hielspoor aan de voet van m'n slechte been, maar de laatste dagen is het zo fakking pijnlijk, fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuu
/klagen
Mooie dag vandaag
Nee natuurlijk niet, dat geluk heb ik dan wel weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh meh, daar kunnen ze zeker ook niks aan doen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was even vergeten dat mensen boven de dertig (muhahahah) niet heel de dag hun telefoon panisch lopen te checken dus ik was even teleurgesteld dat skjoe niet binnen 2 minuten terug whatsappte
Wat wat watquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een hm bestelling geplaats met sale dingen
Dat rokje!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J86_0008_020R_2.jpg]&set=key[rotate],value[1.6]&set=key[width],value[2850]&set=key[height],value[3332]&set=key[x],value[894]&set=key[y],value[419]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K70%2099131%2073306%2034%200632%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J25%2003334%2031111%2026%200181%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
kerstdingenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:18 schreef Mss het volgende:
Ohai. Straks kerstdingen kopen ditdatalles!
buikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef Incantrix het volgende:
Jammer voor Stef's vriendjes dat ze nog zo jong zijn, anders konden ze velen 'yo momma's so fat'-garpen maken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef Incantrix het volgende:
Jammer voor Stef's vriendjes dat ze nog zo jong zijn, anders konden ze velen 'yo momma's so fat'-garpen maken:
[ afbeelding ]
Maar anders komt Pimp erachter dat je een halve yeti bent, dus doe maar gewoonquote:
Wel licht inderdaad. Maar toch vind ik voor R. wel zo sympathiek als ze glad zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar anders komt Pimp erachter dat je een halve yeti bent, dus doe maar gewoon
Ohnee, wacht, dat ben ik zelfmoet jij echt epileren? Jij hebt denk ik weinig en licht haar?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
ermahgerdquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://ashleey.nl/christmas-outfit/
Plaatsvervangende schaamte.![]()
Zij faalt op zo velen vlakkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://ashleey.nl/christmas-outfit/
Plaatsvervangende schaamte.![]()
WAT, jij die te snel oordeelt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb ik een beetje te snel geoordeeld over mijn groepsgenootjeZe is zelfs theorie die ik kan gebruiken voor mijn deel aan het opzoeken mehe
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT, jij die te snel oordeelt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Login.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
. Failed login attempts are registered and blocked.
VS
Failed logon attempts.....
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
Cif is winterbanden op mijn auto gaan leggen![]()
En daarna... kerstboohoooooom
Goeien oplossingquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama heeft een mini boompje bij de AH gekocht die scheef in de pot staatNu heeft ze die pot in een andere pot gezet, maar dan scheef zodat de boom recht lijkt
Mijn moeder![]()
Dat heb ik ook met al het ander snoep, en chips, en avondeten als het heel lekker isquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
Wrom blijf ik chocolade eten als ik er al misselijk van ben geworden
Wijvending![]()
Omdat Spees.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huuu waarom kan ik dingen niet in 1x afmaken zonder 100 dingen tussendoor te doen
Lijkt me zo makkelijk om alles in 1x af te maken zonder je aan jezelf te ergeren dat je het niet in 1x af kan makenquote:
Ik wou dat ik het kon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijkt me zo makkelijk om alles in 1x af te maken zonder je aan jezelf te ergeren dat je het niet in 1x af kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |