gewoon een leuk shirt? Blauw effen tricot?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat doe ik op die rok aanIk wil geen rollade lijken
Maar dat is strak, dus rolladequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een leuk shirt? Blauw effen tricot?
Wtf doe jij danquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef Diconnected het volgende:
echt seriously hij gaat steeds in de knoop![]()
koop een maat groter, vestje er over, etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat is strak, dus rollade
ik heb een complete kit in de kast liggen, in de winter mot je ook wat!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Skjoe jij hoeft niet te haken. Jij gaat al aan de dahlia`s, dat is genoeg truttigheid
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme Spees, je kan toch zelf ook wel wat bedenken
Ik zou 40-42 proberen, volgens mij zijn wij redelijk hetzelfde qua lengte/postuur...quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
zal ik 40 nemen? Of 38-40-42 en dan 2 terugbrengen![]()
![]()
![]()
Ik neem ze wel alle drie want ik moet sowieso dingen terugbrengenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon!
[..]
Ik zou 40-42 proberen, volgens mij zijn wij redelijk hetzelfde qua lengte/postuur...
Vestje inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop een maat groter, vestje er over, etc
Ik heb hem in het kobaltblauw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rokken zijn echt alleen leuk als je lang en mager bent
Ja maar jij bent lang en magerquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem in het kobaltblauw.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aankoop voltooid. Bedankt voor het shoppen!
Oh daar had ik niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Spees, dat rokje kan echt bijna alles bij. Niet te moeilijk doen.En een onderjurkje kan prima, als jij je dan zekerder voelt. Hij mag alleen niet onder je rokje uit komen, maar dat snap jij ook.
En anders had ik hem nog steeds zo tof gevonden dat het me niet interesseerde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lang en mager![]()
Mja ik denk dat ik dan een rollade wordt. Eerst maar wat afvallenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En anders had ik hem nog steeds zo tof gevonden dat het me niet interesseerde.
Onderjurk naar binnen vouwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh daar had ik niet eens over nagedachtNaja een shaping dress is altijd handig
Ja, dat sowieso.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh daar had ik niet eens over nagedachtNaja een shaping dress is altijd handig
Galaxy broek ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik heb de galaxy broek.Want supertof!
Ik heb hem in Utrecht wel gezien. Maar dat helpt jou natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dat galaxy rokje, maar kon m in breda niet in de winkel vinden
dus jij trekt dingen aan die je totaal niet staan omdat ze op het plaatje tof zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En anders had ik hem nog steeds zo tof gevonden dat het me niet interesseerde.
Neinz en k heb ook geen tijd om echt te gaan shoppen. Ik kan misschien volgende week ff in tilburg kijken na tentamen/opdracht inleveren maar als er sneeuw ligt heb ik daar niet zo'n trek in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem in Utrecht wel gezien. Maar dat helpt jou natuurlijk niet.
Ik weet niet hoe het me dan had gestaan natuurlijk, als ik niet mijn figuur had.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij trekt dingen aan die je totaal niet staan omdat ze op het plaatje tof zijn?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij trekt dingen aan die je totaal niet staan omdat ze op het plaatje tof zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, I know.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar het staat je tof omdat...
Laat maar
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar het staat je tof omdat...
Laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |