Ik moet ook een nieuw bed en matras. Naja vooral matras, maar dan wil ik ook een nieuw bedquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaar) dus dan moet dat probleem ook opgelost zijn.
We hebben niets gevierd, we kregen alleen cadeau's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
denken dat ik sinterklaas ga vieren
Ga ik binnenkort ook halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaar) dus dan moet dat probleem ook opgelost zijn.
Hahaha nou dat is wel fijn. Was bij ons niet het geval, ik zat gewoon even en toen deed hij iets raars met z'n benen, en toen krak. Moesten we heel voorzichtig opstaan om het niet nog erger te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, we merkten er niks van. Maar toen ik weer terug mijn kamer in liep zag ik ineens wat op de grond liggen
Denk het niet, even kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je mijn laatste DM nog gehad of niet?
*roept mod*quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig doet leila het niet
Precies, zeker voor 2 personen is het te kleinquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook halenben het bed verder namelijk zat en vind 1 persoons klein
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeauquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hebben niets gevierd, we kregen alleen cadeau's.
Ja mja maak het morgen en/of zondag maar goed.quote:
ik ook, voor je het weet wordt je doodgeschoten ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeau
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeau
quote:
Hoezo? Ik deed niets verkeerd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja mja maak het morgen en/of zondag maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |