Ik moet ook een nieuw bed en matras. Naja vooral matras, maar dan wil ik ook een nieuw bedquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaar) dus dan moet dat probleem ook opgelost zijn.
We hebben niets gevierd, we kregen alleen cadeau's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
denken dat ik sinterklaas ga vieren
Ga ik binnenkort ook halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaar) dus dan moet dat probleem ook opgelost zijn.
Hahaha nou dat is wel fijn. Was bij ons niet het geval, ik zat gewoon even en toen deed hij iets raars met z'n benen, en toen krak. Moesten we heel voorzichtig opstaan om het niet nog erger te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, we merkten er niks van. Maar toen ik weer terug mijn kamer in liep zag ik ineens wat op de grond liggen
Denk het niet, even kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je mijn laatste DM nog gehad of niet?
*roept mod*quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig doet leila het niet
Precies, zeker voor 2 personen is het te kleinquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook halenben het bed verder namelijk zat en vind 1 persoons klein
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeauquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hebben niets gevierd, we kregen alleen cadeau's.
Ja mja maak het morgen en/of zondag maar goed.quote:
ik ook, voor je het weet wordt je doodgeschoten ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeau
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeau
quote:
Hoezo? Ik deed niets verkeerd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja mja maak het morgen en/of zondag maar goed.
Mij uitlachen.quote:
of gedjoekt of zo je hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook, voor je het weet wordt je doodgeschoten ofzo
Hehehehe, dat is wel kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahaha nou dat is wel fijn. Was bij ons niet het geval, ik zat gewoon even en toen deed hij iets raars met z'n benen, en toen krak. Moesten we heel voorzichtig opstaan om het niet nog erger te maken.
Dat was rond 5 uur 's middags, maargoed daarna ging ik naar huis. Kreeg ik om half 1 's nachts een whatsappje van 'm dat hij z'n bed nog steeds moest maken.Idioot.
Dan is het goedquote:
djoeken geeft niet. gaat wel over, doodgaan niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
of gedjoekt of zo je hebt gelijk
Precies, ik heb hem ook flink uitgelachen toen, hehe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, dat is wel kut. Wat een dude, dat had ik toch echt als eerst gedaan, dan kun je tenminste normaal slapen
Doe, dan krijg je ban.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
PR
[..]
nog een keer en ik ga hele gênante foto's posten
ik wil ook een 2 persoons bed, nu pleur ik als ik slaap wel eens van me bed afquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil een groter bedniet dat het nodig is maargoed
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, ik heb hem ook flink uitgelachen toen, hehe.
Wat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil ook een 2 persoons bed, nu pleur ik als ik slaap wel eens van me bed af
owja de littekens krijg je hogere rang enzo, sws djoeken met niffi is kkr lafquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
djoeken geeft niet. gaat wel over, doodgaan niet.
ik wil een 2 persoonsbed om er met iemand in te slapenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil ook een 2 persoons bed, nu pleur ik als ik slaap wel eens van me bed af
Iedereen heeft een groter bed nodig.. gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een nieuw matras nodig. Goed excuus voor een nieuw bedquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
dat ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil een 2 persoonsbed om er met iemand in te slapen
true maar dan past ie denk ik niet meer onder het hoekje, of hij moet onder het raamquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen heeft een groter bed nodig.. gewoon omdat het kan
Dat ligt sowieso kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat ook
1 persoons ligt in de zomer zo kut met zijn 2e
Sukkelquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik draai nogal wel. ook krijg ik het soms voor elkaar als ik wakker ben er uit te vallen
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat ook
1 persoons ligt in de zomer zo kut met zijn 2e
Bij mij lekker welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar dan past ie denk ik niet meer onder het hoekje, of hij moet onder het raam
Mhaw in de winter als het koud is maakt het mij niets uit..quote:
ik let niet op en als ik echt me bed niet uit wil draai ik en val op de grond dan sta ik meestal wel op en begin weer met mijn levenquote:
Mwoa, lekker warm wel, maar het is zo krapquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij lekker wel
[..]
Mhaw in de winter als het koud is maakt het mij niets uit..
Geil toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan post ik dat ene filmpje dat je een opblaaspop van miley aan het bevredigen bent
dan is het juist gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij lekker wel
[..]
Mhaw in de winter als het koud is maakt het mij niets uit..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik let niet op en als ik echt me bed niet uit wil draai ik en val op de grond dan sta ik meestal wel op en begin weer met mijn leven
Dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het juist gezellig
Naja in je 1tje zweet je soms in de zomer al.. ga na 2 personen dan in 1 persoonsbedquote:
Samen in een éénpersoonsbed is wel gezellig maar voor een hele nacht...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het juist gezellig
true true, iets om uit te testenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja in je 1tje zweet je soms in de zomer al.. ga na 2 personen dan in 1 persoonsbed
lijkt mij niet prettig
jammer genoeg nu winter hequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, iets om uit te testen
Ja dat zeg ik ook. Maar het ligt niet heel comfortabel, ongeveer de enige houding die je kan aannemen is lepeltje lepeltjequote:
Waarvan je op den duur weer kramp in je arm krijgt, of hij ligt op je haar ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Maar het ligt niet heel comfortabel, ongeveer de enige houding die je kan aannemen is lepeltje lepeltje
Alle andere mensen uit huis stokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach in de winter kan het ook, gewoon de kachel op 25 graden zetten
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Maar het ligt niet heel comfortabel, ongeveer de enige houding die je kan aannemen is lepeltje lepeltje
dan ligt hij op de grondquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarvan je op den duur weer kramp in je arm krijgt, of hij ligt op je haar ofzo
maar wel gezellig
je brengt me op ideeenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alle andere mensen uit huis stoken
Of zorgen dat er niemand in huis is, dat werkt ook
[..]
Ja, preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarvan je op den duur weer kramp in je arm krijgt, of hij ligt op je haar ofzo
maar wel gezellig
Lepeltje lepeltje seks is ook awesomequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alle andere mensen uit huis stoken
Of zorgen dat er niemand in huis is, dat werkt ook
[..]
je bent geenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Promi kom je samen met mij kerstmis vieren?
#idee
Volgens mij niet, want geen herpes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
Weet iemand of aften (die dingen in je mond) besmettelijk zijn? Te lui om het op te zoeken, misschien weet iemand het hier toevallig.
De ene zegt van wel de andere van niet.. ik ga er altijd maar van uit dat het besmettelijk is voor de zekerheidquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
Weet iemand of aften (die dingen in je mond) besmettelijk zijn? Te lui om het op te zoeken, misschien weet iemand het hier toevallig.
ik heb die ook soms, klote dingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want geen herpes.
Oké, dank! Denk dat ik dat ook maar doe, anders is het weer zo lullig voor hem. Jammer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
De ene zegt van wel de andere van niet.. ik ga er altijd maar van uit dat het besmettelijk is voor de zekerheid
jij wel dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dat is code taal die jij niet snapt meneer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |