Ik moet ook een nieuw bed en matras. Naja vooral matras, maar dan wil ik ook een nieuw bedquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaar) dus dan moet dat probleem ook opgelost zijn.
We hebben niets gevierd, we kregen alleen cadeau's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
denken dat ik sinterklaas ga vieren
Ga ik binnenkort ook halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaar) dus dan moet dat probleem ook opgelost zijn.
Hahaha nou dat is wel fijn. Was bij ons niet het geval, ik zat gewoon even en toen deed hij iets raars met z'n benen, en toen krak. Moesten we heel voorzichtig opstaan om het niet nog erger te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, we merkten er niks van. Maar toen ik weer terug mijn kamer in liep zag ik ineens wat op de grond liggen
Denk het niet, even kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je mijn laatste DM nog gehad of niet?
*roept mod*quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Gelukkig doet leila het niet
Precies, zeker voor 2 personen is het te kleinquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook halenben het bed verder namelijk zat en vind 1 persoons klein
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeauquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hebben niets gevierd, we kregen alleen cadeau's.
Ja mja maak het morgen en/of zondag maar goed.quote:
ik ook, voor je het weet wordt je doodgeschoten ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeau
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
elke dag dat ik leef zie ik als een cadeau
quote:
Hoezo? Ik deed niets verkeerd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja mja maak het morgen en/of zondag maar goed.
Mij uitlachen.quote:
of gedjoekt of zo je hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook, voor je het weet wordt je doodgeschoten ofzo
Hehehehe, dat is wel kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahaha nou dat is wel fijn. Was bij ons niet het geval, ik zat gewoon even en toen deed hij iets raars met z'n benen, en toen krak. Moesten we heel voorzichtig opstaan om het niet nog erger te maken.
Dat was rond 5 uur 's middags, maargoed daarna ging ik naar huis. Kreeg ik om half 1 's nachts een whatsappje van 'm dat hij z'n bed nog steeds moest maken.Idioot.
Dan is het goedquote:
djoeken geeft niet. gaat wel over, doodgaan niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
of gedjoekt of zo je hebt gelijk
Precies, ik heb hem ook flink uitgelachen toen, hehe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, dat is wel kut. Wat een dude, dat had ik toch echt als eerst gedaan, dan kun je tenminste normaal slapen
Doe, dan krijg je ban.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
PR
[..]
nog een keer en ik ga hele gênante foto's posten
ik wil ook een 2 persoons bed, nu pleur ik als ik slaap wel eens van me bed afquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil een groter bedniet dat het nodig is maargoed
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, ik heb hem ook flink uitgelachen toen, hehe.
Wat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil ook een 2 persoons bed, nu pleur ik als ik slaap wel eens van me bed af
owja de littekens krijg je hogere rang enzo, sws djoeken met niffi is kkr lafquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
djoeken geeft niet. gaat wel over, doodgaan niet.
ik wil een 2 persoonsbed om er met iemand in te slapenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil ook een 2 persoons bed, nu pleur ik als ik slaap wel eens van me bed af
Iedereen heeft een groter bed nodig.. gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een nieuw matras nodig. Goed excuus voor een nieuw bedquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
dat ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil een 2 persoonsbed om er met iemand in te slapen
true maar dan past ie denk ik niet meer onder het hoekje, of hij moet onder het raamquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen heeft een groter bed nodig.. gewoon omdat het kan
Dat ligt sowieso kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat ook
1 persoons ligt in de zomer zo kut met zijn 2e
Sukkelquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik draai nogal wel. ook krijg ik het soms voor elkaar als ik wakker ben er uit te vallen
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat ook
1 persoons ligt in de zomer zo kut met zijn 2e
Bij mij lekker welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar dan past ie denk ik niet meer onder het hoekje, of hij moet onder het raam
Mhaw in de winter als het koud is maakt het mij niets uit..quote:
ik let niet op en als ik echt me bed niet uit wil draai ik en val op de grond dan sta ik meestal wel op en begin weer met mijn levenquote:
Mwoa, lekker warm wel, maar het is zo krapquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij lekker wel
[..]
Mhaw in de winter als het koud is maakt het mij niets uit..
Geil toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan post ik dat ene filmpje dat je een opblaaspop van miley aan het bevredigen bent
dan is het juist gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij lekker wel
[..]
Mhaw in de winter als het koud is maakt het mij niets uit..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik let niet op en als ik echt me bed niet uit wil draai ik en val op de grond dan sta ik meestal wel op en begin weer met mijn leven
Dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het juist gezellig
Naja in je 1tje zweet je soms in de zomer al.. ga na 2 personen dan in 1 persoonsbedquote:
Samen in een éénpersoonsbed is wel gezellig maar voor een hele nacht...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het juist gezellig
true true, iets om uit te testenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja in je 1tje zweet je soms in de zomer al.. ga na 2 personen dan in 1 persoonsbed
lijkt mij niet prettig
jammer genoeg nu winter hequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, iets om uit te testen
Ja dat zeg ik ook. Maar het ligt niet heel comfortabel, ongeveer de enige houding die je kan aannemen is lepeltje lepeltjequote:
Waarvan je op den duur weer kramp in je arm krijgt, of hij ligt op je haar ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Maar het ligt niet heel comfortabel, ongeveer de enige houding die je kan aannemen is lepeltje lepeltje
Alle andere mensen uit huis stokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach in de winter kan het ook, gewoon de kachel op 25 graden zetten
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Maar het ligt niet heel comfortabel, ongeveer de enige houding die je kan aannemen is lepeltje lepeltje
dan ligt hij op de grondquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarvan je op den duur weer kramp in je arm krijgt, of hij ligt op je haar ofzo
maar wel gezellig
je brengt me op ideeenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alle andere mensen uit huis stoken
Of zorgen dat er niemand in huis is, dat werkt ook
[..]
Ja, preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarvan je op den duur weer kramp in je arm krijgt, of hij ligt op je haar ofzo
maar wel gezellig
Lepeltje lepeltje seks is ook awesomequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alle andere mensen uit huis stoken
Of zorgen dat er niemand in huis is, dat werkt ook
[..]
je bent geenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Promi kom je samen met mij kerstmis vieren?
#idee
Volgens mij niet, want geen herpes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
Weet iemand of aften (die dingen in je mond) besmettelijk zijn? Te lui om het op te zoeken, misschien weet iemand het hier toevallig.
De ene zegt van wel de andere van niet.. ik ga er altijd maar van uit dat het besmettelijk is voor de zekerheidquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
Weet iemand of aften (die dingen in je mond) besmettelijk zijn? Te lui om het op te zoeken, misschien weet iemand het hier toevallig.
ik heb die ook soms, klote dingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want geen herpes.
Oké, dank! Denk dat ik dat ook maar doe, anders is het weer zo lullig voor hem. Jammer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
De ene zegt van wel de andere van niet.. ik ga er altijd maar van uit dat het besmettelijk is voor de zekerheid
jij wel dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dat is code taal die jij niet snapt meneer..
Ga met je ratten knuffelen ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dat is code taal die jij niet snapt meneer..
Ja, wat Taexon zegt. Volgens mij is het niet besmettelijk, al betwijfel ik dat soms, want soms zit er ineens aan de andere kant van je mond ook éénquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:50 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Oké, dank! Denk dat ik dat ook maar doe, anders is het weer zo lullig voor hem. Jammer.
Doe ik gerust.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ga met je ratten knuffelen ofzo.
Nooit gehad. Sowieso moet ik uitkijken dat ik geen mensen aansteek, met keelontsteking en alles. Zo vervelend. :\quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, wat Taexon zegt. Volgens mij is het niet besmettelijk, al betwijfel ik dat soms, want soms zit er ineens aan de andere kant van je mond ook één
Mja, sowieso maar even niet zoenen danquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Nooit gehad. Sowieso moet ik uitkijken dat ik geen mensen aansteek, met keelontsteking en alles. Zo vervelend. :\
kom een flurry brengenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef Taexon het volgende:
Ennnn.... vanavond weer een verveel avond waarschijnlijk
Wil wat gaan doenfk slapen...
2 uur slaap op 48 uur was wel genoeg
Nee, lijkt me niet echt verstandig nee. Duurt sowieso nog wel even, ik zou morgen met 'm afspreken maar in deze toestand gaat dat niet werken denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, sowieso maar even niet zoenen dan.
En je wil naar...?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik haat dit land ik wil hier echt zo snel mogelijk weg...
Ach hij kan wel langs komen, maar ik zou niet iets bijzonders gaan doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet echt verstandig nee. Duurt sowieso nog wel even, ik zou morgen met 'm afspreken maar in deze toestand gaat dat niet werken denk ik.
Wat let je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ga alsjeblieft weg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Daar voel ik me ook al te beroerd voor, en sowieso wil ik niet dat hij me in deze toestand ziet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach hij kan wel langs komen, maar ik zou niet iets bijzonders gaan doen
Hehehe, dan moet je hem teleurstellenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar voel ik me ook al te beroerd voor, en sowieso wil ik niet dat hij me in deze toestand ziet.
Ga eens op m'n een-na-laatste dm reageren overigens.
Ja ik heb het al 3x gezegd dat ik waarschijnlijk echt niet kan zaterdag, maar hij blijft maar vragen of het niet toch kan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, dan moet je hem teleurstellen
Oh, niet gezien, even kijken. Die DM/quote meldingen doen hier vaag
Ik kan Portugees redelijk verstaan en het is er lekker warm.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil liever naar Hawaï maar oké...
waarom je hier blijfrquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedoel je nou haat of? ik snap em ff niet
Als het niet volop gaat sneeuwen hou ik je eraanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan kom ik je wel tegemoet
Godverdomme manquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedoel je nou haat of? ik snap em ff niet
Wel zieligquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik heb het al 3x gezegd dat ik waarschijnlijk echt niet kan zaterdag, maar hij blijft maar vragen of het niet toch kan.
ja de dm doet vervelend idd laatste tijd :\
Ja klopt, en dat begrijpt hij ook wel, maar hij wil het wel heel graag blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godverdomme man. Waarom je niet weg gaat?
[..]
Wel zielig. Maar niks aan te doen dat jij ziekt bent
Loopband op zolderquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat doen jullie aan je conditie als je niet kan rennen?
ik heb gewoon conditie, ondanks dat ik enorm veel rook. maar fiets elke dag zeker 1uur.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
Standaard opdruk/buikspier oefeningen etc.. je kan echt heel veel verzinnenquote:
Neuken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
Begrijpelijk ook welquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat begrijpt hij ook wel, maar hij wil het wel heel graag blijkbaar.
Ik bedoel echt conditie blijven houden. Dan moet ik minstens 2x per week gaan rennen, maar zoiets kan niet in huis...quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Standaard opdruk/buikspier oefeningen etc.. je kan echt heel veel verzinnenmet je trap kan je ook genoeg oefeningen doen
Nee, daarom moet je ook gewoon lekker buiten gaan rennen. Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik bedoel echt conditie blijven houden. Dan moet ik minstens 2x per week gaan rennen, maar zoiets kan niet in huis...
Er vallen dagelijks dodelijke slachtoffers in het verkeer, alleen omdat het nu sneeuwt is het nieuws...quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:04 schreef AppelCake het volgende:
Er is een jongen doodgereden in Berg en Terblijt...
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er vallen dagelijks dodelijke slachtoffers in het verkeer, alleen omdat het nu sneeuwt is het nieuws...
Vind het sensatie zoekerij van de omroepen.
Niet dat het niet erg is, tuurlijk is het heel erg maar snap niet dat dit een nieuws item is.
Een dode militair is tegenwoordig al geen nieuws meer maar dit wel.
* Taexon heeft vanochtend de weg gevraagd aan een camera van de NOS die ook sensatie kwam filmen..quote:
hahaha ojeetjequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het niet volop gaat sneeuwen hou ik je eraan
Hahahaha, goed bezigquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon heeft vanochtend de weg gevraagd aan een camera van de NOS die ook sensatie kwam filmen..
btw wel grappig... zie al die collega's op TV bij utrecht centraal
Sneeuw, koud, donker, alles.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je ook gewoon lekker buiten gaan rennen. Hoezo zou dat niet kunnen?
Sneeuw kan je makkelijk doorheen rennen, tegen de kou kan je je inpakken...quote:
Koud is geen excuus, van rennen krijg je het warm. Ik begrijp het wel hoor, haha. Je kan ook zo'n goedkoop sportschool abbonoment nemen voor hardlopen. Ik ga meestal gewoon buiten hardlopen, heerlijk om dan na afloop een warme douche te nemen.quote:
Een uur minstens.quote:
Maar ik wil niet echt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je echt wilt kan je zo vaak als je wilt
Ow nou dan rij ik wel gelijk door naar uithoornquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb nog nooit met sneeuw gereden
ik lag vanmiddag met de hond al op mn bek dus neequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sneeuw kan je makkelijk doorheen rennen, tegen de kou kan je je inpakken...
Donker lekker boeiend?
* Taexon is nu zelf ook te beroerd om buiten te rennenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lag vanmiddag met de hond al op mn bek dus nee
Lukt makkelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een uur minstens.
[..]
Maar ik wil niet echt.
sneeuw je glijd uit, sta je voor lulquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je ook gewoon lekker buiten gaan rennen. Hoezo zou dat niet kunnen?
Ga het morgen wel proberen naar mn werk als mn vader naast me zit, zal het toch moeten lerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow nou dan rij ik wel gelijk door naar uithoornga je het niet aandoen om in de sneeuw te moeten rijden
Hij zat in de klas van mijn stalkerster...quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er vallen dagelijks dodelijke slachtoffers in het verkeer, alleen omdat het nu sneeuwt is het nieuws...
Vind het sensatie zoekerij van de omroepen.
Niet dat het niet erg is, tuurlijk is het heel erg maar snap niet dat dit een nieuws item is.
Een dode militair is tegenwoordig al geen nieuws meer maar dit wel.
Ach het valt nu wel meequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga het morgen wel proberen naar mn werk als mn vader naast me zit, zal het toch moeten leren
Die sneeuw is al bijna weg, en er wordt gewoon gestrooid hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sneeuw je glijd uit, sta je voor lul
doodgereden en geen trein is meestal geen zelfmoord.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij zat in de klas van mijn stalkerster...
Dus misschien was het zelfmoord.
"Dus misschien was het zelfmoord"quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij zat in de klas van mijn stalkerster...
Dus misschien was het zelfmoord.
Kan wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
doodgereden en geen trein is meestal geen zelfmoord.
Ik wil bos, dus al die dingen bij elkaar maken het praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sneeuw kan je makkelijk doorheen rennen, tegen de kou kan je je inpakken...
Donker lekker boeiend?
Sportschool is echt klote, onzin en het is binnen. Waarom moet ik denken aan goldenshower, sorry.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Koud is geen excuus, van rennen krijg je het warm. Ik begrijp het wel hoor, haha. Je kan ook zo'n goedkoop sportschool abbonoment nemen voor hardlopen. Ik ga meestal gewoon buiten hardlopen, heerlijk om dan na afloop een warme douche te nemen.
ligt eraan door wat, een trein een bus een vrachtwagen? de rest lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het dan om ZM gaatquote:
Als ik val door de sneeuw voel ik me niet voor lul staan hoor...quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sneeuw je glijd uit, sta je voor lul
ja preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach het valt nu wel meegewoon lekker langzaam rijden zodra je de weg op moet
als ik val wordt ik wel uitgelachen meestalquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik val door de sneeuw voel ik me niet voor lul staan hoor...
vanmiddag ook genoeg mensen geholpen die vielen, stonden ze voor lul?
Nee.
omdat je n eikel benquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ik val wordt ik wel uitgelachen meestal
Ook al word je uitgelachen sta je nog niet voor lul imo.. ligt er maar net aan of JIJ jezelf ook echt voor lul voelt staanquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als ik val wordt ik wel uitgelachen meestal
Het is zo'n beetje de enige oplossing qua hardlopen als je te pussy bent om buiten te lopen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil bos, dus al die dingen bij elkaar maken het praktisch onmogelijk.
[..]
Sportschool is echt klote, onzin en het is binnen. Waarom moet ik denken aan goldenshower, sorry.
Ik bedoel zelfmoord om dat hij bij mijn stalkster in de klas zat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Dus misschien was het zelfmoord"
Als je er niks van weet ga er dan ook geen dingen over verzinnen, is sneu
Auto, het was allemaal een deel van zijn plan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ligt eraan door wat, een trein een bus een vrachtwagen? de rest lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het dan om ZM gaat
als ik val dan val ik echt kut, mis een afstapje, glij uit, of val van de fiets. als ik dat bij andere zie lach ik eigenlijk ook..quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook al word je uitgelachen sta je nog niet voor lul imo.. ligt er maar net aan of JIJ jezelf ook echt voor lul voelt staan
Opgehoopte driften?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zal vast wel, veel opgehoopte driften dan.
ik ben aangereden door een auto dat was ziekenhuis..quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bedoel zelfmoord om dat hij bij mijn stalkster in de klas zat.
[..]
Auto, het was allemaal een deel van zijn plan.
Ik zelf ook hoor.. me collega viel ook vanmiddag en toen kwamen we oke beide niet meer bij omdat ik me net aan nog kon vastpakken aan een lantarenpaalquote:
waarom zeg je dat telkensquote:
Ha-ha!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben aangereden door een auto dat was ziekenhuis..
zie het al voor mequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zelf ook hoor.. me collega viel ook vanmiddag en toen kwamen we oke beide niet meer bij omdat ik me net aan nog kon vastpakken aan een lantarenpaal
Mijn oude rennen prima, maar ja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
Denk wel aan goede schoenen bij hardlopen. Het verneukt je gewrichten anders.
Of vliegen. Of zwemmen, maar dat kost ook doekes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje de enige oplossing qua hardlopen als je te pussy bent om buiten te lopen.
Zo zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opgehoopte driften?
Nu, straks, morgen, overmorgen, maakt geen zak uit.
neequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Als je het goed wilt doen, kost elke sport geld.
Hij is overigens wel vaker gevallen..quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Als je het goed wilt doen, kost elke sport geld.
Noem eens een olympische sporter die nog steeds op zijn sandalen hardloopt?quote:
opdrukkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel jij mij eens een sport waar je geen spullen voor nodig hebt.
als ik plat lig in de sneeuw kan ik er nog wel om lachenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij is overigens wel vaker gevallen..maarja gewoon er samen om lachen, niks aan het handje
Ben blij dat ik gewoon goede werkschoenen heb
Dat was echt KUT vanmorgen johquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij is overigens wel vaker gevallen..maarja gewoon er samen om lachen, niks aan het handje
Ben blij dat ik gewoon goede werkschoenen heb
maar je kan met fitniss wel aardig ver komen zonder spullen, maar als je het echt professioneel wil doen dan heb je het nodig dus nvm, jullie hadden gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
dat is geen officiële sport.. dat is een oefening.
Dus je wilt niet buiten hardlopen maar ook niet naar de sportschool. Dan hou je weinig opties over ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mijn oude rennen prima, maar ja je hebt gelijk.
[..]
Of vliegen. Of zwemmen, maar dat kost ook doekes.
Dat profiel van vans is ook gewoon... zijn ook mijn standaard schoenen maar ik kan het als ik wil nu als schaatsen gebruikenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was echt KUT vanmorgen joh
Ik had mijn Vans aan, zoals gewoonlijk. Stap ik uit de bus, flikker ik eerst bijna voorover, en vervolgens bijna achterover. Gladde kut sneeuw
Dat bestaat niet, tenminste geen bekende sporten. Voor alles heb je geld nodig, maar iets waarvoor je bijna niks nodig hebt is voetbal of parkour/quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel jij mij eens een sport waar je geen spullen voor nodig hebt.
Ja preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat profiel van vans is ook gewoon... zijn ook mijn standaard schoenen maar ik kan het als ik wil nu als schaatsen gebruiken
Voetbalschoenen, trainingspak/tenue, kost allemaal geld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat bestaat niet, tenminste geen bekende sporten. Voor alles heb je geld nodig, maar iets waarvoor je bijna niks nodig hebt is voetbal of parkour/
Altijd als het glad is/er sneeuw ligt loop ik echt als een manke idioot.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat profiel van vans is ook gewoon... zijn ook mijn standaard schoenen maar ik kan het als ik wil nu als schaatsen gebruiken
ja maar zo ben ik nietquote:
Dromen is ook intensief.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus je wilt niet buiten hardlopen maar ook niet naar de sportschool. Dan hou je weinig opties over ja.
Nee hoor, dat heb je niet perse nodig. En als je dat wel nodig hebt als je prof bent dan betaalt de desbetreffende club of sponsor dat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voetbalschoenen, trainingspak/tenue, kost allemaal geld.
Ja, maar ik had haast en wilde de bus halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Altijd als het glad is/er sneeuw ligt loop ik echt als een manke idioot.
Hoe wil jij gaan voetballen dan? In je nakie en op je blote poten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb je niet perse nodig. En als je dat wel nodig hebt als je prof bent dan betaalt de desbetreffende club of sponsor dat.
Nee, met schoenen en een bal, klaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil jij gaan voetballen dan? In je nakie en op je blote poten?
Kost geld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, met schoenen en een bal, klaar.
Ga jij maar met je bloten voeten zaalvoetballen of bij een voetbalvereniging.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kost geld.
[..]
Ga jij maar met je bloten voeten zaalvoetballen of bij een voetbalvereniging.
Kom je niet eens het veld op
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]plus bij een voetbalclub betaal je contributie
Wthquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Er lag een korte haar op de wc dus ik zei tegen mijn vriendin dat er een schaamhaarplukker op school zat en toen keek er een gozer en die ging me uitlachen
Oh dat herken ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik had haast en wilde de bus halen. Maar blijkbaar reed die precies in dat uur op andere tijden
Ja, alles kost geld. Je hoeft ook niet perse op een club te gaan. Om een sport te beoefenen hoef je niet op een club te zitten en de beste materialen kopenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kost geld.
[..]
Ga jij maar met je bloten voeten zaalvoetballen of bij een voetbalvereniging.
Kom je niet eens het veld op
ja ik maak wat mee somsquote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh dat herken ikDat gebeurt nou altijd als je haast hebt.
Ja, dat was mijn punt nou net. Als je het goed wilt doen, kost sporten geld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, alles kost geld. Je hoeft ook niet perse op een club te gaan. Om een sport te beoefenen hoef je niet op een club te zitten en de beste materialen kopen
Gad-ver-dammequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik maak wat mee somshet lag overal, in de wc, in de wasbak en op de grond
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogal ja, we liepen ook eens de wc in horen we iemand zo een scheet laten
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik maak wat mee somshet lag overal, in de wc, in de wasbak en op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet aan liefdadigheidquote:
Dat kost geld ja, behalve als ik ga mieren neuken en zeg dat je een bal en schoenen kan lenen bij een vriend of vinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ja, dat was mijn punt nou net. Als je het goed wilt doen, kost sporten geld.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou hier zal nooit een schaamhaar liggen+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je inderdaad een mier aan het neukenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kost geld ja, behalve als ik ga mieren neuken en zeg dat je een bal en schoenen kan lenen bij een vriend of vinden.
Strak planquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen zijn we maar naar een andere wc gegaan
Dat doe ik nietquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou hier zal nooit een schaamhaar liggennee die liggen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Dat doe ik ook altijd, expres als er mensen aankomen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogal ja, we liepen ook eens de wc in horen we iemand zo een scheet laten
Dus je geeft niet om me.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat doe ik nietTenzij iemand het zou vragen waar ik om geef die een goede reden geeft
ewwwquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, expres als er mensen aankomen.
Jawelquote:
Smoesjes. Lobbi is over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JawelEnkel geef je geen goede reden
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee die liggen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eetse nogmaals vinnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Eetse nogmaals vinnieik kom zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Eetse nogmaals vinnieThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom met een kwartiertje terug![]()
ok gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
Kom met een kwartiertje terug
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zie nu pas waarom je jezelf kif noemt op tc
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zie nu pas waarom je jezelf kif noemt op tc
Wat dacht je anders dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of dat was em ja... ergens had ik het gelezen
Vrij herkenbaar als je er doorheen scrolltquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik wist dat ik wat in je Fobo staat gelezen had.. maar nu weet ik weer waar
en kif is dat groene poppetje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja omdat iemand heeft gepost dat die een vergelijking ziet in hem en kif
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en kif is dat groene poppetje?
Ja. Is van Futurama.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en kif is dat groene poppetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |