abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120042944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het feit dat er een grensrechter is doodgeschopt door ten minste 2 Marokkanen? Want daar hebben we het hier toch over?
Ik roep al die tijd al dat het een schandaal is van die grensrechter, en de daders, ongeacht afkomst, keihard gestraft moeten worden...

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:

En over het grote probleem dat Nederland heeft met dit groepje Marokkanen-disclaimer voor alle Marokkanen die normaal meedoen in de maatschappij- die blijkbaar geen opvoeding genoten hebben thuis en volkomen doorgedraaid tekeer gaan en hierdoor de maatschappij ontwrichten met als voorlopig triest dieptepunt: een de dood ingetrapte grensrechter.

Nielsch heeft gewoon gelijk en ja dat is misschien pijnlijk. Maar het is minstens zo pijnlijk om de krampachtige houding te zien van sommige mensen die deze waarheid en feiten willen verdoezelen of gewoon ontkennen. Ik weet niet wat erger is.
Lees anders gewoon even rustig terug en kijk naar zijn stellingen, die ie ook nog eens onderbouwd met een bron die iets anders zegt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:38:27 #27
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120043019
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Problemen zijn er inderdaad wel langer, al heb ik toch de indruk dat de excessen toenemen. Ik zou je opmerking over amateurvoetbal ook willen nuanceren. Van alle sporten is voetbal de sport die voor de onderklasse het best toegankelijk is. Je moet niet de indruk willen wekken dat iedere amateurvoetballer automatisch deel uitmaakt van de onderklasse.
True, het was een beetje uitdagen :@
[..]

quote:
Ik noem dit probleem niet Marokkaans, maar ik ga evenmin doen alsof het er helemaal niks mee te maken heeft. Want er zit toch nog wel even een verschil tussen een over-fanatieke amateurspeler die de scheidsrechter uitscheldt en het gedrag van deze jongens, die een grensrechter hebben doodgetrapt.
Dit is de eerste keer voor zover ik weet dat dit gebeurd? Geweld gebeurd echter regelmatig. Ik zou geen enkele conclusie willen trekken uit het feit dat dit fatale gevolgen had. Ik denk dat al het geweld met dezelfde intentie is gepleegd op het veld.

quote:
Toch is de ene groep gevoeliger voor machocultuur dan de andere groep.
Dat heeft echter niks met afkomst te maken. Dat ze zich als groep identificeren is wmb onderdeel van het probleem. Ooit een niet geïntegreerde Surinamer gezien (nouja, misschien wel, maar veel zijn het er niet, wel?) Dat komt denk ik omdat Surinamers niet hoeven te 'kiezen'.

quote:
Hoezo wordt er niet geïnvesteerd dan? Die jongeren gaan naar school (wat de samenleving klauwen met geld kost), ze kunnen sporten, enzovoort. Ik wil ervoor waken dat we de agressors in een slachtofferpositie plaatsen. Zie ook dat artikel van Nausicaa Marbe in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-wel-relevant.dhtml
Je hebt investeren en investeren. De basis is er idd, maar afkomst is nog altijd van groot belang in Nederland voor ieder kind voor de kansen die je krijgt. De discussie daarover gaat me iets te diep, ik heb al 2 uur weggegooid aan deze discussie terwijl ik moet werken :+ (ja ik ben gewoon lui).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:39:52 #28
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120043091
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Kingmob for president, zou ik zeggen *O*
Ik ook, maar ik mag niet van m'n vriendin, die is bang dat ik een extreme dictator zou worden :7
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_120043096
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef kingmob het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit is de eerste keer voor zover ik weet dat dit gebeurd? Geweld gebeurd echter regelmatig. Ik zou geen enkele conclusie willen trekken uit het feit dat dit fatale gevolgen had. Ik denk dat al het geweld met dezelfde intentie is gepleegd op het veld.

[..]

Dat heeft echter niks met afkomst te maken. Dat ze zich als groep identificeren is wmb onderdeel van het probleem. Ooit een niet geïntegreerde Surinamer gezien (nouja, misschien wel, maar veel zijn het er niet, wel?) Dat komt denk ik omdat Surinamers niet hoeven te 'kiezen'.

[..]

Je hebt investeren en investeren. De basis is er idd, maar afkomst is nog altijd van groot belang in Nederland voor ieder kind voor de kansen die je krijgt. De discussie daarover gaat me iets te diep, ik heb al 2 uur weggegooid aan deze discussie terwijl ik moet werken :+ (ja ik ben gewoon lui).
Kingmob, ik ben tussen die gasten opgegroeid en ze zijn echt heel, heel vervelend hoor. Hun hele houding is verrot. GELIJK ruzie als je ook maar IETS zegt. Overal mee bemoeien. Bloedirritant doen.

Heeee wat zzzzeg je ? Ik? Nee ik doe nietzzzz. Eeeeh whaah?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120043112
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:38 schreef kingmob het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee het is niet de eerste keer, sterker nog hetzelfde team is met het 1 ste al uit de competitie gezet voor geweld.
pi_120043162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kingmob, ik ben tussen die gasten opgegroeid en ze zijn echt heel, heel vervelend hoor. Hun hele houding is verrot. GELIJK ruzie als je ook maar IETS zegt. Overal mee bemoeien. Bloedirritant doen.

he heb je geen rezzzpekt ofzzzo
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:42:08 #32
241662 Jian
Well, well, well
pi_120043195
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik mag niet van m'n vriendin, die is bang dat ik een extreme dictator zou worden :7
Verstandig meiske, ik zou naar haar luisteren :)
pi_120043215
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

vergeet die Amsterdammer niet he :)
Het is een Amsterdammer-probleem!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:42:46 #34
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120043230
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

zoiets?

vrijdag 7 december 2012 @ 16:43:15 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_120043253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is een Amsterdammer-probleem!
Nu voel ik me gediscrimineerd :{
pi_120043279
Dit is niet de bron die gepost is maar wel zelfse inhoud (bovenste gedeelte) enkel over ernstigere delicten.

Lees/las ik het verkeerd? Volgensij niet.

http://www.nji.nl/smartsite.dws?id=138064
pi_120043347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef Ziba het volgende:
Dit is niet de bron die gepost is maar wel zelfse inhoud (bovenste gedeelte) enkel over ernstigere delicten.

Over preventieve hechtenis gaat het. Zitten alle Marokkanen en Nederlanders in preventieve hechtenis dan ?
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 16:46:42 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120043406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Brussel is niets anders als de grote steden in NL. Buiten dat heb ik ook zo mn vragen over wanneer je buiten loopt. In de spits? Ook eens alleen, in het donker ed?
Oh dat is zij weer, die stomverbaasd was over Pim en z'n marokkaanse holmaatjes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:47:10 #39
373754 mossad_agent
pi_120043437
quote:

Ugh... ik zou het nog een keer proberen...maar dan met de juiste cijfers. Zeg maar de cijfers die al eerder getoond zijn waaruit gewoon blijkt dat wat er gezegd wordt, ook een feit is.
pi_120043464
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Over preventieve hechtenis gaat het. Zitten alle Marokkanen en Nederlanders in preventieve hechtenis dan ?
Ow. Maar dat betekent dat je sowieso wel iets hebt gedaan, toch? Je komt niet zomaar in preventieve hechtenos. Al is het preventief. Maarja, dat is wat ik toen heb gelezen.
pi_120043496
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:47 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ugh... ik zou het nog een keer proberen...maar dan met de juiste cijfers. Zeg maar de cijfers die al eerder getoond zijn waaruit gewoon blijkt dat wat er gezegd wordt, ook een feit is.
Je doelt op dat Marokkanen het meest als verdachte zijn geregistreerd, die cijfers?

Zie het rapport van Nielsch.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 16:52:08 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120043680
quote:

Ja en hier is er een uit 2006
http://www.kennislink.nl/(...)-is-kern-van-de-zaak

Waarom vaart iedereen blind op onderzoekscijfers?
Wie schrijft het onderzoek voor, wat wil men ermee, allemaal elementen waar je rekening mee moet houden. Met onderzoeken veeg ik m'n afzakkende kont af.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 7 december 2012 @ 16:53:08 #43
373754 mossad_agent
pi_120043722
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:52 schreef yvonne het volgende:

omdat zonder wordt gesproken over leugens, onderbuikgevoelens etcetc.
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 16:54:19 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120043780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

omdat zonder wordt gesproken over leugens, onderbuikgevoelens etcetc.
Whut?

pi_120043797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja en hier is er een uit 2006
http://www.kennislink.nl/(...)-is-kern-van-de-zaak

Wie schrijft het onderzoek voor, wat wil men ermee, allemaal elementen waar je rekening mee moet houden. Met onderzoeken veeg ik m'n afzakkende kont af.
Oh weer een andere link.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:56:52 #46
373754 mossad_agent
pi_120043894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Whut?
je klinkt verrast? Als je hier wat zegt staan er direct 400 knuffelaars te springen en roepen bron bron bron bron bron.
Nu wel, zie de cijfers.
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 16:57:33 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120043934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

je klinkt verrast? Als je hier wat zegt staan er direct 400 knuffelaars te springen en roepen bron bron bron bron bron.
Nu wel, zie de cijfers.
Ik snap je zin niet. Kijk er ff naar?

vrijdag 7 december 2012 @ 16:58:28 #48
373754 mossad_agent
pi_120043988
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik snap je zin niet. Kijk er ff naar?
Omdat zonder resultaatgegevens...etcetc.
pi_120043995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nu wel, zie de cijfers.
Het zijn niet alleen de cijfers, maar als mensen op straat komen merken ze het toch ook ?
In OV, bij het uitgaan, in zwembaden.

Komen die mensen daar nooit ofzo ? Dan merk je toch dat vooral Marokkanen zich respectloos gedragen ?
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 16:59:39 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120044057
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Oh weer een andere link.
Zo is er uit ieder jaar wel een link te vinden die weer iets anders zegt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')