quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Gaat niet snel nee
Ben blij dat de wegen weer goed begaanbaar zijn straks. Want met mijn kleine lichte automobieltje plus achterwiel aandrijving zonder winterbanden is het best spannend
Met of geen slagroom natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is goed hoor
En dan daarna warme chocolademelk
Gaat meer over weg rijden. In z'n 2 of 3 heel rustig optrekken levert nog wielspin op. Bochten op kruipsnelheid zijn zeer verradelijkquote:
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef ook_gek het volgende:
Gaat meer over weg rijden. In z'n 2 of 3 heel rustig optrekken levert nog wielspin op. Bochten op kruipsnelheid zijn zeer verradelijk
Maar we karren gewoon lekker door
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetGelukkig heeft mijn auto daar geen last van... Het ding is alleen nogal laag
Oh ja, haha, toch wel dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt studentje dus
[..]
Leuk, maar ik vind ze kut lopen. Miss in de zomer maar weer eens witte kopen. Heb ze dan toxh niet zo vaak aan.
[..]
Scheveningen is tof, want drukte en alles wat er te doen is.
[..]
Dat zeg ik ook altijd
[..]
Als iemand 80+ paar schoenen heeft mag je dat wel verwachten toch
[..]
Heerlijk hoor, alles is op loop afstand. Droom kan zo uit komen hoor. Genoeg huisjes
[..]
Niet druk.... Nou daar vergis je nog aardig in. Veel en lang stappen. Ontbijt is lunch en weinig slapen. Voor 5 uur in de ochtend ben ik zelden thuis
Kaquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat voor ding heb je dan?
De mijne is ook laag maar tot nu toe geen last van gelukkig. Hap soms wat meer sneeuw
Goedzo... heb ik deze week al gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga vanavond ook erwtensoep eten. Omdat het kan.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedzo... heb ik deze week al gehad
Gelukkig heb ik niet snel last van blaren. Maar dan moe je gewoon je schoenen laten inlopen door iemand andersquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, haha, toch wel dan.
Ik vind de lage fijn, de hoge krijg ik vaak blaren van. Al zal ik deze wel weer in moeten lopen, mijn vorige paar heb ik al 3 jaar ofzo.
Jaaa, Scheveningen.
80+? Dat is wel heeeeel veel.
Mja, is niet zo praktisch voor mij. Locatietechnisch zit ik hier veel beter, maar ik mis het strand.
Nouja, veel en lang stappen maar overdag uitbrakken is toch nog steeds niet heel druk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |