Ik een voorbips, en zo noemt mijn vader het nu nog steedsquote:
Doof?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
Ik was een vrij dik kind en had dove ouders. Nou, dat is je doodvonnis hoor
daar word ik altijd heel erg droevig vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik een voorbips, en zo noemt mijn vader het nu nog steeds
Die heb ik niet, dus die optie weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar word ik altijd heel erg droevig van
Had je broertje een voorpoepert?
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroegerquote:
Bij mijn moeder thuis was het gewoon plasserquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voorbibs![]()
![]()
Ik had gewoon een spleetje
ik had een plasser en later ben ik het zelf m'n kruis gaan noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voorbibs![]()
![]()
Ik had gewoon een spleetje
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroeger
Arme Mirquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroeger
Ja, nouja, valt weinig meer aan te veranderen hoorquote:
Arme kleine Mir.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je gebarentaal?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, nouja, valt weinig meer aan te veranderen hoor
Tegenwoordig kan het me allemaal weinig schelen en ben ik er trots op dat m'n moeder doof is en zich zo goed redt.
IK WIL HET, 10 JAAR KUTCARAVANSquote:
Eerste wat ik dacht! DIT KOMT ALLEEN IN FILMS VOOR!quote:Je zou denken, dit komt alleen in films voor....maar nee. Wij gaan het echt doen, al deze leuke prijzen weggeven. Met als klap op de vuurpijl 10 JAAR GRATIS VAKANTIE, T.W.V. 20.000 EURO!! Lees het goed door en wanneer deze foto 300 keer gedeeld wordt verloten we ook al een vakantiebon onder de delers.
PEHEHEHEHEquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht! DIT KOMT ALLEEN IN FILMS VOOR!
ja datquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Hehehehe, en dan 10 jaar lang ieder weekend caravansmeets jonge
Volgens mij is dat dodelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Hehehehe, en dan 10 jaar lang ieder weekend caravansmeets jonge
DAT moest ik nog doen! Ik wist dat ik iets moest doen, maar ik zit al meer dan een uur te denken wat nou.quote:
WE MOETEN DAAR TERUG WANT DAT HEB IK HEUL NIET GEDAANquote:
ZONDE, JE HEBT HEUL WAT GEMISTquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WE MOETEN DAAR TERUG WANT DAT HEB IK HEUL NIET GEDAAN
ONDELEN!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, je hoeft helemaal niet te delen om te winnen
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
kut, Enchantrabestelling klopt niet
Daar zou je toch nooit meer falen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hmmquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik had drie verschillende besteld en ik heb twee dezelfde gekregen
Goeden tip wel!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we niet een mooien tettenfoto naar z'n sturen? Daar kunnen we ook een vakantie mee winnen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik had drie verschillende besteld en ik heb twee dezelfde gekregen
50 euro maar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:47 schreef Dwyn het volgende:
Damn, ik heb een leuke bril gezien maar dat is een merk en dan moet ik dus 50 euro bijbetalen
Ja, dat doe ik sowieso niet. Ik heb een spaarplan waarmee ik om de twee jaar een eigenmerkbril kan uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50 euro maar?
bb betaalt altijd 600 euro ofzo
quote:gedaan en gedeelt
quote:zo dat is echt supper tegek
quote:Wie wil dit nou niet nou ik en mijn 6 kids heeeel graag #iloveit
quote:*”˜ƸӜƷ˜deze super actie staat weer m☼☼i te pr☼nken ☼p mijn pr☼fiel ☆¸.✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜
quote:op vakantie gaan is voor ons al jaren geleden en financieel niet mogelijk daarom doe ik graag mee zou geweldig zijn om dit een keer te winnen !
quote:OH MY, deze prijs zal je maar winnen!!!!! Ik heb een grote droom en dat is om eens alle trekpleisters in Florida te bezoeken. Met name de grote pretparken. Met deze prijs zou ik mijn droom eindelijk waar kunnen maken en nog met mijn gezin ook!!!!! Ik deel, like, love en DUIM!!! Ik duim zo hard dat ik er nu al blaren op heb staan........
Is die eerste mooi? Anders help ik je er wel vanaf hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
dus nu hen ik twee 10 to midnights en geen lizard belly
ZET EEN BOOS BERICHT OP TWITTER!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Nooooos.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
ja, 50 euro voor iets wat je misschien wel dagelijks op je smoel zet is toch niet veel, als je die het mooist vindt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik sowieso niet. Ik heb een spaarplan waarmee ik om de twee jaar een eigenmerkbril kan uitzoeken.
Ik weet het, misschien dat ik het ook wel ga doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 50 euro voor iets wat je misschien wel dagelijks op je smoel zet is toch niet veel, als je die het mooist vindt?
da's dezon:quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die eerste mooi? Anders help ik je er wel vanaf hoor.
En pesten... ik had een bril, buitenboordbeugel EN flaporen.
Maar nu ben je wel een keilekker wijfquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die eerste mooi? Anders help ik je er wel vanaf hoor.
En pesten... ik had een bril, buitenboordbeugel EN flaporen.
Die laatste, ocherme, de desillusiequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En 1 die het niet helemaal begrepen heeft:
[..]
Geheel mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 50 euro voor iets wat je misschien wel dagelijks op je smoel zet is toch niet veel, als je die het mooist vindt?
+1quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die laatste, ocherme, de desillusie
Snap ik!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoor het al, die raak ik wel kwijt als het moet
Maar ik wil lizard belleh!
Ga ze eens mailen dan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoor het al, die raak ik wel kwijt als het moet
Maar ik wil lizard belleh!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, hormonaal stuk vreten dat ineens bedacht "maar wat nu als het af gaat geven?"
Even wachten, waar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme die M. Mol op mijn facebook! Zal ik 'm ontvrienden?
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is z'n probleem? Ik snap het niet..quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, hormonaal stuk vreten dat ineens bedacht "maar wat nu als het af gaat geven?"
Zeg ik pleur erafquote:ps: Het zijn geen meldingen op je Wall (die al bijna een jaar timeline heet) maar in je Newsfeed/Nieuwsoverzicht
Alles wat die gast post vind ik irritant, maar het is een buurtgenoot en hij is mede-moderator van onze buurtfacebookquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is z'n probleem? Ik snap het niet..
Royal sadness ja..quote:
Nee?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben volgende week vrij van zaterdag op zondag![]()
Deuk in zijn egoquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
opnieuw als vriend uitgenodigd maar nu krijg ik geen reactie meer
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan dan niet. En het is te koud om buiten te zitten
ben er bang voorquote:
beheurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rihanna nu echt eigendom van Chris Brown
Wat een dom schaap.
Echt, vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben er bang voor
[..]
beheurlijk
Fiets!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rihanna nu echt eigendom van Chris Brown
Wat een dom schaap.
quote:Chris brown probeerde Rihanna al langer permanent toe te voegen aan zijn leven. In 2009 probeerde hij de wereld te laten zien dat Rihanna van hem was door met zijn vuisten een 'brandmerk' achter te laten op haar gezicht. Helaas voor Chris bleven de blauwe plekken en de zwelling niet erg lang zitten.
Je bent nog dommer als je bij je mishandelende klootzak blijft.quote:
Of je ziet geen uitweg meer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent nog dommer als je bij je mishandelende klootzak blijft.
Ik had echt een goed cijfer voor dat tentamenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef megamandy het volgende:
Aah mijn volgende hoofdstuk zijn de aidstoornissen
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Mirjam het volgende:
is fok bij jullie ook zo langzaam steeds?
Nadat ze 3 jaar van hem af was?quote:
Volgens mij ben je nooit van zo'n persoon af.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nadat ze 3 jaar van hem af was?
Als je dat echt niet wil niet nee...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nooit van zo'n persoon af.
Je hebt hem toch al verwijderd hequote:
ik heb 'm op de lijst "niet toegankelijk" gezetquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Moet mijn collega nu serieus overal foto's van maken
[..]
Je hebt hem toch al verwijderd he![]()
![]()
gewoon wegflikkeren man!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'm op de lijst "niet toegankelijk" gezet
ja, met een verkeerde er inquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; heb je wel je enchantra binnen??
Ow joyquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, met een verkeerde er in
maar die moet in mu met pakketpost terugsturen, dan krijg ik de verzendkosten terug en dan sturen ze me een lizard belly na
Enchantraquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, met een verkeerde er in
maar die moet in mu met pakketpost terugsturen, dan krijg ik de verzendkosten terug en dan sturen ze me een lizard belly na
Wat een goeden matigen timingquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Zeer !
Hmmm... 2 duochromes lijken nogal op elkaarWeer goed geklikt priem
anders ruilen tegen een 10 to midnight?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
O nee vanop een afstand valt het wel meeOp foto ook wel
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders ruilen tegen een 10 to midnight?
Welke had je? Ik heb er hier ook nog 2 liggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT
die kortingscode bij zalando is niet meer geldig, wss omdat ik vanmiddag ook al wat besteld heb
Zodat je uitgepakt kan worden als een eckt pakje??quote:
ZOMG HOE WAT WAAR HEBBEN SCHNELquote:
Die actiecode12 voor 12% kortingquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Welke had je? Ik heb er hier ook nog 2 liggen
Ik doe hem voor jou aan tweede kerstdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zodat je uitgepakt kan worden als een eckt pakje??![]()
Zalando, 60 euquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG HOE WAT WAAR HEBBEN SCHNEL![]()
![]()
Ik heb er eentje voor ¤ 10 korting boven de ¤ 50quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die actiecode12 voor 12% korting
Kut dat ding is gaaf zegquote:
I can haz?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor ¤ 10 korting boven de ¤ 50
ZNTRDAKS
Dat vind ik ook ja. Maar echt heel tof!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut dat ding is gaaf zeg
Maar vind hem een beetje duur
Hehequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I can haz?
edit: lol de code stond er al
Gij faalhaasquote:
k heb aankomende week cursus dus dat wordt een hoop zooi po t postkantoor ophalenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gij faalhaasen dan ben je niet eens thuis morgen om pakjes te ontvangen
NOOOEEEESSSquote:
http://www.zalando.nl/mint-berry-pullovers-wit-m3221i03u-003.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOOOEEEESSS
IK MOET FRED DUMPEN EN EEN RIJKE VENT VINDEN![]()
![]()
![]()
Wat hebben ze dat ding lelijk gecombineerd op dat model zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/mint-berry-pullovers-wit-m3221i03u-003.html
40 euro, en ik weet niet of die 12% korting geldig is
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahahha omg ik ga echt stukMijn baas roept me net... Hij vroeg namelijk net hoe je die 'berichten' kan vinden in fb... Dus ik schreeuwen 'bij die poppetjes'...
Heeft ie een pm van een meidje; al een tijd terug; maar hij kent ze niet...Dus hij bericht haar 'sorry; maar ken ik je ergens van?'
Stuurt ze terug: "Nee; maar ik zag je rijden in je bedrijfsauto in de stad en je was nogal 'zwoel' aan het kijken; dus toen was ik benieuwd".
En nog best een knap ding ook he
Mijn baas; de hosselaar
Het moet ook gewoon gezegd worden dat mijn baas ook een knappe vent isquote:
Pics?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon gezegd worden dat mijn baas ook een knappe vent isMaar ik vond het wel garpig
Nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef Mss het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,4,17&PI=1&SM=1
Ik heb zo'n soort rokje, daar onder doe ik een zwarte panty, erop een rpze hemdje waaroverheen een los zwart topje gaat met een wijde hals. DUs dat roze zie je alleen terug als de hals opzij schuift richting schouder.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Alleen ben ik me aan het bedenken wat ik er nou bij moet aantrekken.
Zal ik - voor zijn privacy - maar even niet doenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Cif...![]()
Ja we moeten nog cadeaus kopen.. maar hij kijkt zo wel. zucht..
serieusquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Cif...![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Cif...![]()
Ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
Dat topic zal wel weer een enorme anticlimax worden
Watquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef Mirjam het volgende:
ws. heeft het zustertje dat de toestand van Kate uit de doeken deed tegen twee presentatoren die zich voordeden als de koningin zelfmoord gepleegd
Dat zou toch echt wel in- en intriest zijn.
Mja, ik zou het vooral heeeeeeeeeeel erg zielig vindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
WatDat zou wel heel extreem zijn.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef Mirjam het volgende:
ws. heeft het zustertje dat de toestand van Kate uit de doeken deed tegen twee presentatoren die zich voordeden als de koningin zelfmoord gepleegd
Dat zou toch echt wel in- en intriest zijn.
Ja, triest toch? Ik hoorde het gesprek, ze was zó nerveus en aan het stamelen, arm ding, en dan dit. Echt hoor, kan me er boos om maken.quote:
Echt bizar jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, triest toch? Ik hoorde het gesprek, ze was zó nerveus en aan het stamelen, arm ding, en dan dit. Echt hoor, kan me er boos om maken.
reken maar dat ze de bak in gaan. Die presentatoren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, triest toch? Ik hoorde het gesprek, ze was zó nerveus en aan het stamelen, arm ding, en dan dit. Echt hoor, kan me er boos om maken.
quote:
Lekkahquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pakje nagellak ruikt zelfs naar asbak wtf
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
Ik krijg net een mail dat ik vanaf volgende maand geen OV meer heb. FUUUUUUUUUUUUUU
Ik meende dus nog tot juli te hebben. Ze hebben het reisrecht idd ingekort, maar ik meende dat dit alleen voor nieuwe studenten is.quote:
Ik heb dat regelmatig bij radiostation grappen als ze mensen gaan zitten lastigvallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef megamandy het volgende:
Snap de "grap" van het radiostation ook niet echt.
Ja precies, bij Studio Brussel draaien ze gelukkig 98% van de tijd muziekquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig bij radiostation grappen als ze mensen gaan zitten lastigvallen.
Vaak zet ik de radio ook ff uit tot ze weer gewoon radio aan het maken zijn.
Vooral Beelen heeft dat soort ongein met grote regelmaat in zijn programma zitten.
Hoop iig. wel dat die 2 radiopresentatoren goed door het stof moeten nu.
Nou dat weet ik zo net nog niet, ben ik bangquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
reken maar dat ze de bak in gaan. Die presentatoren.
Oh dat is echt zó ranzig iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Pakjesbezorgers die roken in de automijn rok stinkt naar zware van nelle
ik zie net dat het australiers waren. Nee inderdaad. Dan gaan ze niet de bak in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet, ben ik bang
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zit aan de buis gekluisterd, ik vind dat soort mensen enorm fascinerend.
http://drphil.com/shows/p(...)1&preview=1&update=1quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef Dwyn het volgende:
Oh dat is toch die man die ook een filmpje had gemaakt voor Dr.Phil?
Bah. Bahbahbah.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pakje nagellak ruikt zelfs naar asbak wtf
Mehehequote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
ja, vooral van die waxrok want die kan niet in de wasmachine.
Maar goed, ik had die rok gekocht zidat ik dezelfde rok terug kon brengen (20 euro goedkoper online) dus breng ik gewoon de rookrok terug
Minder hard gillenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin weer keelpijn te krijgen, oh joy
Minder schreeuwen tijdens de volgende matigen meet!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin weer keelpijn te krijgen, oh joy
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Minder schreeuwen tijdens de volgende matigen meet!
DAT.quote:
vaste steek: doorsteken, draad omslaan, doorhalen (2 lussen op de naald) draad omslaan en door de twee lussen halen, KLAARquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
DAT.
krijg die fucking vaste steek niet voor elkaar, ik krijg alleen maar knopen
ja dat doe ik maar het ziet er niet uit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vaste steek: doorsteken, draad omslaan, doorhalen (2 lussen op de naald) draad omslaan en door de twee lussen halen, KLAAR
Haak je te strak of te los? Maak eens een filmpje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar het ziet er niet uit?
Je bent naar de dark side!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL DIE GALAXY ROK WANT HIPSTER MAAR DIE HEBBEN ZE NIET IN MIJN MAAT
's ochtends kijken!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben echt geen kut in de sale, trouwens
Ik haak heul normaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haak je te strak of te los? Maak eens een filmpje?
Oi wat lelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0028856_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind dit leuk, moet ik nu dood? Ik ben alleen bang dat het bij mij op de grond hangt achter
lolwhut, FILMPJE. anders kom ik na de tentamens wel weer een keer langs. En dan ga ik op mn handen zitten zodat ik niet het spul uit je handen trekquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik haak heul normaalalleen der komen steeds knopen in fuuu
ohai!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is heul nie, gewoon oefenen of loqi gaan stalken
moeten ze de fabriek in Bangladesh nog bouwen ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beschikbaarheid: 11-15 feb
sterf
Ja ik kan alleen die basissteek doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolwhut, FILMPJE. anders kom ik na de tentamens wel weer een keer langs. En dan ga ik op mn handen zitten zodat ik niet het spul uit je handen trek
Filmpjes op joetoeb kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik kan alleen die basissteek doenals ik de vaste steek wil doen dan gaat het steeds fout en ik snap niet hoe
die rokken zijn echt alleen leuk als je lang en mager bentquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0028720_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil die![]()
Maar ik doe eigenlijk alleen dikke panty;s aan van 80-100 denier, dan is t niet mooi of wel. Maar is het een beetje warm met 10-20 denier en docs?
De kinderarbeiders moeten nog uitgepoept wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeten ze de fabriek in Bangladesh nog bouwen ofzo
DAN KAN IK HELEMAAL NIKS KOPENquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rokken zijn echt alleen leuk als je lang en mager bent
Ik heb nu oefen spul van de Zeeman.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is niet echt moeilijk gewoon veel oefenen. En een beetje fatsoenlijk garen of wol.
Nigar? Royal? Baby soft? Is allemaal prima, als je die mongolische sparkle maar niet gekocht hebt want dat is pure aidsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nu oefen spul van de Zeeman.
gewoon, strakke jersey of korte skater skirtsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAN KAN IK HELEMAAL NIKS KOPEN![]()
IK BEN TE KLEIN EN TE DIK![]()
Maar je hebt wel gelijk.
Maar wat voor rokken moet ik dan kopen skjoe
Royal 100% acryl. Cranberry roodquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nigar? Royal? Baby soft? Is allemaal prima, als je die mongolische sparkle maar niet gekocht hebt want dat is pure aids
leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0028276_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit is ook tof maar daar ben ik zeker ook te dik voor
goed mee te werkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Royal 100% acryl. Cranberry rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |