Ik een voorbips, en zo noemt mijn vader het nu nog steedsquote:
Doof?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
Ik was een vrij dik kind en had dove ouders. Nou, dat is je doodvonnis hoor
daar word ik altijd heel erg droevig vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik een voorbips, en zo noemt mijn vader het nu nog steeds
Die heb ik niet, dus die optie weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar word ik altijd heel erg droevig van
Had je broertje een voorpoepert?
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroegerquote:
Bij mijn moeder thuis was het gewoon plasserquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voorbibs![]()
![]()
Ik had gewoon een spleetje
ik had een plasser en later ben ik het zelf m'n kruis gaan noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voorbibs![]()
![]()
Ik had gewoon een spleetje
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroeger
Arme Mirquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroeger
Ja, nouja, valt weinig meer aan te veranderen hoorquote:
Arme kleine Mir.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je gebarentaal?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, nouja, valt weinig meer aan te veranderen hoor
Tegenwoordig kan het me allemaal weinig schelen en ben ik er trots op dat m'n moeder doof is en zich zo goed redt.
IK WIL HET, 10 JAAR KUTCARAVANSquote:
Eerste wat ik dacht! DIT KOMT ALLEEN IN FILMS VOOR!quote:Je zou denken, dit komt alleen in films voor....maar nee. Wij gaan het echt doen, al deze leuke prijzen weggeven. Met als klap op de vuurpijl 10 JAAR GRATIS VAKANTIE, T.W.V. 20.000 EURO!! Lees het goed door en wanneer deze foto 300 keer gedeeld wordt verloten we ook al een vakantiebon onder de delers.
PEHEHEHEHEquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht! DIT KOMT ALLEEN IN FILMS VOOR!
ja datquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Hehehehe, en dan 10 jaar lang ieder weekend caravansmeets jonge
Volgens mij is dat dodelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Hehehehe, en dan 10 jaar lang ieder weekend caravansmeets jonge
DAT moest ik nog doen! Ik wist dat ik iets moest doen, maar ik zit al meer dan een uur te denken wat nou.quote:
WE MOETEN DAAR TERUG WANT DAT HEB IK HEUL NIET GEDAANquote:
ZONDE, JE HEBT HEUL WAT GEMISTquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WE MOETEN DAAR TERUG WANT DAT HEB IK HEUL NIET GEDAAN
ONDELEN!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, je hoeft helemaal niet te delen om te winnen
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
kut, Enchantrabestelling klopt niet
Daar zou je toch nooit meer falen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |