Ik een voorbips, en zo noemt mijn vader het nu nog steedsquote:
Doof?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:28 schreef Mirjam het volgende:
Ik was een vrij dik kind en had dove ouders. Nou, dat is je doodvonnis hoor
daar word ik altijd heel erg droevig vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik een voorbips, en zo noemt mijn vader het nu nog steeds
Die heb ik niet, dus die optie weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar word ik altijd heel erg droevig van
Had je broertje een voorpoepert?
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroegerquote:
Bij mijn moeder thuis was het gewoon plasserquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voorbibs![]()
![]()
Ik had gewoon een spleetje
ik had een plasser en later ben ik het zelf m'n kruis gaan noemenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voorbibs![]()
![]()
Ik had gewoon een spleetje
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroeger
Arme Mirquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee. Je ouders praten raar, en dat was in mijn buurt echt het doodsvonnis. Mijn gód wat had ik het moeilijk vroeger
Ja, nouja, valt weinig meer aan te veranderen hoorquote:
Arme kleine Mir.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je gebarentaal?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, nouja, valt weinig meer aan te veranderen hoor
Tegenwoordig kan het me allemaal weinig schelen en ben ik er trots op dat m'n moeder doof is en zich zo goed redt.
IK WIL HET, 10 JAAR KUTCARAVANSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |