TS ging vanochtend naar zijn werk toe, allemaal leuk lief en aardig. Het had behoorlijk gesneeuwt, en met die smalle bandjes van me ging dat niet helemaal super. Na een km of 3 gereden te hebben ging het eigenlijk heel best. Toen bereikte ik de stad waar ik zijn moest.
Ik rij dus lekker over de weg achter een andere auto. (golf 5) en uit het niets, op een rechte weg gaat mijn voorganger over dwars. Ik schrik me kapot, en stuur ook een beetje van links naar rechts in mijn auto. Jahoor, je voelt hem al aankomen. Ik heb hem finaal gemist. Wat bleek nou, zat een marokkaan acht het stuur die een beetje stoer wilde doen voor zijn homies. Meteen uitstappen en schreeuwen dat ik hem geraakt had en dergelijke. Toen hij er eindelijk achter kwam dat ik 20 cm achter hem tot stilstand kwam, vond ie het wel mooi.
Helaas moest ik daarna mijn oog laten vallen op de linkerachterkant van mijn auto, deze was helaas in het bestuurdersportier van een geparkeerde auto gedrukt. Ik heb die marokkaan nog even gesproken, en verteld hoe de vork in de steel zat, en toen moest hij in eens snel weg, en was het allemaal maar mijn schuld dat hij was gaan glijden, ik zat hem op de hielen en dergelijke, volgens deze medelander.
Toevallig zag ik licht branden op nummer 54, dus heb even netjes aangebeld en verteld hoe en wat, legitimatie achter gelaten en lekker naar mn werk gegaan. Helaas ben ik nu mijn schadevrije jaar kwijt, maarja.
Samenvatting: doordat die kutmarokkaan stoer moest doen voor zn vriendjes, heb ik een geparkeerde auto geraakt en ben ik nu mijn schade vrije jaren kwijt. Als deze medelander zich normaal had gedragen was er niets gebeurt.
Klacht, Kutmarokkaan die stoer moet doen voor zen vriendjes waardoor ik schade gemaakt heb, buiten mijn wil om.
Subklacht, Gemeente die niets aan de weg gedaan heeft om deze sneeuwvrij te maken en/of te strooien.
Tadumtiedum.