SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik slaap niet slecht, maar ben gewoon moe, van kou naar warm etc. En dan vaak thuis schommelt de temperatuur ook enorm .... Maar ook als ik wel voldoende slaap, kan ik 's morgens niet uit bed komen. En dan zit ik in de bus en flikker ik weer in slaap
![]()
![]()
en dan word je beroofd zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ook als ik wel voldoende slaap, kan ik 's morgens niet uit bed komen. En dan zit ik in de bus en flikker ik weer in slaap
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee, geen last van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan word je beroofd zeker?![]()
bazenpoesquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Serieuze vlokken nu!
En de kat denkt dat hij ze van binnenuit kan vangen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat zijn de echte temperaturenquote:In het midden, oosten en zuiden van het land kan het lokaal wel min 17 graden worden.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik denk dat ik me maar ga opsluitenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn de echte temperaturen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Serieuze vlokken nu!
En de kat denkt dat hij ze van binnenuit kan vangen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, ziet er écht tof uit inderdaad![]()
![]()
![]()
Heb je een bruine zak? Wut?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb choco M&M's, die bruine zak, je weet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een bruine zak? Wut?
DezeVoor veels te veel geld bij de AH to go gekocht
![]()
![]()
Het heeft wel iets schattigs natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer een beetje dom
Hij is de enige die na 3 jaar nog steeds de vissen probeert te pakken....
Naïviteit en domheid bij katten
Ik ben niet dom, ik ken 'm. Ik wilde er alleen een grapje van maken die je hebt verpestquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DezeVoor veels te veel geld bij de AH to go gekocht
Ja, ik weetquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik ken 'm. Ik wilde er alleen een grapje van maken die je hebt verpestIk ben ook niet dom
![]()
![]()
Never give up!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer een beetje dom
Hij is de enige die na 3 jaar nog steeds de vissen probeert te pakken....
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |