abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:25:54 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121717062
Dan heb jij het goed aangepakt. Van TS ben ik nog niet zo zeker.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:39:40 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121717515
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat ís ook veel te weinig, maar hij had (en heeft) het beter bij mij dan hij het in het asiel zou hebben gehad ;) Hij kwam (en komt nog steeds) niet buiten.
Overigens was het maar een periode van 7 maanden, ik wist al dat ik daar weg zou gaan toen ik hem aangeboden kreeg. :)
Daarna had hij 60m2 tot z'n beschikking en kwam er een vriendinnetje bij.

(Geen paniek, wij verhuisden al 6 keer de afgelopen veertien jaar, maar de dieren hebben altijd een afgezet balkon of kattenren tot hun beschikking gehad ná die eerste zeven maanden :P)
Oke.

Maar dat TS hier wanhopig komt janken omdat het na 1(!) dag nog niet goed gaat met de bak, is niet echt een goed teken imo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121718032
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Oke.

Maar dat TS hier wanhopig komt janken omdat het na 1(!) dag nog niet goed gaat met de bak, is niet echt een goed teken imo
Hij klaagde niet, hij vroeg om tips :P
Niets mis mee. Dat mensen hier over de zeik gaan omdat TS een opmerking maakt over z'n bankstel gaat ook al nergens over. Alsof jullie je kat met liefde op de bank laten zeiken :P Toch logisch dat TS daar niet echt op zit te wachten? ;)

Ons dure bankstel uiteindelijk de deur uitgedaan i.v.m. urinelucht na een blaasontsteking. Die lucht kreeg ik d'r met geen mogelijkheid meer uit. Dan maar een Ikea bankstel met een lappie d'r over. Kan mij 't ook schelen. :s)
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')