abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:48:18 #26
241662 Jian
Well, well, well
pi_120031343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus die zijn er niet volgens jou ?

Samson liegt ook ?
Ook en de cijfers en feiten ook, want er is een Amsterdamse die nog nooit is overvallen of gemolesteerd ^O^
pi_120031348
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef Boldface het volgende:
Topic zal zo worden dichtgegooid, maar ik had dit getypt en moet het nog kwijt:

[..]

Fijn voor je. Maar dat betekent dus niet dat daarom een probleem niet aan de orde kan zijn en dat alle vrouwen veilig over straat kunnen. Er zijn genoeg mensen die dergelijke overlast wel ervaren.

Neem bijvoorbeeld dit artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)jgerige-kerels.dhtml
Dat weet ik ook wel. En ik weet (!) dat het vaak allochtonen zijn die zomaar opmerkingen maken over 'je bent zo mooi wauw sexy' en onzin bij vrouwen, maken de meeste vrouwen wel eens mee denk ik, maargoed, reageer d'r niet op en klaar. Zo zie ik het.

Het is vervelend maar het is niet dat ik mij bedreigd voel of niet alleen over straat kan zoals hier wordt gezegd. :')

Sowieso: ik heb het over bespugen en uitschelden. Echt nog nooit meegemaakt en kan 't me haast niet voorstellen dat mensen dat doen.
pi_120031409
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. En ik weet (!) dat het vaak allochtonen zijn die zomaar opmerkingen maken over 'je bent zo mooi wauw sexy' en onzin bij vrouwen, maken de meeste vrouwen wel eens mee denk ik, maargoed, reageer d'r niet op en klaar. Zo zie ik het.

Het is vervelend maar het is niet dat ik mij bedreigd voel of niet alleen over straat kan zoals hier wordt gezegd. :')

Sowieso: ik heb het over bespugen en uitschelden. Echt nog nooit meegemaakt en kan 't me haast niet voorstellen dat mensen dat doen.
psst meisje, psst

(geen reactie)

jij bent hoer
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:50:36 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_120031440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dus die zijn er niet volgens jou ?

Samson liegt ook ?
Dat is net wat ik zeg. Er is geen enkel stadsdeel als ik er moet zijn waar ik van denk kan ik beter niet doen want anders gebeuren er enge dingen, ojee gevaardlijk daar. Ik denk dat Samson ook een beetje overdrijft. Ik wil niet zeggen dat hier niets gebeurd maar dit geldt ook voor andere steden zoals Den Bosch of Heerlen ik noem maar wat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')