wel even je ketting goed insmeren, en na de tocht gelijk schoonmakenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
Morgen lekker met de mountainbike de bossen in
Dat doe ik sowieso altijd wel, na elke rit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel even je ketting goed insmeren, en na de tocht gelijk schoonmaken
je hebt van die mensen die dat niet doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd wel, na elke rit.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt van die mensen die dat niet doen
quote:
Oh oeps, die heb ik naar buiten gegooid een flinke tijd geleden.. Het is een binnenkatquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kat hier buiten weet niet wat 'm overkomt..... zit met de sneeuw te vechten en erin te rollen...
Behoud van je materiaalquote:
aaahw haha, zit nu zeker ergens in gedoken beschutting te zoeken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh oeps, die heb ik naar buiten gegooid een flinke tijd geleden.. Het is een binnenkat
Daarom, een kettingkast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Met droog/warm/zomers weer maak ik mijn mtb na elke 2 ritten goed schoon, inclusief de ketting e.d. behandelen. Met nat/modderig/winters weer na elke rit
Haha ja zit onder de tafel. Heb hem maar even naar binnen gehaald. Snowshoe van niks is het!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaahw haha, zit nu zeker ergens in gedoken beschutting te zoeken?
jammer dat ik nu niet thuis ben, even met de hond in de sneeuw spelen, vind hij super.
sneeuwbal weggooien, gaat hij hem zoeken
Die van ons wisten niet hoe snél ze weer binnen moesten komen. Ze zijn geen fan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die kat hier buiten weet niet wat 'm overkomt..... zit met de sneeuw te vechten en erin te rollen...
vanmorgen vroeg keek onze hond echt raar op toen ik even naar buiten liep om iets te pakken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die van ons wisten niet hoe snél ze weer binnen moesten komen. Ze zijn geen fan.
ik moet huilen van de sneeuw hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, het slapen heeft geholpen want hier ligt nu een mooie laag! Ga dadelijk de bossen in en maak dan direct foto's
Je tuin is omgevallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet huilen van de sneeuw hier.
[ afbeelding ]
Die wit-met-bruine uit je fotoboek?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanmorgen vroeg keek onze hond echt raar op toen ik even naar buiten liep om iets te pakken.
hij keek van achter het gordijn, tussen de gordijn en de muur langs naar buiten.
en helemaal ingedoken om zo weinig mogelijk kou te voelen
yepquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die wit-met-bruine uit je fotoboek?
uitgegeleden over de sneeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |