Ik wil zo'n 275 met extra 500 MB. Maar begreep ergens dat je met zo'n schiphol kaart 50% korting krijgt gedurende 2 jaar. Wordt dan 7 euro ipv 14,25 euro.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef Deetch het volgende:
http://www.hollandsnieuwe.nl/prepaid
Voor 4 euro heb je 20 MB
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_only
voor 10.25 heb je 275 MB
Da's dan een prima prijs. Misschien kun je trein naar shithole pakken want het is er nu best rustig met al die afgelaste vluchtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Ik wil zo'n 275 met extra 500 MB. Maar begreep ergens dat je met zo'n schiphol kaart 50% korting krijgt gedurende 2 jaar. Wordt dan 7 euro ipv 14,25 euro.
Dik 200 km voor mij. Zal ik vandaag niet meer aankomen denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Da's dan een prima prijs. Misschien kun je trein naar shithole pakken want het is er nu best rustig met al die afgelaste vluchten
Uitgezocht. Is toch mogelijk,quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef Folkwin het volgende:
Ik woon praktisch naast Schiphol, ik wil er best even heen gaan voor je.
Wel zal je dan even alles zelf uit moeten zoeken.. dat ik erheen ga het voor je haal en opstuur.
Zie dat het om een abo gaat, die kan ik natuurlijk niet voor je afsluiten.
Klopt, maar die sim telt op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef Adames het volgende:
Ze hebben vrij vaak van dit soort acties, ook gewoon op de website.
is goed, als je dan ook gelijk dat abbo voor me afsluit, zijn de kosten gelijk gedekt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef FredvZ het volgende:
Voor 200 euro wil ik wel zo'n kaartje voor je gaan halen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef maartend het volgende:
is goed, als je dan ook gelijk dat abbo voor me afsluit, zijn de kosten gelijk gedekt.
Ook ik maak wel eens grapjes. Dit was er 1 van. Ander is begin dit jaar geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je besparing is 168 euro over twee jaar gerekend, dan ga je toch niet iemand 200 euro geven om zo'n simkaartje op te halen.
Even officieel en voor iedereen zichtbaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:33 schreef Folkwin het volgende:
Heb je ge-PM't.
Ga het voor je regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |