Dat werd in de regio sowieso wel veel gevolgd, dus zo opvallend zou dat niet zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat de familie nu opeens een verklaring heeft voor zijn interesse in deze gruwelijke moordzaak, hij wilde alle afleveringen over de moordzaak zien
Nee maar het zou nu wel een andere lading hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat werd in de regio sowieso wel veel gevolgd, dus zo opvallend zou dat niet zijn.
Is een verzinsel van utrecht1970 hoorquote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat werd in de regio sowieso wel veel gevolgd, dus zo opvallend zou dat niet zijn.
Binnenkort op Wikileaksquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:11 schreef Alleskids het volgende:
alle gegevens zijn uit de computers gehaald
Tijdens rechtzaak sowieso, lijkt me?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef JohnDDD het volgende:
ben benieuwd of er nog nieuws komt binnenkort
gedetailleerde bekentenis ofzo
Ik heb er niet zoveel moeite mee als mijn DNA-profiel ergens online staat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:21 schreef Alleskids het volgende:
[..]
leuk voor later
PAPA, PAPPA, je staat op internet...
Stuur Jasper even een kaartjequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee als mijn DNA-profiel ergens online staat.Betwijfel of iemand er wat mee kan.
Sowieso zijn er geen namen aan gehangen, enkel nummers.
een bijstanduitkering?quote:Op maandag 24 december 2012 12:24 schreef Isegrim het volgende:
Waar gaan ze van leven dan? En wat moet je op zo'n boerderij zonder beesten?
Ik ken geen enkel boerengezin waarin de vrouw een aparte baan heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 12:29 schreef alors het volgende:
Goed mogelijk dat zijn vrouw gewoon een baan had, in de melkveehouderij zijn echt geen gouden bergen te verdienen. Zoon en dochter zien overname niet zitten, dan kun je het beter meteen maar verkopen. Dieren moeten toch blijven eten en verzorgd worden, kost alleen maar geld.
Voor je bijstand ontvangt zal je hem moeten verkopen en "opeten"quote:Op maandag 24 december 2012 13:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je van een bijstandsuitkering een boerderij betalen? Maar misschien kost die boerderij niet veel aangezien 'ie al erg lang in handen van de familie is.
Oh ja, dat is ook nog eens zo.quote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Voor je bijstand ontvangt zal je hem moeten verkopen en "opeten"
Moet het wel je eigendom zijn, want wat niet van jou is kun je niet verkopen en opeten.quote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Voor je bijstand ontvangt zal je hem moeten verkopen en "opeten"
Achteraf komt de spijt, maar op het moment zelf neem je (blijkbaar) de afweging dat het wel een doodzonde waard is.quote:Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef Injetta het volgende:
Tragisch hoor voor dat gezin. Zo leefde je nog een 'normaal' leven. Boerderij, kinderen, braaf naar de kerk. En zo zit je man ineens in de gevangenis, bekent dat hij een verkrachter en moordenaar is, hele land weet er van. Die vrouw is eigenlijk in een klap alles kwijt..........
Ik vraag me af hoe die man zich daarbij voelt.....
Een moord op je geweten, een gezin van dochter en zus beroofd, en nu je eigen gezin totaal in de ellende gestort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |