SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik niet al die dingen wil doen, maar moet even vlugquote:. Workstuff.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Trustenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel. Nog even tv kijken en lekker slapen. Trusten
.
![]()
![]()
![]()
Snel doen dan....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat ik niet al die dingen wil doen, maar moet even vlug. Workstuff.
om je op te vrolijken
![]()
Oehquote:Op donderdag 6 december 2012 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Snel doen dan....om je op te vrolijken
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En hoe komt dat?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoe komt dat?Omdat het al even geleden is dat ik geknuffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Waarom ois het niet anders ?
![]()
![]()
Ach so....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het al even geleden is dat ik geknuffeld heb. Waarom ois het niet anders ?
![]()
Niet altijd... soms wel soms niet....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
En gezien knuffelen fijn is, mis ik het.
![]()
Ik vind knuffelen over het algemeen altijd wel fijnquote:Op donderdag 6 december 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet altijd... soms wel soms niet..... Behalve bij 30 graden
![]()
![]()
mehehe ... ik ken nog wel meer momenten dat er niet geknuffeld wordt....quote:Op donderdag 6 december 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind knuffelen over het algemeen altijd wel fijn. Behalve bij 30 graden
Bij brand ofzo![]()
Zoals wanneer dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehe ... ik ken nog wel meer momenten dat er niet geknuffeld wordt....![]()
![]()
Tja daar noem je wat, ja. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zie edit.... of in het geval van rennen voor je leven![]()
Trustenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
Tnx voor het nog even opblijven, maar ik ga afsluiten en dan is het precies 0:00![]()
![]()
Mij ookquote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja daar noem je wat, ja. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.![]()
Trustequote:Op donderdag 6 december 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
Tnx voor het nog even opblijven, maar ik ga afsluiten en dan is het precies 0:00![]()
.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: