heeft SQ ook al eens gepost, is primaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik nog een ban krijg ga ik echt huilen. Het was trouwens niet een volledige link want niet klikbaar enzulks
Jaaaaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, snel de kerst-OP gaan opzoeken
Hij mag opflikkeren met zijn gezeik. Net gezegd tegen hem en nu vind hij mij een drama queenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is zo vreselijk herkenbaar![]()
Maar Spees zette er .com achter waardoor het nog wel eens als een link gezien kan wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft SQ ook al eens gepost, is prima
Argh daar kan ik zo vreselijk slecht tegen... De mijne zegt dan altijd "doe eens normaal"quote:Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij mag opflikkeren met zijn gezeik. Net gezegd tegen hem en nu vind hij mij een drama queen
En vragen of ik ongesteld ben![]()
![]()
zulks een voorzichtigheid!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Spees zette er .com achter waardoor het nog wel eens als een link gezien kan worden
Maar dat is nu al volledig gecorrigeerd
zijn dat de tetters van Unf?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
We zijn de sinterklaas-OP vergeten dit jaar![]()
[ afbeelding ]
faalmannenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Argh daar kan ik zo vreselijk slecht tegen... De mijne zegt dan altijd "doe eens normaal"
GRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
SLAAN SCHOPPEN DIT DAT ALLES !!11!!
Ja maar DERPquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zulks een voorzichtigheid!
En wat een kut OP, met Masja
Truequote:
PIC !quote:
MET EEN NIEUWE STOFZUIGER!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueAlhoewel de mijne wel begripvol was over gisteren
En hij meteen zei dat ie het gaat goed maken met me....
![]()
alleen nog schieten en een helicopter en de mannen zijn helemaaaaal niet meer weg te slaan uit de SCquote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar DERP
En bier en tieten in de kerstboom
Als het maar niet met een dooie mus isquote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MET EEN NIEUWE STOFZUIGER!!!
nee?
HIj gaat je doen, ondanks dat jullie getrouwd zijn!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Want bier en tieten vinden wij vrouwen hier niet boeiend?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen nog schieten en een helicopter en de mannen zijn helemaaaaal niet meer weg te slaan uit de SC
Nah hij begreep het wel dat ik echt baalde gisteren en voelde zich ook echt schuldigquote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als het maar niet met een dooie mus is
die van mij is vaak genoeg leuk, maar nu is het even een klootzak
Daar kom je nu mee?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh AAN IEDEREEN WIE IK DIE HAAKLESSEN HEB GESTUURD: het halve stokje klopt niet
ja tuurlijk welquote:Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want bier en tieten vinden wij vrouwen hier niet boeiend?
Zij doet lus doorhalen + door een lus halen. Maar je moet zoren dat er 3 lussen op je naald zitten, dan draad omslaan en door 3 lussen halen. Ik kwam er pas 2 dagen geleden achterquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee?
En hoezo klopt hij niet? Wat klopt niet dan?
Oh dan heb ik nog wel even de tijd voor je ballen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
EEN ROOIE BOOM!!!!
Leuk! Eens kijken wanneer we hier tijd hebben voor kerstboom, Koos begon gisteren al dat hij dit jaar 'die rotzooi' niet in huis hoefde en geen boom wilde.
FUCK YOU, december = kerstboom.
Ok, zodra het van toepassing is zoek ik het eens op een andere site opquote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij doet lus doorhalen + door een lus halen. Maar je moet zoren dat er 3 lussen op je naald zitten, dan draad omslaan en door 3 lussen halen. Ik kwam er pas 2 dagen geleden achterAl die tijd fout gedaan
oranje... Kut telefooncameraquote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
EEN ROOIE BOOM!!!!
Leuk! Eens kijken wanneer we hier tijd hebben voor kerstboom, Koos begon gisteren al dat hij dit jaar 'die rotzooi' niet in huis hoefde en geen boom wilde.
FUCK YOU, december = kerstboom.
ja n.a.v. die ballen begon hij erover. De kneusquote:Op donderdag 6 december 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog wel even de tijd voor je ballen.
Nee grapje, ik hoop ze eind volgende week klaar te hebben
Ja echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, zodra het van toepassing is zoek ik het eens op een andere site op.
En bij de eerste les ging ze ook al de mist in. Goeden lesgever wel
Ik heb net onze kerstman naar beneden gehaald en ons rendier aan de haard gehangenquote:
passend bij den bank!quote:
Neinz ik doe ze per ronde allemaal tegelijk dus ze zijn allemaal tegelijk afquote:Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja n.a.v. die ballen begon hij erover. De kneus
Maar leuk, ben heel erg benieuwd! Heb je er al 1 af voor het idee (ben benieuwd)?
aha, klinkt ook wel logischer, anders ben je steeds naar het patroontje aan het kijken of niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz ik doe ze per ronde allemaal tegelijk dus ze zijn allemaal tegelijk af
Yesh, en het voelt alsof t sneller gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha, klinkt ook wel logischer, anders ben je steeds naar het patroontje aan het kijken of niet?
Heeee mijn oma's kerststalquote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook zo'n ouderwetse kerststal![]()
2 jaar geleden van mijn moeder gekregen![]()
zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Zoiets hebben wij ookquote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook zo'n ouderwetse kerststal![]()
2 jaar geleden van mijn moeder gekregen![]()
zoiets als dit:
[ afbeelding ]
ik ben katholiek opgevoed, voor mij is dit nostalgiequote:Op donderdag 6 december 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeee mijn oma's kerststal
Wij doen geen kerststal.... Waarom kerststal als je toch niet christelijk bent verder
HOE HOEquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Naja dit is zo'n pareltje.... die moet hier even
[ afbeelding ]
Omdat het kanquote:Op donderdag 6 december 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeee mijn oma's kerststal
Wij doen geen kerststal.... Waarom kerststal als je toch niet christelijk bent verder
geen staal, maar is wel erg hard jaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook
Zitten in mijn docs trouwens stalen neuzen? Het voelt hard maar ik kan ook niet hard knijpen dus
en in zijn schijt zitten bacteriën en virussen, waaraan je dood gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
ja preciesquote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het kan
Wij hadden er vroeger ook 1 en in mijn kerst-verzameling heb ik er ook nog 1 liggen.
Die van ons vroeger had de engel geen neus meer, die was eraf gebroken. En de kameel z'n nek was gebroken, maar die hadden we weer geplakt
hehehehe, wat een lelijk ding!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb deze kerststal:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder eng kint. En er zit hillemoal geen herder in die set
Belgische feestboekpar0lsquote:
Lekker kneuterig hequote:Op donderdag 6 december 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, wat een lelijk ding!
En dat enge kint is ginger, dus helemaal geen mens!
OPZETTEN/VERSIEREN DIE ZOOI, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 6 december 2012 20:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Lekker kneuterig he. Toen ik nog bij de Blokkah werkte zat ik ieder jaar te twijfelen om 'm te kopen. Toen heb ik hem twee jaar geleden gekocht. Meteen het laatste jaar dat ik de kerstboom heb opgezet
Ook echt eronder gezet wie verantwoordelijk is voor die ellendequote:
WAT IS DAT DING GROOT JONGE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik vind het nog steeds roodquote:
het kan zo in je poesie albumquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
"O ja ik werd ongesteld dus we deden gewoon onveilig vrijen joh"![]()
Die meiden die niet wisten dat ze in verwachting waren en dan binnen 12 uur een baby er uitpoepenquote:
ik denk dit iddquote:Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Of er komt helemaal geen sneeuw en dan is het van MOEHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHA EINZZZZ!!!!
Serieus, heeft deze mevrouw een handicap?quote:
Heb je hier aan de kust wel vrij grote kans op jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Of er komt helemaal geen sneeuw en dan is het van MOEHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHA EINZZZZ!!!!
ik hoop het! Krabben en file op de wegquote:
Ja ze heeft hersenverlamming gehad... Of bedoel je de verkoopster? Daar ben ik het ook niet zeker van...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, heeft deze mevrouw een handicap?
vanochtend was het anders verrekte glad en wit hiero.... en da;s ook aan de kustquote:Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je hier aan de kust wel vrij grote kans op ja
Godsammequote:Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ze heeft hersenverlamming gehad... Of bedoel je de verkoopster? Daar ben ik het ook niet zeker van...thehehhehehehe
![]()
![]()
Joh, toen ik wakker was geworden was vrijwel alles wegquote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanochtend was het anders verrekte glad en wit hiero.... en da;s ook aan de kust
oh, zijquote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme![]()
![]()
![]()
Die verkoopster is vooral heel eng.. Zou als zij me moest helpen alleen maar denken "DON'T TOUCH ME".. en "MOLE... MOOOOLLLEEE"
DATquote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme![]()
![]()
![]()
Die verkoopster is vooral heel eng.. Zou als zij me moest helpen alleen maar denken "DON'T TOUCH ME".. en "MOLE... MOOOOLLLEEE"
UITKERINGSTREKKER!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, toen ik wakker was geworden was vrijwel alles weg
Ik heb nog een mini boompje, die ga ik wel opzetten. Die grote is me net te groot. En ik kan niet met boormachines overwegquote:Op donderdag 6 december 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Mss --> maak 'm aan de muur of plafond vast, i.p.v. op de vloer/koelkast/ding.
Of gewoon een snoer met lampjes. Beetje gezelligheid is belangrijk
Goed voor den humeur
Kan er niks aan doen maar die homo vind ik té garpigquote:
ducttapequote:Op donderdag 6 december 2012 21:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog een mini boompje, die ga ik wel opzetten. Die grote is me net te groot. En ik kan niet met boormachines overweg.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn jurkverkoopster was ook kei leuk
dure jurk?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Das wel tof
Op een gegeven moment had ik er 3
![]()
Jaaa daar moest ik dus ook aan denkenquote:
oh hier is alles wel weer weg nuquote:
chemische ankers!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh hier is alles wel weer weg nu
Ik dacht vanavond dat het rond het ziekenhuis nog wit was, maar de TD vrijwiliiger had iets te kwistig zout lopen strooien
Die van mij? Nah viel wel mee... Maar de andere 2 verkoopsters waren net klaar en toen kwamen ze mee kijken en zoeken. En toen kwam de ene verkoopster dus met een totaal andere jurk dan wat ik in gedachten hadquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaa we hebben weer een bruiloft van een ton
puhniena torrrrrnayy?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is dat met die keidure bruiloften en doorzichte jurken
Wie en de wat now?quote:
prima tomaat?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is toch die designer? Pnina tornai?
die kun je ook alleen daar kopen... Daarom komt ze zo vaak voorbij in dat programma. Jurken vanaf 7kquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh skjoe vlg mij heb je gelijk.
Hij lijkt hierop
[ afbeelding ]
Ik ken niet alle designers thoughDe meeste vielen bij mij al gauw af
Dafuq, ze lijkt wel ontploftquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hij lijkt hierop
[ afbeelding ]
Mickey Mouse oren tietenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hij lijkt hierop
[ afbeelding ]
ik gok omdat matige donderdagavond tv avond?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO KIJKEN JULLIE DIE TROEP WLE MAAR MIJN FILMPJE NIET
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kun je ook alleen daar kopen... Daarom komt ze zo vaak voorbij in dat programma. Jurken vanaf 7k
jamaar grappig lego mannetjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik gok omdat matige donderdagavond tv avond?
WELK FILMPJE ERMAHGERD!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO KIJKEN JULLIE DIE TROEP WLE MAAR MIJN FILMPJE NIET
Dat is bij een korte jurk denk ik wel tof. Strak lijfje en dan velen wijden tule. Maar niet om in te trouwenquote:
Ik had velen tulequote:Op donderdag 6 december 2012 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is bij een korte jurk denk ik wel tof. Strak lijfje en dan velen wijden tule. Maar niet om in te trouwen.
staat best tof andersquote:Op donderdag 6 december 2012 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is bij een korte jurk denk ik wel tof. Strak lijfje en dan velen wijden tule. Maar niet om in te trouwen.
deze post dus, had 'm over het hoofd gezien Sjaantje!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
check het filmpje bij t eerste bolletje
die lego iwata
http://www.nintendo.nl/Di(...)o-Direct-638747.html
er zijn ook velen jurken die alleen tule als rok hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar daar toch nog stof overheen ofniet. Ik bedoel dan ook alleen tule.
Ja true thatquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar daar toch nog stof overheen ofniet. Ik bedoel dan ook alleen tule.
Ja zo tof gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
deze post dus, had 'm over het hoofd gezien Sjaantje!
Ja datquote:
Een wat?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zo tof gedaan![]()
Die lego undercover game ook
en op de helft ergens gaat die iwata call me maybe met singstar zingen!![]()
Bedoelende................. ?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo noemde mijn verkoopster dat
met zo'n lus eraan zodat je jurk van de grond kan als je wilt dansen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bedoelende................. ?
I have no idea what it means
Of dat je steeds je handen bij je tetten moet steken omdat hij anders afzakt?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met zo'n lus eraan zodat je jurk van de grond kan als je wilt dansen?
dat de stof wordt "opgehaald" op de rok zodat je de tule er onder zietquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bedoelende................. ?
I have no idea what it means
dat lijkt me een matige jurk danquote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat je steeds je handen bij je tetten moet steken omdat hij anders afzakt?
inb4 de flauwe bats- en muilgarpers!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben eindelijk echt gestopt met teruglezen. Een teken dat ik een leven buiten FOK heb!
al gebatst?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben eindelijk echt gestopt met teruglezen. Een teken dat ik een leven buiten FOK heb!
oh ja je hoefde ook alleen maar t lego mannentje te kijken hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, dat filmpje![]()
En ik schrok even toen die draak in beeld kwam, die had dezelfde kleur als Ursula in De Kleine Zeemeermin
Nee want die tule was er apart op gezet.. Als in... Je had de stof.. de tule.. daar nog stof onder... dan de tule van de onderjurk dinges iets...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat de stof wordt "opgehaald" op de rok zodat je de tule er onder ziet
net op tijd gelukt, omdat ik van Fok niet te snel achter elkaar mocht postenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inb4 de flauwe bats- en muilgarpers!
Hoest met je pimpquote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Ik denk dat het met R. een aflopende zaak is, dus nee.
[..]
[..]
Omdat hij al 3 dagen niks van zich heeft laten horen terwijl ons laatste gesprek eindige met (naast welterusten en slaap lekker) een uitnodiging van mij.quote:
be more specific...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat hij al 3 dagen niks van zich heeft laten horen terwijl ons laatste gesprek eindige met (naast welterusten en slaap lekker) een uitnodiging van mij.
En heb je hem al gevraagd wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat hij al 3 dagen niks van zich heeft laten horen terwijl ons laatste gesprek eindige met (naast welterusten en slaap lekker) een uitnodiging van mij.
ah, da's lame en stom...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En je hebt hem hierover gebeld of.... ?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het ging over druk zijn en niet vergeten te ontspannen, dus toen zei ik dat als hij ontspanning + een wijntje ingepland kon krijgen, ik nog wel 2 flessen wijn had staan. Waar hij op reageerde met 'ja primaquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het ging over druk zijn en niet vergeten te ontspannen, dus toen zei ik dat als hij ontspanning + een wijntje ingepland kon krijgen, ik nog wel 2 flessen wijn had staan. Waar hij op reageerde met 'ja prima'. Maar sindsdien heb ik dus niks meer gehoord.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En heb je hem al gevraagd wat er aan de hand is?
Nee nog niet. Wil morgen een berichtje sturen, als ik dan nog niks gehoord heb. We hebben nog nooit met elkaar gebeld, dus weet niet of ik bellen aandurf.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je hebt hem hierover gebeld of.... ?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het ging over druk zijn en niet vergeten te ontspannen, dus toen zei ik dat als hij ontspanning + een wijntje ingepland kon krijgen, ik nog wel 2 flessen wijn had staan. Waar hij op reageerde met 'ja prima'. Maar sindsdien heb ik dus niks meer gehoord.
Pahahaha trollkaddersquote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT ... milo gaat er met een zuurstok vandoor!
Waarom stuur je niet nu een berichtje? Aangezien jij in je hoofd al met "aflopende zaak" bezig bent, zou ik er een beetje tempo achter zetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Nee nog niet. Wil morgen een berichtje sturen, als ik dan nog niks gehoord heb. We hebben nog nooit met elkaar gebeld, dus weet niet of ik bellen aandurf.
omnomnomquote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT ... milo gaat er met een zuurstok vandoor!
Nouja, ik zei dat wanneer hij dat ingepland kon krijgen ik nog wijn had. Dus niet zo van 'prik nu een datium'. Maar ik bedoelde ook niet 'dus laat me maar met rust'.quote:
Omdat ik niet meteen het veeleisende meisje wil zijn wat meteen iets moet horen. En ik kan wel zien dat hij op whatsapp is geweest, maar toch hoor ik niks van hem.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar waarom stuur je hem niet even een berichtje? misschien ligt hij gwoon ziek op bed ofzo[quote]
ofquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Is wel lomp Bambi....
Maar berichtje met "alles ok?" is misschien wel ene goed idee. Dan weet je waar je aan toe bent.
Wil je dat het iets wordt?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik niet meteen het veeleisende meisje wil zijn wat meteen iets moet horen. En ik kan wel zien dat hij op whatsapp is geweest, maar toch hoor ik niks van hem.
je benadert een vent als een wijf, FOUTTTTTT!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik zei dat wanneer hij dat ingepland kon krijgen ik nog wijn had. Dus niet zo van 'prik nu een datium'. Maar ik bedoelde ook niet 'dus laat me maar met rust'.
Omdat hij op donderdag altijd traint dus het dan pas laat op de avond ziet, dus dan zijn we of vannacht aan het whatsappen, of moet dat morgen overdag tussen alles door. Dan liever morgenavond.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom stuur je niet nu een berichtje? Aangezien jij in je hoofd al met "aflopende zaak" bezig bent, zou ik er een beetje tempo achter zetten.
Ja doe deze suggestiequote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of
"WAAROM LAAT JE NIETS VAN JE HOREN VERDOMME!"
[ afbeelding ]
wat kip bromt, je moet em alles voorkauwen...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je benadert een vent als een wijf, FOUTTTTTT!!!!
3 cellig wezen, op amoebe niveau communiceren dus
En zelf ook niet als een wijf al een complete interpretatie maken van de situatiequote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat kip bromt, je moet em alles voorkauwen...
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of
"WAAROM LAAT JE NIETS VAN JE HOREN VERDOMME!"
[ afbeelding ]
Ja, dat wel. Mijn vriendinnen zeiden ook al "je moet wel duidelijk maken dat de interesse er is he".quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wil je dat het iets wordt?
hosternokke, denk jij altijd alles zo extreem vooruit?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat hij op donderdag altijd traint dus het dan pas laat op de avond ziet, dus dan zijn we of vannacht aan het whatsappen, of moet dat morgen overdag tussen alles door. Dan liever morgenavond.
deze.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hosternokke, denk jij altijd alles zo extreem vooruit?
terugduwen, scheten laten, alles!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik lag op de bank... toen sprong samson op me... nu is hij me 'zeer subtiel' van de bank aan het duwen...
ditquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hosternokke, denk jij altijd alles zo extreem vooruit?
Nou, hij snapte echt wel dat het een uitnodiging was hoor. En ik vind dat hij nou wel eens mag laten zien dat hij nog steeds geinteresseerd is, door initatief te nemen. De laatste tijd was ik steeds degene die contact zocht en hem uitnodigde enzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was haben Sie gekauft?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo, dat was weer 414 euro afgetikt
Toen ging ie grommen... Scheten vindt ie lekker... Alles.. euh... ik lig er nu half naast thehehequote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terugduwen, scheten laten, alles!
cesar disapprovesquote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen ging ie grommen... Scheten vindt ie lekker... Alles.. euh... ik lig er nu half naast thehehe
dan bericht sturen met "wat wilde gij nou eigenlijk?"quote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, hij snapte echt wel dat het een uitnodiging was hoor. En ik vind dat hij nou wel eens mag laten zien dat hij nog steeds geinteresseerd is, door initatief te nemen. De laatste tijd was ik steeds degene die contact zocht en hem uitnodigde enzo.
NU PAS?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wii U + Mario Bros Wii U + Nintendoland
Nice! Goeden faalactie!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wii U + Mario Bros Wii U + Nintendoland
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel of ik mijn wii toch upgrade naar de wii premium pack maar dan is hij zwart en dat wil ik niet
maar wil wel liever de premium, wel weer 150 euro duurder
HALP!
quote:
Morgen. Ik dacht zoiets van "Nou, ik ga zelf die wijn maar opdrinken. Is er iets?".quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan bericht sturen met "wat wilde gij nou eigenlijk?"
JA HALLO!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel of ik mijn wii toch upgrade naar de wii premium pack maar dan is hij zwart en dat wil ik niet
maar wil wel liever de premium, wel weer 150 euro duurder
HALP!
Jij dacht dat je kon wachten?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA HALLO!
Ik wil de wii u premium MAAR als een die hard had ik de eerste wii al bij release dus heb ik de witte
wii u premium is zwart
dus ik wou wachten tot de wii u premium in wit kwam
en nu wou k toch niet wachten dus dan maar de wii u basic in wit
KIPquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
witte premium pack ding gebeuren speeltje
ik heb t zes dagen vol gehouden!!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij dacht dat je kon wachten?![]()
![]()
![]()
![]()
te vaag en te slachtofferig vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Morgen. Ik dacht zoiets van "Nou, ik ga zelf die wijn maar opdrinken. Is er iets?".
Vind ik al zeer knapquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb t zes dagen vol gehouden!!!!!
Mijn normale wii is wit ja want had hem bij release, later kwam hij ook in zwartquote:
Ja datquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
te vaag en te slachtofferig vind ik.
Gewoon aangeven dat je hem leuk vindt, maar dat ej wilt weten wat hij verder wil. Dan is het voor hem én jou duidelijk.
Ja maar dat ben jij en dit is Bambiquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je hem leuk vindt, maar dat ej wilt weten wat hij verder wil. Dan is het voor hem én jou duidelijk.
Graagquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik al zeer knapIk zou jezelf belonen door nog wat meer te falen? Zal ik even wat webshops er bij halen??
![]()
eenschquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn normale wii is wit ja want had hem bij release, later kwam hij ook in zwart
IK WIL GEEN WII U IN HET ZWART EN DAN MIJN WITTE CONTROLLERS ERBIJ!!!
ik hou van duidelijkheidquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jij en dit is Bambi
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jij en dit is Bambi
k heb nog geen uitnodiging gehad voor onze meet?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Kunnen jullie een evenement zien in de FB?
Maar Bambi, weet je waar je me eerlijk gezegd een beetje aan doet denken?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zowel jij als Kip hebben gelijk. (volgensmij klopt mijn Nederlands niet?)
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben gejoined kipzet em wel ff prive kkthnxbye
VROUWENquote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"ZOMG MIJN VRIENDJE HEEFT ME AL 2 DAGEN NIET GEBELD, HIJ VIND ME NIET LEUK MEER EINZ"
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Bambi, weet je waar je me eerlijk gezegd een beetje aan doet denken?
"ZOMG MIJN VRIENDJE HEEFT ME AL 2 DAGEN NIET GEBELD, HIJ VIND ME NIET LEUK MEER EINZ"
Zie je het type dat ik bedoel voor je?![]()
Dus ik zou wel eens gewoon duidelijkheid vragen.
O en de kans is heul groot dat hij die fles-wijn-suggestie allang vergeten is, zo ver rijkt het geheugen van de meeste mannen niet
Ik word ook zo ontzettend moe van mezelf.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VROUWEN![]()
![]()
:EWr;erw\e;w\efljsklejklwejkefkljel
Prima! Ik snap er geen reet vanquote:
ja liepen we langs op de terugwegquote:
quote:
IK WEET HEUL NIET WAT IK DOE EN HOE ALLES MOETquote:
Sorry maar plannen wanneer je whatsappt?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat hij op donderdag altijd traint dus het dan pas laat op de avond ziet, dus dan zijn we of vannacht aan het whatsappen, of moet dat morgen overdag tussen alles door. Dan liever morgenavond.
Ik heb t al gefixed schatjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
IK WEET HEUL NIET WAT IK DOE EN HOE ALLES MOET
kras kras kras!![]()
![]()
En is dat 1 of ander horror museum?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja liepen we langs op de terugweg
Dafuq? Hoe hebben jullie gelopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja liepen we langs op de terugweg
gelukkig heb ik jou, mijn daywalkerquote:
Geen zin hebben in lang wachten op en stressen over antwoord. Dus wacht ik met whatsappen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry maar plannen wanneer je whatsappt?
sorry, langs een reclamebord daarvoor moet ik zeggenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dafuq? Hoe hebben jullie gelopen?
omdat ik FB niet snapquote:Op donderdag 6 december 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
En waarom niet gewoon de hele hoarders-groep uitnodigen?
ja dattusquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef Mss het volgende:
Kip, Dico en ik liepen langs een Torture museum bord op het Koningsplein. En toen waren we aan het lolleren om daar de volgende meer te houden.
dan neem je die meequote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
14 januari is wel mijn broertje jarig
omdat het kan!quote:
Studenten hebben ook ov op dinsdag tot en met vrijdag.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat het kan!![]()
Dan ben ik vrij en OV voor den studenten
klopt, maar dan moet ik werken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Studenten hebben ook ov op dinsdag tot en met vrijdag.
Waarom niet?quote:
Maar je komt zelf niet? Iedereen is welkom hoor, maar ik vind het een beetje raar dat je allemaal mensen uitnodigt terwijl je zelf niet komt.quote:
Ik sta op misschien, ik weet het nog nietquote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar je komt zelf niet? Iedereen is welkom hoor, maar ik vind het een beetje raar dat je allemaal mensen uitnodigt terwijl je zelf niet komt.
LOVER???? WAIT WHUT!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Lover gaat trouwens mee 2e kerstdag naar mijn familie, hij wordt gelijk voor de leeuwen gegooid
ik snap geen kloot van feestboek. Maar was beetje de bedoeling het te doen als vorige keer. Maar goed, we zien het wel hoe het gaat zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik sta op misschien, ik weet het nog niet.
En ik vraag aan Kip waarom niet iedereen is uitgenodigd, Kip zegt "omdat ik niet weet hoe". Dus heb ik dat gedaan
Minnares, wat, nee johquote:Op donderdag 6 december 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LOVER???? WAIT WHUT!!!!
Je was toch zijn minnares o.i.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |