heeft SQ ook al eens gepost, is primaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik nog een ban krijg ga ik echt huilen. Het was trouwens niet een volledige link want niet klikbaar enzulks
Jaaaaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, snel de kerst-OP gaan opzoeken
Hij mag opflikkeren met zijn gezeik. Net gezegd tegen hem en nu vind hij mij een drama queenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is zo vreselijk herkenbaar![]()
Maar Spees zette er .com achter waardoor het nog wel eens als een link gezien kan wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft SQ ook al eens gepost, is prima
Argh daar kan ik zo vreselijk slecht tegen... De mijne zegt dan altijd "doe eens normaal"quote:Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij mag opflikkeren met zijn gezeik. Net gezegd tegen hem en nu vind hij mij een drama queen
En vragen of ik ongesteld ben![]()
![]()
zulks een voorzichtigheid!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar Spees zette er .com achter waardoor het nog wel eens als een link gezien kan worden
Maar dat is nu al volledig gecorrigeerd
zijn dat de tetters van Unf?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
We zijn de sinterklaas-OP vergeten dit jaar![]()
[ afbeelding ]
faalmannenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Argh daar kan ik zo vreselijk slecht tegen... De mijne zegt dan altijd "doe eens normaal"
GRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
SLAAN SCHOPPEN DIT DAT ALLES !!11!!
Ja maar DERPquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zulks een voorzichtigheid!
En wat een kut OP, met Masja
Truequote:
PIC !quote:
MET EEN NIEUWE STOFZUIGER!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueAlhoewel de mijne wel begripvol was over gisteren
En hij meteen zei dat ie het gaat goed maken met me....
![]()
alleen nog schieten en een helicopter en de mannen zijn helemaaaaal niet meer weg te slaan uit de SCquote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar DERP
En bier en tieten in de kerstboom
Als het maar niet met een dooie mus isquote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MET EEN NIEUWE STOFZUIGER!!!
nee?
HIj gaat je doen, ondanks dat jullie getrouwd zijn!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Want bier en tieten vinden wij vrouwen hier niet boeiend?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen nog schieten en een helicopter en de mannen zijn helemaaaaal niet meer weg te slaan uit de SC
Nah hij begreep het wel dat ik echt baalde gisteren en voelde zich ook echt schuldigquote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als het maar niet met een dooie mus is
die van mij is vaak genoeg leuk, maar nu is het even een klootzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |