maloewa komt even hosselenquote:
Ik vind zijn broers toch wel wat leuker, en zijn moederquote:
nou, het hoge woord is eruitquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind zijn broers toch wel wat leuker, en zijn moeder![]()
thatim is zoooo knap die oortjes.....![]()
Wat een knappe famillie en wat hebben ze een leuk huis.
Maar verder geheim
Tim is echt super leuke jongen, zo eerlijk en oprecht en wat heeft hij een leuk huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat de fuck doe je hier Meloewa en what the is er met Tim
haha wat een leuke roddelsquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meloewa is mad omdat ze een ex-camgirl is die kleren met haar zusje steelt. En oja, ze is ook nog eens autistisch (srs).
Ja hé. Ik vond het ook al zeer positief om te horen dat je het zo goed doet op school, goed bezig meid!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha wat een leuke roddels![]()
Wil je samen eens koffie drinken bij thatim thuis? lijkt me gezellig... gewoon spontaan een middagje langs wippen. Lijkt me gezellig!
haha, daar kunnen we het ook over hebben als we bij thatim gezellig over de vloer zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja hé. Ik vond het ook al zeer positief om te horen dat je het zo goed doet op school, goed bezig meid!
Oeh, dat klinkt inderdaad echt gezellig! Moeten we zeker doen. Gelukkig voor ons bied jij jezelf deze keer gratis aan, we stellen het zeer op prijs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha, daar kunnen we het ook over hebben als we bij thatim gezellig over de vloer zijn.
Misschien kunnen we ook nog een duik nemen in zijn zwembad. Mij lijkt het wel gezellig.
Ik zou 'r met die hamer of whatever 't is op 'r kankerbek timmeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze redhead gaat in 2 min helemaal ham op de auto van d'r vriend (?)
http://www.geenstijl.nl/m(...)i_ai_ai_caramba.html
En dan gewoon zo weglopen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou 'r met die hamer of whatever 't is op 'r kankerbek timmeren.
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]![]()
nee helaas,Ik heb wel wat anders gratis aan te bieden, vraag maar aan thatim.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt inderdaad echt gezellig! Moeten we zeker doen. Gelukkig voor ons bied jij jezelf deze keer gratis aan, we stellen het zeer op prijs.
Je lichaam toch? Het is haast onmogelijk dat jij nog meer te bieden hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee helaas,Ik heb wel wat anders gratis aan te bieden, vraag maar aan thatim.
Mijn lichaam is onbetaalbaar, heb wel nog iets anders gratis aan te bieden. Vraag maar aan timmetje!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lichaam toch? Het is haast onmogelijk dat jij nog meer te bieden hebt.
Onbetaalbaar? Eerder kon ik voor twee smsjes een halfuur van je genieten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn lichaam is onbetaalbaar, heb wel nog iets anders gratis aan te bieden. Vraag maar aan timmetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |