De Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
Fort Boyardkeek ik vroeger, nu niet meer, want ik heb er een hekel aan dat ze voor elk spelprogramma tegenwoordig zogenaamde BN-ers als kandidaten gebruiken.
Oude Alfa Industries jas waaronder je zelfs met -10 alleen een t-shirt danwel net overhemd aankan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Oud en nieuw moet standaard apartemententocht zijnDe clubs e.d. zitten vol met voetvolk
Vaag dat ik daar niks van heb meegekregen via gemistquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja is leuk, voor mij wel een beetje vanwege jeugdsentiment. Deed ook een team van rappers mee, heb me kapot gelachen om kleine viezerik..
Als je die jas wil hebben moet je gewoon kijken naar Opsporing Gezochtquote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan.![]()
.
[..]
Oude Alfa Industries jas waaronder je zelfs met -10 alleen een t-shirt danwel net overhemd aankan.
[ afbeelding ]
Ciroc voor de Coco Loso-dans (© by Diddy) waarmee ik chicks inpak.
[ afbeelding ]
Cobra 6 waarmee ik als een kind zo blij ben als ik zo'n knallert hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal best, weet je hoe fucking warm die is + kaolo veel (ruime) zakken die jas heeftquote:Op donderdag 6 december 2012 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je die jas wil hebben moet je gewoon kijken naar Opsporing Gezocht
Ja lach maar, vroeger was het veel leuker.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan.![]()
.
Die fb ken ik uiteraard al.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alvast een voorproefje: https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke?fref=ts
Maakt niet uit, HHHHHHHHNNNNNNNNNGGGGGGGGG anyway.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste op die pagina zijn opgemaakte hoeren imo. Er zitten wel wat pareltjes tussen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja lach maar, vroeger was het veel leuker.
[..]
Die fb ken ik uiteraard al.
[..]
Maakt niet uit, HHHHHHHHNNNNNNNNNGGGGGGGGG anyway.
Tevens: http://www.facebook.com/p(...)inge/147347815381229
Kan ook wel een VIP tafeltje als een baw$ scoren hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou nog op zijn post reageren met "Zeker met je bontkraag matties, of niet?". Toch deed ik het niet omdat ik wel van mening was dat dWc een elitaire knul is. Niks bleek minder waar.
Ik ben gelukkig vrij. Ik ga helemaal niks doen, misschien een wake & bake en kijken naar deze livestream van het Koningsplein. http://www.terena.org/webcam/quote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef jna het volgende:
Maar eerlijk, hoe gaan jullie doen morgen met 20cm sneeuw? Ik ga met de verwarming aan voor het raam zitten de hele dag en hopen dat er fietsers vallen en dan lachen.
I sab fa!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:04 schreef jna het volgende:
No spang Krio, zelfs ik heb de oude fort boyard nog gezien. Ook de Franse versie, ik begreep er geen fuck van, maar het was master. Die tovenaar in die toren
Thuis werken en rustig naar de gym fietsen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef jna het volgende:
Maar eerlijk, hoe gaan jullie doen morgen met 20cm sneeuw? Ik ga met de verwarming aan voor het raam zitten de hele dag en hopen dat er fietsers vallen en dan lachen.
Die is echt baas altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig vrij. Ik ga helemaal niks doen, misschien een wake & bake en kijken naar deze livestream van het Koningsplein. http://www.terena.org/webcam/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die is echt baas altijdHardop gelachen om spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is wel echt jouw niveau jaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik moet nu al lachen om rappers in de sneeuw, dat darryl zegt dat ie denkt dat er pocahontasjes rondlopen in Canada met 2 staartjes enzo
fuck me.
Bel John de Mol NU! Gouden format!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer Sidney zien. SIDNEY MOET BIJ RAPPERS IN DE SNEEUW KILL!!!
!!!
Wat is daar raar aan? Ik ken een inuit sma die best op pocahontas lijkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik moet nu al lachen om rappers in de sneeuw, dat darryl zegt dat ie denkt dat er pocahontasjes rondlopen in Canada met 2 staartjes enzo
fuck me.
Zou jij die ene sma geven, die aan de hekken werd tegengehouden zeg maar? Ik weet het nog nietquote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik ken een inuit sma die best op pocahontas lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |