SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schaamteloos nog een keer voor als iemand het snelle laatste stukje van vorige topic gemist hadquote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
SES / Enquête over de Nederlandse taal.
lieve turkjes, zouden jullie deze voor mij in willen vullen, is hard nodig voor mijn studie.
hij is super kort
Ingevuld.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
SES / Enquête over de Nederlandse taal.
lieve turkjes, zouden jullie deze voor mij in willen vullen, is hard nodig voor mijn studie.
hij is super kort
thanksquote:
ik wil op nummer bir in de lijst, anders kom ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef xminator het volgende:
Turq:
Leeeeeeeeeel: We gaan via groupon inkopen, nu beslissen is goedkoper uitkomen!
Tot nu toe aanwezigen die gebruik willen maken
van Groupon:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
9. Turquaz52
10. Bilge
Nog twee erbij en dan kan er 8+4 gekocht worden.
Wel aanwezig maar geen gebruik maken van Groupon:
Kanovinnie.
Nog reactie te ontvangen over aanwezigheid:
Bortecinem
ClapClapYourHands
Yvonne
Meet, 28-12-2012 in Rotterdam. Uit eten + Loungen. Kom jij ook?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Blocko het volgende:
A ABI'S EN ABLA'S ik was me wachtwoord kwijt dus had geen zin om te zoeken.
IK ZIE DIE DM.
WAT GAAN WE DOEN?
Ik zal jullie allemaal als nummer 1 plaatsen. Oke blij?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik wil op nummer bir in de lijst, anders kom ik niet
Alleen ik. Anders kom ik niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zal jullie allemaal als nummer 1 plaatsen. Oke blij?
waardan loungen, Tijdstip en kosten?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Meet, 28-12-2012 in Rotterdam. Uit eten + Loungen. Kom jij ook?
Omdat Groupon bonnen per 2/4/8 gekocht kunnen worden, heb dat lijstje gemaakt op basis van tijdstip van toezegging begrijp je bro. Niets om te vrezenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom sta ik btw met een extra ruimte op nr 9..?
Ja, hij werd verwarrender/meer verwarrend.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef leeell het volgende:
[..]
thanks
best verwarrend wordt ie he.
Mahzen Restaurant. Aanwezigen zie lijstje boven.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Blocko het volgende:
[..]
waardan loungen, Tijdstip en kosten?
Update mij een beetje.
Anders verzuip ik onder de huwelijksaanzoeken van kerels die denken dat Bilge mijn (meisjes)naam is.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Bilge, waarom heb jij eigenlijk Khan als ondertitel..?
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef Blocko het volgende:
Tof.
Als je meer dames (graag foto's vooraf) kan regelen ben ik zeker aanwezig.
28ste ofnie?
Kan opzich wel, moet ik alleen checken of ik maandag weer iets te doen heb.
Tof.
28ste ofnie?
Ik dacht dat jij Ihsan heette..?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Anders verzuip ik onder de huwelijksaanzoeken van kerels die denken dat Bilge mijn (meisjes)naam is.
Tof.
28ste ofnie?
Ik ben lelijk, dus X doe je best.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef Blocko het volgende:
Tof.
28ste ofnie?
Ik ben zengin a sahbi, ik ga toch niet beetje voor niets geld uitgeven aan ov als ik ook in rdam kan slapenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef xminator het volgende:
[..]
En wat heeft maandag met de meet te maken? Zorg even dat je het snel weet want groupon = geld dus betekent dat je vooraf moet betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |