abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120000551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke andere mensen.
Andere allochtonen en NL die in die tijd leefden die je aanhaalt.
Die zijn niet later ontspoord.
pi_120000553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch knap dat de haatkaken er weer een Marokkanentopic van weten te maken. Na jaren en jaren van reeksen incidenten waarbij mensen in en rondom het voetbal zeer ernstig gemolesteerd worden inclusief tegen het hoofd schoppen overlijdt er dan eindelijk een keer een slachtoffer toevallig en daar zijn Marokkanen bij betrokken, en hup, het is een Marokkanenprobleem.
Het is een tokkie probleem en nu zijn het Marokkaanse tokkies. Want lieve mensen, tokkies heb je overal.
pi_120000576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Een keer ?? Vorig jaar overleed er ook al 1 hoor na een aanvaring met dit team.
Je overdrijft een petit peu heel klein beetje en een subtiele verdraaiing. Sorry
pi_120000585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, zo zit het niet; Aan de basis ligt een verruwing van de maatschappij die zich vanzelfsprekend ook uit in de sport en dan met name in en rond volkssport nummer 1 voetbal en net als in de reguliere maatschappij spelen ook hier Marokkanen een discutabele hoofdrol :)
Is dat zo (en dan heb ik het nu even specifiek over voetbal). Ik kan mij genoeg andere geweldsincidenten herinneren in deze tak van sport waar toch amper een Marokkaan, laat staan allochtoon bij aanwezig is geweest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_120000594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke andere mensen, de Turken hooguit, zeker.

De Spanjaarden keerden net als de Grieken alweer terug, die waren er niet meer.
Ja de Chinezen en Indo's ook zeker. We hebben alleen nog Marokkanen over, geen andere nationaliteiten meer,
pi_120000613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou, dat is wel heel erg overdreven. De extra's, dat kende men niet en de woonomstandigheden waren toch wel erbarmelijk soms. Neemt niet weg dat ze het gezellig hadden (als ik de verhalen hoor zo).
Is echt waar hoor. Heel artikel nog pas geleden van gelezen: http://www.geschiedenis24(...)-meer-hoe-beter.html
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120000619
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

En dat gold niet voor de andere mensen in die tijd ?
Veel minder, ja.
pi_120000639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja de Chinezen en Indo's ook zeker. We hebben alleen nog Marokkanen over, geen andere nationaliteiten meer,
Ja, want er kwamen hordes Chinezen vanuit het platteland van China naar Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:45:59 #34
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_120000691
Het wordt volgens mij tijd voor Lubberskampen voor ontspoorde jongeren. Kunstmatig eiland in de Noordzee een idee?
Verder: veel meer ouders uit ouderlijke macht ontzeggen in die gevallen van evidente non-opvoeding.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_120000714
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, want er kwamen hordes Chinezen vanuit het platteland van China naar Nederland.
Het waren anders wel de eerste allochtonen hier. En je negeert de Indo's maar, want daar kwamen wel hele hordes van en hoeveel zijn er ontspoord ?

quote:
zijn naar schatting veel meer mensen van Chinese afkomst, namelijk 80.000 tot 145.000
pi_120000729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Is echt waar hoor. Heel artikel nog pas geleden van gelezen: http://www.geschiedenis24(...)-meer-hoe-beter.html
Het is een romantisering van de waarheid. De woonomstandigheden waren niet goed. Maar dat maakt niet uit, want ze kwamen niet om te wonen, maar om te werken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_120000755
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou behoorlijk wat ja. En indo's. En Surinamers. En en en.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120000770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het waren anders wel de eerste allochtonen hier. En je negeert de Indo's maar, want daar kwamen wel hele hordes van en hoeveel zijn er ontspoord ?
Die kwamen in de jaren 60 allemaal in pensions terecht om in shifts te werken? De vergelijkingen gaan helemaal nergens over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_120000776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een romantisering van de waarheid.
Dan kan ik net zo goed zeggen dat jij het dramatiseert.
pi_120000797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die kwamen in de jaren 60 allemaal in pensions terecht om in shifts te werken? De vergelijkingen gaan helemaal nergens over.
Gast, die pensions was alleen in het allereerste begin. Hoe lang is dat al niet meer de praktijk? 40 jaar?
pi_120000807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dan kan ik net zo goed zeggen dat jij het dramatiseert.
In welk opzicht? Zij vonden het geen drama, de prioriteit lag immers bij het geld verdienen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_120000811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee die hadden villa's hier. Nooit gelezen ? Alleen de Marokkanen duwden we met 10 in een pension.
pi_120000826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast, die pensions was alleen in het allereerste begin. Hoe lang is dat al niet meer de praktijk? 40 jaar?
We hebben het ook de hele tijd over het begin, duh. Niet over nu nee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_120000865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee die hadden villa's hier. Nooit gelezen ? Alleen de Marokkanen duwden we met 10 in een pension.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Nog afgezien van het feit dat ik dat laatste niet zei. Je bent al meermaals omver geluld in deze draad. Bespaar mij de onzin.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 december 2012 @ 16:49:40 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_120000902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat zo (en dan heb ik het nu even specifiek over voetbal). Ik kan mij genoeg andere geweldsincidenten herinneren in deze tak van sport waar toch amper een Marokkaan, laat staan allochtoon bij aanwezig is geweest.
Oh, die zijn er ook, ik zal dat niet ontkennen, maar het percentage incidenten in het amateurvoetbal waarbij zeg maar, grotendeels Marokkaans georiënteerde clubs zijn betrokken is,net als in de reguliere maatschappij, onevenredig hoog
pi_120000952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Nog afgezien van het feit dat ik dat laatste niet zei. Je bent al meermaals omver geluld in deze draad. Bespaar mij de onzin.
Wanneer dan ?
pi_120000980
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar geef nou eens antwoord, waarom zijn de Marokkanen wel ontspoord en andere allochtonen groepen niet ?
pi_120000983
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Oh, die zijn er ook, ik zal dat niet ontkennen, maar het percentage incidenten in het amateurvoetbal waarbij zeg maar, grotendeels Marokkaans georiënteerde clubs, zijn betrokken is,net als in de regulier maatschappij onevenredig hoog
Daar durf ik geen uitspraak over te doen, ik heb daar geen bronnen, cijfers of wat dan ook van die zo'n claim kunnen verifiëren. Mocht het waar zijn, dan is het taak om eens te kijken hoe de begeleiding/leiding daarmee omgaat. De KNVB heeft toch wel iets van een soort van lijstje met clubs waarvan de spelers zich misdragen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_120001043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar durf ik geen uitspraak over te doen, ik heb daar geen bronnen, cijfers of wat dan ook van die zo'n claim kunnen verifiëren. Mocht het waar zijn, dan is het taak om eens te kijken hoe de begeleiding/leiding daarmee omgaat. De KNVB heeft toch wel iets van een soort van lijstje met clubs waarbij de spelers zich misdragen?
Pas nog een leuk artikel in VI over 4 allochtone clubs in Amsterdam die zch alleen bezighielden met drugshandel en witwassen. Turkiemspor bv of zoiets.
pi_120001093
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

Pas nog een leuk artikel in VI over 4 allochtone clubs in Amsterdam die zch alleen bezighielden met drugshandel en witwassen. Turkiemspor bv of zoiets.
Ja goed, maar daar hebben wij het nu niet over. Ik heb het over misdragingen op het veld en niet over witwaspraktijken. Daar sterft een grensrechter niet van.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')