Continu roepen dat alle Marokkanen crimineel zijn ook niet lijkt mequote:Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En continu roepen dat niet alle Marokkanen crimineel zijn lost al helemaal niets op, captain obvious.
Kap eens met dat getroll. Anders toon even aan dat het ook continue geroepen wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Continu roepen dat alle Marokkanen crimineel zijn ook niet lijkt me
Lees de topics even terug, je zal nog wel wat tegenkomen. De rest is al verwijderd. Mensen erop wijzen dat alle extremen onwenselijk zijn, lijkt me geen getroll. Als jij daar anders over denkt, vind ik dat heel rot voor je. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kap eens met dat getroll. Anders toon even aan dat het ook continue geroepen wordt.
Ben aardig in dit topic aanwezig geweest. Je overdrijft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees de topics even terug, je zal nog wel wat tegenkomen. De rest is al verwijderd. Mensen erop wijzen dat alle extremen onwenselijk zijn, lijkt me geen getroll. Als jij daar anders over denkt, vind ik dat heel rot voor je. Mijn excuses.
Er zijn toch wel degelijk mensen die dat volgehouden hebben. Maar goed, nutteloze discussie verder, wantof jij me gelooft of niet doet me niet zoveelquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben aardig in dit topic aanwezig geweest. Je overdrijft.
Kan best dat er 1 of 2 zijn geweest die dat letterlijk riepen en dat inmiddels weg is gehaald... dat is geen continue.
Jawel. Daar ligt het probleem namelijk. Open je ogen man.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg toch niet de indruk hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:36 schreef 3-voud het volgende:
Dus doe ff kalm met "niet alle Marokkanen hoor". Dat weet iedereen wel.
Gooi het maar op "we hebben het weggehaald dus zul je wel niet gezien hebben"... kom op. Daar kijk ik dwars doorheen. Inderdaad nutteloos.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn toch wel degelijk mensen die dat volgehouden hebben. Maar goed, nutteloze discussie verder, wantof jij me gelooft of niet doet me niet zoveel
Beetje eelt laten groeien is ook een optie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik krijg toch niet de indruk hier.
Daar staat toch niet dat alle Marokkanen crimineel zijn. Dat is even jammer als stellen dat er geen probleem is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jawel. Daar ligt het probleem namelijk. Open je ogen man.
Cijfers:
http://www.wegwijzerjeugd(...)ten_een_klasse_apart
Dus alle racisten als Wilders en hun volgers maar hun gang laten gaan met hun domme gelul?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje eelt laten groeien is ook een optie.
Voorlopig zijn het watjes vergeleken bij de racistische houding en daden van b.v. dit soort Marokkanen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dus alle racisten als Wilders en hun volgers maar hun gang laten gaan met hun domme gelul?
Ben niet echt een Wilders fan , maar je wil ontkennen dat er een Marokkanen-probleem is ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dus alle racisten als Wilders en hun volgers maar hun gang laten gaan met hun domme gelul?
Eerst janken dat mensen zitten te generaliseren over Marokkanen dat ze allemaal criminelen zijn om vervolgens te zeggen dat alle Wilders stemmers racisten zijn en dat ze geen punt hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik kondigde het al aan he?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst janken dat mensen zitten te generaliseren over Marokkanen dat ze allemaal criminelen zijn om vervolgens te zeggen dat alle Wilders stemmers racisten zijn en dat ze geen punt hebben.
Ik discrimineer niet hoor, voor mij zijn alle Wilders-aanhangers gelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Eerst janken dat mensen zitten te generaliseren over Marokkanen dat ze allemaal criminelen zijn om vervolgens te zeggen dat alle Wilders stemmers racisten zijn en dat ze geen punt hebben.
Dat zie ik ook niemand doen, meneertje. Ik baseer me gewoon op cijfers van het CBS en heb het dus vooral over die 54% van de mannelijke Marokkanen onder de 23 jaar die reeds in aanraking is gekomen met justitie omdat ze sissen, schoppen, stelen, mishandelen, bedreigen, slaan, verkrachten, intimideren, slopen en vrouwen voor hoer uitschelden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:16 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet hoor, voor mij zijn alle Wilders-aanhangers gelijk.
Dom gelul? Zeggen dat we in Nederland een Marokkanenprobleem hebben omdat een MEERDERHEID van ALLE mannelijke Marokkanen onder de 23 jaar reeds in aanraking is geweest met politie en justitie is dom gelul? Zeggen dat we in Nederland een Marokkanenprobleem hebben omdat een heleboel Marokkanen te pas en te onpas termen bezigen als kankerhollander (dat gaat ook jou aan trouwens) en kankerhoer (dat gaat jouw dochter / vriendin aan) is dom gelul? Er is er hier maar één die dom lult en dat ben jij door telkens maar weer te roepen: "Ja maar! Er zijn ook een paar goeien bij!"quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik voel de liefde niet meer door al die haat, 3-voud. Dat betekent dat ik de sneren zat ben. Geen goede zaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik kondigde het al aan he?
Je zou je afvragen waar mod Timmmmm is. Die hekelt dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |